Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Aww meid :( rust maar goed uit hoor en word snel weer de oude !! Lig zelf ook in bed nu ben ziek of dat nu van de ongi komt of griep ik weet het niet... Iedereen heel erg veel succes en hoop net als eternity veel posi testen !!

=xxx=

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Van harte beterschap, Sweetangel. Ik voel me vandaag ook niet zo super, voel me een beetje down... en de spanning begint er nu ook wel in te komen, toch durf ik absoluut nog geen testje te wagen...

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi Karen dank je :) wat vervelend dat je je zo down voelt vandaag hoop dat je je snel beter voelt ;) Geloof graag dat het spannend is hihi 4 daagjes kunnen dan erg lang duren !! Ga voor je duimen :D

liefsss

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Eternity: Beterschap meid, hoop dat je er snel weer bovenop bent!

@Sweetangel: Is je ongi nou nog steeds niet doorgebroken?

@Karen1974: Here the same! Ik heb vandaag een heerlijke pyjama-dag met mn dochter en de symptomen beginnen steeds minder worden, misschien is het ook wel weer positief! We wachten gewoon af.

Liefs,
    Duveldraakje

5. eternity

eternity Niet meer actief

Sweetangel en duveldraakje: dank je wel voor jullie beterschapswensen!!!
    Ik word een beetje depri van 't alleen zijn. En het liggend internetten schiet ook niet echt op.
    Dus ik zal jullie niet "lastig vallen" met mijn gezeur.
    Ik en mijn hernia gaan op de bank liggen, en heel veel slapen.

Heel veel succes hier iedereen meiden. Dat er maar heel veel snel ROZE getest mag worden.

*knuffel*

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ah meid, je zeurt helemaal niet en als je je door ons wat minder alleen voelt is het toch alleen maar goed!

*Dikke knuf komt jou kant op*

Liefs,
    Duveldraakje

7. Israe

Israe Niet meer actief

#1247 Israe, 1 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2010
    @Miekie...wat fijn dat alles goed is en je zelfs verder bent! Geniet ervan:)

@Mamsey, leuk toch dat je je lekker zwanger voelt. Lijkt me een geweldig gevoel;)

@Duveldraakje...drie dagen voor je NOD en wisselende symptomen...spannend joh! Duim voor je:)\

@Karen...irritant joh dat je je down voelt. Het is ook een spannende tijd en hormonen kunnen ook veel doen. Na regen komt zonneschijn;)

8. Israe

Israe Niet meer actief

@Eternity....ahh je hebt alle reden om ff flink te 'zeuren' want het is echt balen als je zo aan je bed en bank gekluisterd bent. Misschien een tip: kijk op marktplaats en koop een dvd-serie van je favoriete tv-serie! Heb ik ook ooit eens gedaan toen ik aan de bank vast zat;)
    Veel sterkte!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey. ik heb morgen mijn laatste tablet van de pil,en dat kan het avontuur dus gaan beginnen...als k een cyclus heb van 28 dgn dan zou ik rond de 19e flink moeten gaan klussen hahaha!!dus wel leuk...wij beginnen voor het eerste kindje...maar ik begrijp dat sommige al ovulatie testen gebruiken????

10. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ovulatie testen gebruikt omdat ik benieuwd was of ik min of meer weer gelijk in mijn oude cyclus was terug gevallen nadat ik mijn mirena had laten verwijderen, ook omdat je tijdens mirena geen menstruatie hebt :)

Tot nu toe wijst alles er op dat ik inderdaad gelijk in mijn normale cyclus van voordat ik aan anticonceptie begon ben terug gevallen.

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reactie, iedereen trouwens...

Ik heb een vreselijke dag achter de rug. Ik voelde me vandaag behoorlijk down omdat ik vanochtend nieuws te horen had gekregen wat me emotioneel nogal uit balans bracht. Ik moet zeggen dat ik daar wat meer last van heb, omdat ik borderline heb... Ik ben het laatste halfjaar wel vrij stabiel, maar sommige dingen kunnen me toch nog behoorlijk uit balans brengen. Vaak recupereer ik al sneller, maar vandaag bleef het gewoon fout gaan... de kinderen werkten niet mee en luisterden absoluut niet, een vaas en een porseleinen paashaasje sneuvelden, mijn jongste knoeide haar melk op de grond enzovoorts, enzovoorts... alles liep gewoon mis. Ik werd onrustig en schreeuwde meer tegen de kinderen dan ik eigenlijk wilde.

En op de koop toe merkte ik dat ik bruinverlies had, iets wat bij mij meestal een voorbode is op een ongi. Nochtans had ik deze maand echt het gevoel dat ik zwanger was. Ik voelde alles wat ik vorige maand ook voelde en toen was ik zwanger, alleen het werd een miskraam. Kan mijn lichaam me echt zo bedriegen???
    Misschien vind ik dat nog wel het allerergste!!!

Sorry voor deze klaagzang (ook in het andere topic heb ik dit geschreven, dus voor wie het twee keer leest, dubbel sorry...), maar ik moest het kwijt!

Liefs,
    Karen.

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi hoi weet dat het laat is maar kan gewoon niet slapen mijn ongi is ineens gestopt :( heb het net 1 dag gehad snap der helemaal niks van vandaag was het nog maar heel lichtjes aan het ende van de middag slijmerig bloed en in de avond helemaal niets meer dit kan toch niet heb dit nog nooit eerder gehad anderhalve dag ongi en niet zo heel erg veel verloren :$ hoop maar dat het niets ernstigs is.

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Is het dan wel ongi??? Misschien voor de zekerheid toch maar een testje ertegenaan gooien? Heb je wel last van krampen en alle overige PMS-klachten gehad?

Liefs,
    Duveldraakje

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik weet het ook niet duvel :( heb het nog nooit zo gehad normaal altijd een ongi die 3-4 dagen duurt... heb wel die vervelende ongipijn gehad ja woensdag ziek ervan geweest en nu is het gewoon helemaal niks had vanmorgen alleen met afvegen bruinig bloed.. Denk dat een test geen zin heeft heb een flinke tempdaling gehad lijkt me sterk dat ik zwanger ben.. Weet ook niet wat ik hiermee moet maar gewoon afwachten wat deze cyclus gebeurd denk ik

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hoi Sweetangel,
    Twee cyclussen terug had ik ineens ook een ongi van slechts anderhalve dag. Ik heb dat toen aan de gyn laten weten en die zei dat dit wel eens kon. Ik vroeg me dan ook af of je dan wel een eisprong hebt gehad, maar volgens haar wel. Inmiddels twijfel ik zelf toch wel aan die theorie, want mijn ovulatietesten bleven deze maand negatief, toch geklust rond de vruchtbare periode, maar wellicht niet zwanger... ik vraag me nu echt af of ik wel elke maand een eisprong heb...

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi karen

Denk wel dat ik mijn eisprong heb gehad heb het ook gevoelt ;) zat net te denken misschien dat het zo is omdat het mijn eerste cyclus is na de pil :( agh ja ik zie wel hoe het nu gaat lopen ben in ieder geval al van mijn ongi af hihi :D

17. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik hoop voor mezelf natuurlijk ook dat ik wel gewoon elke maand een eisprong heb, maar ik maak me er toch wel wat zorgen over. Ik heb al drie kinderen (en twee miskramen) gehad en destijds maakte ik me daar geen zorgen over, maar nu ik wat ouder ben, ben ik bang dat mijn lichaam niet meer altijd optimaal werkt... misschien onterecht, maar ja...

Dat je ongi nu minder is omdat je eerste cyclus is na je pil, kan natuurlijk ook heel goed, tenminste dat heb ik toch al eens gehoord.
    Ik zou me er geen zorgen over maken...

We gaan allebei op naar de volgende ronde... en blijven positief! :)

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Precies :D positief blijven denken dan maar hihi maar jij kan over 3 daagjes testen waarom samen nieuwe ronde ??

19. Israe

Israe Niet meer actief

@Karen...vervelend joh dat je zo'n rotdag had en inderdaad met Borderline kan het allemaal wat heftiger zijn. Hoop dat je je snel weer in balans voelt! Lekker lang weekend voor de boeg, doet altijd goed toch?

@Sweetangel, kan me voorstellen dat je je lichaam ff niet meer snapt? Is dit je eerste ongi sinds stoppen met de pil? Misschien heeft het daar mee te maken?

@maryam...fijn joh dat je waarschijnlijk weer in je oude cyclus bent teruggevallen!

@Duveldraakje...spannend nog twee dagen tot NOD!

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi isrea

Uhm nee heb na het stoppen van de pil een ongi gehad van 4 dagen dit is mijn eerste ongi van een cyclus zonder pil :)

Deel Deze Pagina