Hoi, mijn noddatum is 22 april. Tenminste.. wat moet ik aanhouden.. lengte afgelopen cyclus of de gemiddelde cyclus? Bedankt alvast.
Allereerst: Corine, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En zoals ze hier al zeiden: een streepje is 'n streepje!!! Echt super!!!! Hummeltje, balen van je ongi zeg!!! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak zal zijn!!! En iedereen nogmaals bedankt voor jullie medeleven! Ik heb het idee dat ik hier meer steun krijg dan van sommige van m'n "vriendinnen" in real life. *dikke knuffel* Helaas ben ik wel erg misselijk en duizelig sinds die operatie. Ik heb toch alleen maar plaatselijke verdoving gekregen, dus geen narcose. Maar het is wel balen!! En verder; over 4 dagen mag ik testen.... Ik vind het zo spannend, en ik hoop echt zo erg dat mijn ongi weg blijft!
Ik test pas na me NOD.. Wij zijn lekker met de tuin bezig en hebben gister daar voor goed gewinkelt. Mooie loungeset en een 6 persoons tafel en potten en bloemetjes ! Dus ik wil graag me goede humeur behouden vandaar geen test drang..
Ja de ongesteldheid is balen, maar na het overlijden van de dochter van vrienden van mij afgelopen maand denk ik ook dat het miss volgende maand beter is. Misschien was ik daardoor ook overtijd.. Is erg verdrietig en pittig geweest. Maar goed. Weet iemand hoelange cyclus ik nu moet aanhouden. Heb vrij regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Vorige maand ineens 26 dagen en deze maand 31 dagen. Gewoon weer 28 dagen doen of 31? Maar bij jou kan die misselijkheid en duizeligheid ook nog iets heel anders betekenen hoor haha. Hoop het voor je. En wat een tegenvaller dat je licht teleurgesteld bent in enkele vriendinnen. Hou je taai!
Jeetje hummel wat erg voor je vrienden zeg !! Kan goed zijn ja dat je daarom overtijd was is ook wel erg verdrietig.. Durf niet te zeggen wat voor cyclus je aan moet houden nu zou der misschien tussenin gaan zitten 29 dagen misschien ?? Weet het ook niet heb er ook niet zoveel verstand van.. Wens je in ieder geval heel veel succes deze ronde WLE heel veel succes voor als je gaat testen ik duim voor je !! Eternity ja inderdaad misschien is die misselijkheid wel iets anders En wat erg dat je vriendinnen je niet genoeg steunen *knuff* Ben zo benieuwd wat de test voor je doet hoop 2 dikke vette streepjes hihi =xxxx=
Jeetje hummeltje, wat verschrikkelijk erg zeg!!! Ik kan me voorstellen dat het een zware tijd is. Maar ik duim voor je mee dat het de volgende ronde toch raak zal zijn. Haha, ik had net mijn zus aan de lijn, en die zei ook al van: hm, misschien is die misselijkheid wel wat anders. Ik heb gelukkig echt hele lieve familie die mij steunt, en gelukkig steunen jullie mij ook, dus daar ben ik al heel erg blij mee. Misschien dat ik vandaag of morgen toch een testje ga doen. Ik vind het zo spannend. Moet zo'n test eigenlijk altijd met ochtendurine??
Gefeliciteerd Corinne!!! Super voor je. Hopelijk heb je snel nog duidelijkere testen! Leuk dat we zo'n vruchtbaar clubje hebben hahaha Staan al best een aantal meiden op roze! Jammer hummeltje...maar deze ronde hebben we weer alle kansen! De meiden op de wachtbank...spannend! Succes en hoop op een positieve test voor jullie! Vergeet steeds te tempen in de ochtend...dan pas kan ik beginnen met FF. Heb me al wel aangemeld Eeva...moet wel ff inkomen, is een heel systeem.
Israe, gewoon beginnen met je temperatuur in te vullen en bij intercours even ja aangeven als je gesext hebt, haha..... de rest is niet zo belangrijk, volgt vanzelf (afscheiding en menstruatie kun je ook nog aangeven en natuurlijk de tijd) dat zijn de belangrijkste dingen Ik temp trouwens pas als ik opgestaan ben, dan loop ik naar toilet en temp ik daar (vind ik fijner en het scheelt eigenlijk niets... ik temp al 2 jaar zo) ook de tijd neem ik niet zo precies, gewoon als ik opsta (zet dus niet mijn wekker ervoor) het scheelt hooguit een uur, ik vind dat geen ramp omdat ik ook niet altijd om de zelfde tijd naar bed ga Op mijn manier heb ik duidelijkheid en is tempen geen last (anders hield ik het echt geen 2 jaar vol hoor)
LIJST Mammienes (3e kind) - NOD 23 maart - Ronde 1 WLE (1e kind) - NOD 25 Maart - Ronde 2 Eternity (1e kind)- NOD 28 maart - Ronde 1 ----------testen-----------bijna---testen--------------testen-------------- Chris Amber (1e kind)- NOD 31 maart - Ronde 1 Sweetangel28 (1e kind) - NOD 31 maart - Ronde 1 Dobslots (3e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamabart (1e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamsie (1e kind)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kind)- NOD 4 april - Ronde 1 Jantsjuh (2e kind)- NOD 8 april - Ronde 1 Maryam 86 (1e kind)- NOD 9 april - Ronde 1 Proberen (1e kind) - NOD 11 april - Ronde 2 Israe (1e kind) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kind) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kind) - NOD 22 april - ronde 3 xVlindertje (1e kind)- NOD 23 april - Ronde 2 Nikita (1e kind)- NOD ? - Ronde 1 Butterfly5(2e kind) - NOD ? - Ronde 0 Marieke11 (2e kind)- NOD ? - Ronde 1 Pluis81 (1e kind)- NOD ? - Ronde 1 Zwanger Miekiee (3e kind)- Uitgerekend 21 november Mamsey (3e kind /1e ronde)- Uitgerekend 22 november Anna (2e kind /1e ronde) Uitgerekend 1 december Corine26 (1e kind/1e ronde)- Uitgerekend
Nou meiden, ik heb zo'n Mat Care test besteld vandaag, en die krijg ik morgen dus in de bus. Dus als het niet met ochtendurine hoeft, dan ga ik morgen al testen. Anders wacht ik tot overmorgen. Spannend allemaal hoor! Ik weet dat de kans vrij klein is om meteen na 't stoppen met de pil al zwanger te raken, maar toch hoop ik er heel erg op dat het al raak is...
Eternity, ochtendurine is beter.. bevat natuurlijk het meeste HCG wat je kunt doen is, de ochtendurine in de koelkast bewaren totdat je gaat testen (de Matcare testen worden door de postbode in je brievenbus gestopt) dan is je urine nog goed
hey dames, zo wat schrijven jullie veel zeg heb nog niet alles doorgelezen, zo even doen. Corine26 gefeliciteerd! ik hoop dat je een goede, gezonde zwangerschap tegemoet gaat met als eindresultaat een gezond kindje En Eternity, voor jou natuurlijk beterschap, hoop dat het snel geneest, t zat ook echt op zo'n vervelende plaats zeg. Afgelopen dagen veel gewerkt en cursus gehad voor mijn werk, dus weinig tijd en puf gehad om even uitgebreid van alles te gaan lezen. in plaats daarvan heb ik gewoon lekker bij manlief op de bank gehangen s'avonds oh man, en ik kan niet wachten tot 9 april! dan mag ik gaan testen, hoop zo dat het in 1x raak is, maarja, we zullen zien , maar waarom lijkt 9 april nog zooooooooooo ver weg
Eeva, dank je voor de tip. Dan probeer ik het gewoon op die manier... Sorry dat ik zo'n noob ben... Maryam, dank je! En ik kan 't me voorstellen hoor, het lijkt wel of het eeuwen heeft geduurd voordat ik mag testen. Eigenlijk mag ik pas over 4 dagen testen, maar ik doe 't lekker morgen al.
Hoi meiden, zo ik heb eindelijk ook weer even tijd om me hier te melden. En wat wordt er toch veel gekletst hier Eternity : Beterschap ! Mijn 0ngi is eindelijk weer voorbij, dus ronde 2 kan beginnen Ik ben benieuwd.. 8) Meiden die een deze dagen mogen testen : Succes ! Ik ga voor jullie duimen
Hallo dames! Ik ben nieuw op dit forum en zelf bezig in de 1e ronde, vruchtbare dagen achter de rug en als goed is vandaag de eisprong gehad! nu is het afwachten tot de NOD (kan 3 april al testen) vind het heel erg spannend!we hebben de afgelopen 2 weken regelmatig "geklust" en heb er een goed gevoel over! van mijn 1e kindje was ik in de 2e ronde zwanger. ook al heb ik nu een goed gevoel dat het gaat lukken,hou ik er toch rekening mee dat mijn lichaam trucjes kan spelen dus ik wacht deze week gewoon in spanning af! nog meer mensen die wachten op de NOD? groetjes Luena
@Eeva Bedankt dat je het voor mij in wil vullen! Als alles volgens plan verloopt is mijn NOD op 17 April. Groetjes!
Welkom Luena, leuk dat je mee komt kletsen Pluis, ik zal gegevens aanpassen op de lijst en Luena ik zet je er gezellig bij, dan kunnen we je in de gaten houden, haha....
LIJST Mammienes (3e kind) - NOD 23 maart - Ronde 1 WLE (1e kind) - NOD 25 Maart - Ronde 2 Eternity (1e kind)- NOD 28 maart - Ronde 1 ----------testen-----------bijna---testen--------------testen-------------- Chris Amber (1e kind)- NOD 31 maart - Ronde 1 Sweetangel28 (1e kind) - NOD 31 maart - Ronde 1 Dobslots (3e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamabart (1e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamsie (1e kind)- NOD 2 april - Ronde 2 Luena (1e kind)- NOD 3 april - Ronde 1 Duveldraakje22(2e kind)- NOD 4 april - Ronde 1 Jantsjuh (2e kind)- NOD 8 april - Ronde 1 Maryam 86 (1e kind)- NOD 9 april - Ronde 1 Proberen (1e kind) - NOD 11 april - Ronde 2 Pluis81 (1e kind)- NOD 17 april - Ronde 1 Israe (1e kind) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kind) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kind) - NOD 22 april - ronde 3 xVlindertje (1e kind)- NOD 23 april - Ronde 2 Nikita (1e kind)- NOD ? - Ronde 1 Butterfly5(2e kind) - NOD ? - Ronde 0 Marieke11 (2e kind)- NOD ? - Ronde 1 Zwanger Miekiee (3e kind)- Uitgerekend 21 november Mamsey (3e kind /1e ronde)- Uitgerekend 22 november Anna (2e kind /1e ronde) Uitgerekend 1 december Corine26 (1e kind/1e ronde)- Uitgerekend