Nou, de reden dat ik dat schreef, Sweetangel (met goede moed samen naar de volgende ronde), staat hierboven dus... Gisteren zag ik het dan ook echt somber in, maar vandaag kan ik wel weer zeggen: "Met goede moed op naar de volgende ronde..."! Vandaar, snap je...?
Ja, inderdaad, het is af en toe nog best confronterend, dat leven met borderline, hoewel het behoorlijk goed met me gaat, hoor... Momenteel ben ik aan het organiseren en inpakken (en poetsen enzo), want wij vertrekken deze nacht voor een weekje skiën in Frankrijk, dus hopelijk kunnen daar de batterijtjes weer helemaal opgeladen worden...
Lekker joh skieen Karen, geniet er lekker van en inderdaad zoals je al schrijft ff je batterij weer opladen! Sweetangel....dit je niet je eerste ongi dus. Ik vind het lastig, heb er zelf namelijk geen ervaring mee. Maar één dag lijkt me kort? Het vrouwelijk zit vol met raadsels, zo blijkt maar weer. Als je volgende ronde inderdaad aangebroken is, wens ik je veel succes dit keer!
Hoi dames ondanks dat ik al even meeklets met jullie op dit forum. Gaan wij vanaf vandaag voor de eerste ronde. Ik heb een cyclus van 29 tot 32 dagen. Wat moet ik dan aanhouden in mijn banner en eisprong? 29 dagen of 32 dagen. Gr butterfly
Ik werd vandaag wakker en toen ik ging zitten voelde ik me ineens zo misselijk worden! Alsof ik een bal in mn maag heb en iemand mijn keel dicht drukt...echt niet fijn :s Vanmiddag bij het afvegen een heel klein beetje bloed, maar ik zou inprincipe pas volgende week ongesteld moeten worden. Ik zelf denk nu aan innesteling, maar kan dit gelijk zo samen vallen met die misselijkheid? of is dat toeval?
Ik had afgelopen dinsdagavond bijna hetzelfde, maar heb sinsdien heel erg last van duizeligheid en zo af en toe een misselijke vlaag! Suc-6! Liefs, Duveldraakje
Ik zou 32 aanhouden en misschien gaan tempen. Ik weet niet of je je eisprong voelt? Liefs, Duveldraakje
Ik probeer mn testdrang een beetje tegen te gaan, maar ik denk dat ik er morgen wel een test tegenaan gooi! Bij mn meisje had ik 2 dagen na mn NOD een positieve test, maar toen wist ik het eigenlijk al voor mn NOD. Nu zit ik een beetje in een dubio, ik voel van alles, maar het is niet hetzelfde als bij Anouk. Pfffff, ik haat wachten... Liefs, Duveldraakje
Ik zou 32 aanhouden en misschien gaan tempen. Ik weet niet of je je eisprong voelt? Liefs, Duveldraakje Nee ik voel mijn eisprong niet maar ik ben van plan om ovutesten te gebruiken. voor mijn eerste zwangerschap kon dat niet omdat mijn cyclus toen heel erg onregelmatig was het zat toen tussen de 35 en 57 dagen. Maar nadat mijn dochter is geboren ben ik nooit meer aan de pil gegaan en dat heeft wonderen gedaan want nu zit ik tussen de 29 en 32 dagen dat is een stuk beter. En is het ook makkelijker met ovutesten. Ik hou voor mijn ei wel 29 aan anders mis ik hem mischien en met testen 32. Ik vind het wel spannend hoor want vorige keer heeft het bijna 1 1/2 jaar geduurd. Ik hoop dat het dit keer sneller gaat. Gr butterfly
Oh wat spannend Maryam....lijkt op een innesteling inderdaad!! En dan die misselijkheid erbij! Er zijn vrouwen die al vroeg dingen voelen en bij de ander pas weken na posi test. Ik hoop het voor je!!
Butterfly...inderdaad slim om dan je kortste cylcus aan te houden en zo je ei op te sporen. Bij je vorige zwangerschap had het anderhalf jaar geduurd, ben je toen de mmm in gegaan of is het nog zelf gelukt? Spannend weer, maar je weet in ieder geval dat je een gezond kindje op de wereld kunt zetten
Duveldraakje...vreselijk he die laatste daagjes!!! Je kunt het proberen als als het negatief is dan wacht je ff je NOD af...komt het niet dan test je gewoon weer. Succes!!
Hoi Meiden Mag ik me melden? Gestopt met de pil 20 maart 2010 (ik had ook al een nieuw onderwerp gestart en zag toen ineens deze) Ben druk aan het ontpillen, maar heb er gelukkig niet veel last van (beetje zeurende buikpijn soms maar that's it) Deze maand doen we nog ff condomen maar daarna gaan we ervoor Ik hoop dat mijn cyclus een beetje regelmatig en kort zal zijn, ik heb nu maar gegokt op de gemiddelde 28 dagen. Als het goed is moeten er middeltjes zijn om dat een beetje te beinvloeden. Iemand enig idee welke middeltjes dat zijn??? Ik hoop dat we over een tijdje veel zwangeren onder ons zullen hebben Go For It Girls!!!!
@ Patries; Ik ben ook uitgegaan van 28 dagen. Ben 1 dagje later gestopt met de pil als jij. Wel spannend of het allemaal goed op gang komt hè? @ alle andere dames; ik heb niet alles gelezen, maar volgens mij is het voor een aantal van jullie al heel spannend en kunnen jullie snel testen. Veel succes!!
Maryam en Duveldraakje... heel spannend, ik duim alvast voor een positieve test! Verder zwaai ik jullie bij deze even uit, want vanaf morgen zit ik voor een weekje in Frankrijk. Ik ben een keer benieuwd welk nieuws ik allemaal te lezen krijg bij terugkomst, ik zal er maar alvast een dagje vrij voor nemen om bij te lezen... Liefs aan iedereen en tot volgende week...
@bibi26 Ja spannend he.... ikhoop niet dat het al te lang gaat duren voor ik ongesteld ga worden. Dan kunnen we snel aan de slag
Goeie avond allemaal! Ik weet niet of dit raar is of zo, maar ik heb het idee dat ik toch ongi zal worden. Alle rare symptomen beginnen minder te worden (alleen de misselijkheid en duizeligheid is nog vol aanwezig). Ik voel me gewoon echt raar! Ik ga nu effe lekker bij mn mannetje op de bank hangen, misschien ben ik straks nog ff terug! Liefs, Duveldraakje
@israe Toen ik na 12 maanden nog niet zwanger was hadden we het besloten om het nog 3 maanden aan te kijken en anders naar de gyn te gaan. Maar na 2 maanden dus totaal 14 maanden was ik zwanger. Helaas na 10 weken bleek het hartje niet meer te kloppen en ben ik gecureteerd. Daarna ben ik nog 1 keer ongi geworden en was ik weer zwanger. Maar nu is mijn cyclus wel regelmatig. Gelukkig! Gr Butterfly