nou eh...ik snap er niets meer van... bloed als een rund dus denk dat het inmiddels gewoon menstruatie is....wat wel raar is, is dat ik 1,5 week gelden wel positieve ovulatie testen had, en mijn spiraaltje er nu 3 week uit is.... en misselijkheid, ik ben goed verkouden aan het worden dus daar zou het ook mee samen kunnen hangen. Naja, we wachten de volgende ronde wel af, eens even kijken wat er dan gebeurd
Hier nog geen bloed te zien, maar ik ga ervan uit dat ik vandaag wel ongi wordt. Zo niet dat gooi ik er morgen een test tegenaan. Liefs, Duveldraakje
Spannend Duveldraakje!! Duim voor je! Maryam...wat vreemd inderdaad, misschien toch ongi en moet je lichaam ff op gang komen? Jammer joh, maar op naar de volgende ronde met nieuwe kansen
Dank jullie wel! Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel lichte hoofdpijn. Vanochtend had ik wel buikpijn, maar nu is ie weg Ik heb echt het idee dat het elk moment los kan barsten, maar er is verder nog niks. Pfffffffff, ik heb liever dat het nu komt dan dat ik de hele dag met hoofdpijn loop en morgen ineens ongi wordt. Maar we zullen zien. Zijn er nog dames die getest hebben? Liefs, Duveldraakje
Het blijft spannend bij jou zeg Duveldraakje! Hoe is het met de andere dames? Ik heb nu geen symptomen meer van het ontpillen. Heb er van de week best last van gehad, maar voel me nu gewoon helemaal goed gelukkig. Meer meiden die er maar een paar dagen last van hebben gehad?
@ bibi Ik heb ook last gehad van het ontpillen. Het bleef na me menstruatie heel erg rommelen in me buik en had heel erg last van hoofdpijn. Dit heeft ongeveer een week geduurd en toen was het klaar. Nu lijkt het er sinds 2 a 3 dagen op dat ik toch echt me eisprong al voel (hoop ik) Ik voel kleine steekjes helemaal onderin me buik aan de zijkanten. Het kan natuurlijk ook nog een verschijnsel van het ontpillen zijn maar het voelt wel een beetje herkenbaar met vroeger (toen k de pil nog niet slikte had ik heel erg last van me eisprong) Het zou wel ideaal zijn als dit me eisprong is, want dat betekent dat me cyclus toch al lekker op gang is en ik in het vervolg me eisprong dus kan voelen.... Scheelt me weer ovuatietesten hahahaha
Dat zou inderdaad ideaal zijn Patries. Ik voel nog niks. Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen moet ik donderdag mijn ei hebben. Ben heel benieuwd.
uhm... misschien een detail waar jullie niet op zitten te wachten,maar..... toen ik net naar de wc ging zat er een bruinig slijmpje in mijn slip. Enig idee wat dan kan zijn? Gewoon nieuwsgierigheid hoor Ik ben namelijk geneigd om alles op "ontpillen" te gooien. Spannend Bibi, ben benieuwd of je iets voelt...
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik ben zwanger!!! Was gestopt met de pil en hoppa, meteen zwanger! Volgens mij is het nog gebeurd op onze huwelijksnacht ook, romantischer kan niet. Ik had geen last van symptomen, dus geloofde niet dat mijn test posi zou uitslaan. Maar ik werd niet ongesteld, dus voor de zekerheid op de 3e dag van mijn overtijd-zijn even een test er tegenaan gegooid, en ik wist niet wat ik zag toen dat tweede streepje verscheen!!! Wat alleen wel raar was, was dat ik de ochtend erna nog met ochtendurine had getest maar die test gaf een lichter streepje dan de vorige (die in de avond was gedaan)... Is dit een teken van een miskraam of ligt dit gewoon aan de test?
Banaantje, gefeliciteerd! Op je vraag over de tweede test kan ik geen antwoord geven. Misschien dat er andere meiden zijn die hier ervaring mee hebben. Hoop in elk geval voor jou dat het niks betekent en dat je lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten!
Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Ik ben nieuw op deze site. Ik ben in maart gestopt met de pil maar vind het heel lastig om te weten wanneer ik ongesteld moet worden. (ja we zijn ongeduldig en wilden niet wachten tot ik dat wist haha) Ik heb 10 jaar de pil geslikt en voordat ik die nam was mijn cyclus altijd 6 weken. Nu heb ik verschijnselen die ik normaal nooit heb voor m'n ongesteldheid (zere tepels en borsten, steekjes in de zijkant van mijn onderbuik en ik slaap veel). Natuurlijk hoop ik dat het raak is maar ik weet dus ook niet wanneer ik moet testen, lastig lastig. Gewoon afwachten maar? Ohja ik lees weleens wat over een slijmprop, wat is dat precies? Ik heb dat ook gehad denk ik namelijk. Nou een heel verhaal maar ik ben ook blij om mijn verhaal kwijt te kunnen, lastig als niemand het verder weet he! Succes allemaal!!
Ja hoor.. ook onze eerste ronde kan in de periode maart/april gaan beginnen Tot volgende week woensdag aan de pil.. mijn cyclus even afwachten na de lange periode pil gebruik en dan hopen we er voor te gaan.. Het zal mijn eerste worden, voor hem de 5e.. Leuk om dit te kunnen delen! Heel veel succes allemaal!
Hoi Dolfijn1982, Spannend hoor! Ga je je cyclus afwachten (en het dus veilig doen) of gelijk proberen?
@Banaantje81: Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel raak was.. en inderdaad in je huwelijksnacht.. romantischer kan niet! Geniet ervan! @Ospiri; welkom hier.. net als mij nieuw in dit wereldje Hoop met je mee snel zwanger te mogen zijn! en hou ons op de hoogte van het testen.. ben erg benieuwd!