Hey dat is zeker netjes! bij mij ook hoor na de pil 31 dagen dus ben er ook blij mee. Zit nu in mijn vruchtbare week en de lente kriebels door dit mooie weer zijn volop aanwezig hahahahaha dus hoop dat het gunstig uitpakt. @ Duveldraakje, dat is zeker spannend! we zijn benieuwd!!!
Duvel spannend hoor !!! Ben benieuwd ik ga flink voor je duimen Hier inmiddels alweer een weekje verder heb weer veel last van mijn onderbuik (lichte onigkrampjes) dus 1 weekje en mijn ei komt weer tevoorschijn denk ik had dit mijn vorige cyclus ook iets meer dan een week last van kwaaltjes voor mijn ei dus ben benieuwd Maar vind mijn 1 dag bloedverlies maar vreemd kan er niets aan doen haha heb nog nooit maar 1 dag ongi gehad.. Dames fijne dag geniet van het mooie weer !! Liefssss =xxx=
heey meiden!! wat gezellig hier! als jullie het goed vinden klets ik ook gezellig mee! ik ben al een langere tijd op zwangerschapspagina maar nu ff een andere gebruikersnaam aangemaakt want er praten ook bekende mee op forums en ik wil het nog stil houden dat wij dus voor ons 3de wondertje gaan...onze eerste dochter is een engeltje en onze 2de dochter is nu 10 maanden! ik ben eind maart gestopt met de pil dus ik zou niet weten hoe mijn cyclus nu is...we wachten het af! het wel weer even spannend als mijn andere zwangerschappen hoor!! @duveldraakje22: wow spannend hoor! ik hoop op een mooie posi test voor je!!
Alle testers succes vandaag! hoop dat het toch ergens raak mag zijn.. @ michele; welkom bij het clubje @duveldraakje; klinkt anders als normaal.. ben benieuwd naar je test!
Nou net weer een test gedaan (kv 2 voor 5) en hij is negatief! Ik snap er echt niks meer van, misschien dat ik morgenochtend dan maar test...of vrijdag! Het is echt heel vreemd, voel totaal niks van een ongi terwijl ik dit normaal wel altijd heb, nou ja misschien is mn cyclus nu gewoon langer omdat ik wat ouder ben dan de vorige keer! Liefs, Duveldraakje
Dat zou kunnen Duveldraakje. Anders zou je toch naar de ha moeten gaan als het echt lang gaat duren. Lastig is dat als je niet weet hoe lang je cyclus is. Collegaatje van mij heeft dat ook. Die sloeg pas een hele maand over dus die was ook echt overtuigd dat ze zwanger was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Hoop voor jou dat het wel zo is hoor. Gewoon nog een testje er tegenaan gooien!
Jammer Jantsjuh, maar inderdaad fijn dat je cyclus regelmatig is! Op naar de volgende ronde. Duveldraakje, wat super spannend!! Andere symptomen dan normaal voor NOD en geen NOD te bekennen! Zou morgen weer een test wagen inderdaad! Succes en hou ons op de hoogte!
Hey Duveldraakje, je bent nu in ronde 1? gebruikte je de pil of wat anders? Normaal was mijn cyclus ook 28 dagen maar was dus ook gestopt met de pil en de 1ste keer was dus 31 dagen, dus kan zijn dat je lichaam gewoon weer moet wennen en dat het wat langer duurt voor je NOD is.. We hopen natuurlijk een positieve test!
Ja ik heb 1 maart m'n laatste pil genomen, ben toen 7 maart ongi geworden en nu dus 32 dagen later nog niet ongesteld! Ik vind het wel vreemd aangezien ik bij de eerste keer (toen had ik de pil 10 jaar geslikt) al meteen een cyclus van 28 dagen had en nu heb ik de pil zo'n 2 3/4 jaar geslikt en had dus verwacht dat ik ook meteen 28 dagen zou zijn, maar goed misschien komt het ook doordat ik nu wat ouder ben! Het zou dus idd ook met ontpillen te maken kunnen hebben. Slikte trouwens de Yasmin pil. Weten jullie trouwens hoe snel je na een (eventuele) innesteling kan testen? Ik heb namelijk vorige week dinsdagavond voor de eerste keer wat bloed met slijm verloren en ik krijg van veel mensen te horen dat dit eventueel de innesteling kan zijn geweest. Liefs, Duveldraakje
Aww duveltje wat jammer van je negatieve test Misschien is je cyclus toch langer als dat je dacht Of misschien maakt je lichaam nog te weinig hcg aan wens je heel erg veel succes en ik blijf voor je duimen !! liefs
Dank je wel Sweetangel! Ik wacht gewoon nog af, heb net mn meisje opgehaald van de peuterspeelzaal en nu kan ik even mn gedachten verzetten! Liefs, Duveldraakje
he balen zeg! nou misschien toch morgen ochtend een testje wagen...en hopen dat er dan natuurlijk 2 strepen komen te staan! vriendin van mij deed 5 testen...allemaal negatief terwijl ze wel wat kwaaltjes had. toen is ze toch maar naar de ha geweest en bleek toch zwanger! ze maakte niet genoeg hcg aan voor de test. ik hoop het zo voor je! en voor de andere natuurlijk ook he!
hey jammer duvel! euh antwoord op je vraag ik test op drie weken en 2 dagen zwangerschap positief!en ik heb een cyclus van 27 dagen!maar ja de 1 test veel eerder positief dan de ander. welkom nanda.....hoop ook dat jij gauw een 3e wondertje in je buikkie mag krijgen!mag ik vragen hoe het komt datt je 1e meid een engeltje is geworden?als je er liever niet over wilt praten ook goed hoor. ik ga lekker genieten van het mooie weer,met m;n meissie naar de speeltuin.toedeloeee dames geniet van het mooie weer!
He balen duveldraakje, maar maybe is je cyclus gewoon wat langer inderdaad. Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld een cyclus van 40 in ieder geval een dikke *knuf* Mijn lichaam heeft mij flink voor de gek gehouden. Ik had allemaal dingen dat ik dacht; goh ik kan wel eens zwanger zijn. Dus hoe dom het ook klinkt ben ook wel blij dat ik ongi ben geworden. ben ik tenminste af van die onzekerheid. Net lekker met dochter lief te shoppen geweest. Sta ik bij de kruidvat voor de kassa, is mijn pinpas foetsie. Herinnerde ik mij dat vriendlief die had. Gelukkig hebben we ook nog een gezamelijke rekening bankpas Het is super weer !! heerlijk wasje lekker buiten
Ik testte bij mijn dochter 2 dagen na NOD pas positief, dus het zou inderdaad kunnen. Ik wacht gewoon af tot vrijdag met testen en anders ben ik maandag eerst even naar de HA! Ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn Liefs, Duveldraakje
Ow jee stresskippie, voor jou is het dus ook heel spannend! Gewoon vanaaf of morgen weer een testje doen, wie weet. Succes!
Ik ben sinds kort lid van het VBOK (vereniging voor het ongeboren kind). Deze vereniging is tegen abortus en met giften steunen ze bijvoorbeeld tiener moeders die ongewenst zwanger zijn geworden. Ik heb vandaag mijn welkomstkadootje gekregen, kostbare voetjes. Zo cute! twee zilveren voetjes (ware groote van een foetus van 10 weken!) in de vorm van een speldje. Vind het een erg goede stichting!