VBOK is inderdaad een goede stichting, goed dat je lid geworden bent! Nog steeds is er in NL veeeel te weinig hulp voor tienermoeders of vrouwen die zwanger zijn en in een lastige situatie zitten...echt erg als ze daarom voor abortus (moeten) kiezen. Allemaal lekker aan t genieten van de zon? Ik heb mijn ei een dagje later deze maand...gisteravond knalpositieve test...vanavond weer ff testen en hoop dat ie dan negatief is zodat ik op de wachtbank mag hahaha
Hey allemaal, Ben ik weer. Het verwijderen van mijn spiraaltje vanmiddag was zo gebeurd. Inderdaad de eendenbek was even vervelend, maar het verwijderen was al klaar voordat ik het in de gaten had. Vanaf nu dus echt aan de slag voor een eerste kindje
Fijn dat het meeviel Maartje! en natuurlijk heel veel plezier en geluk met het klussen voor een kleintje!
@ Maartje: Ik zou zeggen lekker aan de klus!!! @ Stresskippie: ik zit in hetzelfde schuitje, vrijdagochtend (als ik nog niet ongi ben uiteraard) doe ik nog een test en als deze ook nega is dan ga ik echt even naar de HA. Voor mijn doen duurt het nu al veels te lang. Liefs, Duveldraakje
Officieel is dit mijn 2e ronde, maar 1e ronde niet echt bewust geklust. Sinds 9 Maart gestopt met de pil, vandaag ongesteld geworden, cyclus nu van 26 dagen gehad. Komende maand heb ik een beter beeld wanneer ik het beste kan klussen
@Tara; duidelijkheid is ook wat waard en gelukkig heb je een nette cyclus.. Veel succes komende periode!
hey hoe kom ik tussen jullie lijstje te staan? lijkt me wel leuk. jammer draakje, ben reuze benieuwd en houd bij hou het gaat. spannend
goeiemorgen meiden! @miekiee: dank je wel! je kan/mag alles vragen hoor.. ik ben met 26 weken bevallen van ons kleine meisje. 600gr en 32cm. ze heeft 9 dagen geleefd, er waren teveel tegenslagen en ook had ze aan allebei de kanten hersenbloedingen. wij hebben toen voor haar beslist dat ze maar een mooi en vrij engeltje mag zijn. hoe moeilijk ook dat ook was en is. na haar hebben we onze 2de dochter gekregen en zij is geboren met 30 weken. dus het is wel spannend met ons 3de wondertje. (mocht ik nog zwanger mogen worden natuurlijk) maar we gaan met positieve moed verder.. @stresskippie: wat spannend zeg!! hoop dat je ongi uitblijft en een mooie vette posi test in handen krijgt! @duveldraakje22: ik hoop ook zo voor jou dat je morgen een goede test in handen hebt! nog geen ongi te bekennen?
Hoi hoi dames, Kon het vanmorgen weer niet laten! Toch weer negatief pfff hoop dat ik me kan bedwingen en probeer het uit te stellen tot maandag ochtend!! Hopen dat de test nu eens een keer zwanger aangeeft... Zou super zijn!
Goeie morgen girls! Wat een regen ineens Echt weer om lekker warm je bed in te kruipen helaas heeft dat nog geen effect voor mij.. hihihi Hoe staat het met de testen vandaag? @nanda; fijn om te lezen dat je hier open over kan zijn.. lijkt me wel een hele moeilijke keus! Een verlies wat je nooit zult vergeten.. jullie mooie, lieve engeltje.. Wens je heel veel succes en geluk bij het krijgen van een 3e wondertje!
@stresskippie; wat jammer! hoop echt dat die test toch posi gaat uitvallen.. geduld is niet ons ding hé?! Heel veel succes en we blijven positief! Hou ons op de hoogte..
Goeie morgen allemaal! Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het vandaag wel eens zou kunnen komen. Gisteravond in bed kreeg ik ineens heel erge buikpijn en 2 minuten later was het weer over. Nu heb ik alleen een zeurderig gevoel in mn buik en bij mn litteken van de KS voelt het al een paar dagen zwaar aan. Ik weet echt niet wat het kan betekenen maar ik ga er nu gewoon vanuit dat ik echt ongi wordt. Als ik morgen nog niet ongi ben en de test is ook nog negatief dan ga ik echt naar de HA. Maar zijn er ook nog testers vandaag??? Ik hoop echt op zoveel roze deze maand! Liefs, Duveldraakje
@Duvedraakje: Nee niet de eerste ronden! Eigenlijk al vanaf nov 2009 maar het voelt nu gewoon echt zo alleen test blijft nee zeggen! Ben nu 4 dagen overtijd! Wil elke dag wel een test doen haha maar ga het proberen tot maandag uit te stellen! Geduld is een schone zaak zeggen ze hihi... Heb af en toe ook wat krampjes is me buik en denk dan ook van sh.t nu komt het maar er komt helemaal niks... Hou je ons op de hoogte? Hoop voor je dat het maar gewone krampjes zijn en dat je 9 mnd lang geen menstruatie krijgt hihi @Dolfijn1982 dank je.... help met duimen aub!!! Liefs
Duim met je mee! @Duveldraakje; die onzekerheid lijkt me niets.. geduld mag dan een schone zaak zijn, maar kan me goed voorstellen dat je het wilt weten.. Hoop echt dat je ongi uitblijft, en je straks alsnog een posi test in handen hebt!