Oke ik had net bij het afvegen (alvast sorry voor de ranzigheid) een klodder slijm met heel licht bloed erin. Is dit slecht of hoef ik me nog niet druk te maken? liefs, Duveldraakje
Hallo ladies Ongi is aangekomen heb nu net bloedverlies helaas op naar ronde 2 Ben wel blij met mijn cyclus van 32 daagjes hoop deze keer weer hetzelfde of zwanger natuurlijk Kan je mij op het lijstje veranderen eeva ?? Mijn nod is dan denk ik 1 mei en ei op 17 april dan als ik het goed heb maar dat kunnen we altijd nog veranderen dan =xxx=
Wat vervelend Sweetangel, maar idd met goede moed door naar de volgende ronde! Suc-6 Liefs, Duveldraakje
Dank je duvel jij ook heel erg veel succes die afscheiding met bloed kan mogelijk een innesteling zijn
Jammer Sweetangel, hopelijk begin mei jouw maand meis! En idd lekker dat 1e cyclus al niet te lang is!
Jeetje wat kletsen jullie wat af zeg! Ik heb geprobeerd alles bij te lezen. Ik heb de laatste vier dagen veel gewerkt dus weinig tijd gehad voor het forum. @ eternity --> Beterschap met je rug @ Miekie --> Gefeliciteerd! @ Duveldraakje --> Sterkte met je teen @ Sweetangel --> balen zeg Ik duim voor je in de volgende ronde! @ Maryam --> 2de kindje ik ben 27 jaar @ Kellox, Karin, Nini, Vrouwtje --> Welkom! @ Eeva nog ruim een week en dan kunnen mijn gegevens op het lijstje ingevuld worden. Ik hoop dat ik iedereen gehad heb anders Sorry ik moest zoveel bij lezen. Gr Butterfly
Nee, ik blijf er eigenlijk nog behoorlijk rustig onder... ik wacht af en zie wel... denk er wel heel vaak aan!!! En, wachten is inderdaad vreselijk!
hooooi, zo was ik ook weer eens. drukke dagen gehad met de verjaardag van onze dochter. Ze is heel erg verwend, en het waren super dagen! (hele weekend gevierd). Kan iemand mij misschien een kleine update geven hoe het hier is? Mijn temp zit nog steeds op 37.0. En drie dagen al licht misselijk s'morgens. Hoop dat dit een goed teken is. We zien het wel.
Goede morgen allemaal! Hoe is het hier? Nog meiden die getest hebben? Ik zit eraan te denken om vandaag een testje te wagen, ik voel me echt heel vreemd vandaag. Ik ben duizelig, misselijk en heb echt een vervelende hoofdpijn. Moet ik voor een test veel drinken of juist niet? Liefs, Duveldraakje
goeiemorgen, ik ben net voor de 1e echo geweest.alles was goed,hartje klopte....en ben zelfs 2 dagen langer dan ik dacht.ben helemaal opgelucht weer!
Hey Mieke! Wat leuk en wat goed Ja dat is een hele geruststelling heh de 1 ste echo, dat er een vruchtje in zit en dat het hartje klopt! Echt super
LIJST Mamsie (1e kindje)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kindje)- NOD 4 april - Ronde 1 Karen1974(4e kindje)- NOD 5 april - Ronde 3 Jantsjuh (2e kindje)- NOD 8 april - Ronde 1 Maryam 86 (1e kindje)- NOD 9 april - Ronde 1 Proberen (1e kindje) - NOD 11 april - Ronde 2 Corine26 (1e kindje)- NOD 16 april - Ronde 2 Pluis81 (1e kindje)- NOD 17 april - Ronde 1 Israe (1e kindje) - NOD 20 april - Ronde 3 WLE (1e kindje) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kindje) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 3 xVlindertje (1e kindje)- NOD 23 april - Ronde 2 Mammienes (3e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Eternity (1e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - NOD 1 mei - Ronde 2 Dobslots (3e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Zwanger Miekiee (3e kindje)- Uitgerekend 21 november Mamsey (3e kindje /1e ronde)- Uitgerekend 22 november Anna (2e kindje /1e ronde) Uitgerekend 1 december
Ik voel me onwijs zwanger.. (Al voel ik in mijn buik nog niets). Maar vooral ook door moeders voor moeders en bloedprikken en binnenkort termijnecho.. Vind het allemaal weer heel erg spannend
LIJST Mamsie (1e kindje)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kindje)- NOD 4 april - Ronde 1 Karen1974(4e kindje)- NOD 5 april - Ronde 3 Jantsjuh (2e kindje)- NOD 8 april - Ronde 1 Maryam 86 (1e kindje)- NOD 9 april - Ronde 1 Proberen (1e kindje) - NOD 11 april - Ronde 2 Corine26 (1e kindje)- NOD 16 april - Ronde 2 Pluis81 (1e kindje)- NOD 17 april - Ronde 1 Israe (1e kindje) - NOD 20 april - Ronde 3 WLE (1e kindje) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kindje) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 3 xVlindertje (1e kindje)- NOD 23 april - Ronde 2 Mammienes (3e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Eternity (1e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - NOD 1 mei - Ronde 2 Dobslots (3e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Zwanger Miekiee (3e kindje)- Uitgerekend 19 november Mamsey (3e kindje /1e ronde)- Uitgerekend 22 november Anna (2e kindje /1e ronde) Uitgerekend 1 december heb m'n data even veranderd
Spannend Duvel! En Miekiee wat leuk dat je je eerste echo al hebt gehad! En 2 daagjes er cadeau bij gekregen. Ik moet binnenkort ook voor eerste echo en zal ik zien, misschien zijn we dan op dezelfde dag uitgerekend als ik verder ben hihihi... Jantjsuh, wat heeft je dochter van jullie gekregen? En altijd leuk die feestjes... Al ben ik altijd wel blij als het feest weer voorbij is. :O hihihi
Hey meiden ! Zo ik heb eindelijk weer wat tijd om hier te komen kletsen Beetje druk gehad de laatste tijd.. Hier komen de vruchtbare dagen er bijna weer aan.. ben benieuwd of het deze maand Roze wordt.. Miekiee wat fijn dat alles op de echo er goed uitzag & dat je 2 dagen naar voren bent geschoven. Zijn er verder nog meiden die positief getest hebben ?
Hey meiden, Sorry dat ik niet meer zo veel kom kletsen, maar door mijn hernia moet ik heel veel liggen, en door de medicijnen word ik erg suf, en slaap ik veel... Ik hoop dat er binnenkort veel roze wordt getest hier! Ik gun het jullie allemaal!! Liefs, Eternity