Even bijgelezen.. wat is het lekker onrustig overal Lekker hé die cyclussen die nog niet volledig bekend zijn en maar doen wat ze willen.. We wachten allemaal op hetzelfde.. gelukkig doen we het samen! Succes allemaal maar weer! @ Duveldraakje; balen van weer een nega test.. hoop dat je snel toch een posi in handen mag houden.. duim voor je! @Tara; laten we hopen dat je gewoon een kortere menstruatie hebt.. en dat je weer snel aan een volgende ronde kan beginnen.. @Miekiee; goed om te lezen dat het allemaal zo snel gaat.. zal inderdaad wel te maken hebben met eerdere zwangerschap. Toch wel leuk dat je het nu al zo snel aan je lichaam merkt! @Bibi; harder klussen? ach, het moet ook leuk blijven! Geniet gewoon van elkaar (en het idee dat het misschien wel raak zou kunnen zijn...)
LIJST Mamsie (1e kindje)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kindje)- NOD 4 april - Ronde 1 Karen1974(4e kindje)- NOD 5 april - Ronde 3 Proberen (1e kindje) - NOD 11 april - Ronde 2 Corine26 (1e kindje)- NOD 16 april - Ronde 2 Pluis81 (1e kindje)- NOD 17 april - Ronde 1 xVlindertje (1e kindje)- NOD 19 april - Ronde 2 marsonny (1e kindje) - NOD 18 0f 20 April - Ronde 1 Israe (1e kindje) - NOD 20 april - Ronde 3 WLE (1e kindje) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kindje) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 3 Bibi26 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 1 michele ( 3e kindje) - NOD 23 april - ronde 1 Mammienes (3e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Eternity (1e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Dnise(1e kindje)- NOD 27 april - Ronde 3 Maryam86 (1e kindje) - NOD 29 april - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - NOD 1 mei - Ronde 2 Dobslots (3e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Butterfly5 (2e kindje) - NOD 3 mei - ronde 1 Jantsjuh (2e kindje) - NOD 5 Mei - Ronde 2 zo heb mezelf dr even bij gezet. liefs
Wat is het hier stil dames?! Hoop dat alles goed gaat met iedereen en wens jullie een fijn weekend met hopelijk snel posi testen!!
wow gefeliciteerd ospiri! lekker van genieten! @bibi; dank je wel..ben er altijd open over geweest. spannend he! voor jou de eerste ronde..nog geen ei te bekennen? @miekiee..nee ze hebben niks kunnen vinden bij allebei m`n kindjes en bij mij ook niets...wel is het blijkbaar zo dat je lichaam een volgende zwangerschap sneller en beter `herkent` dus is het goed mogelijk dat ik bij de evt volgende zwangerschap verder kom dan week 30. zodra ik zwanger ben gaan we het met de gyn bespreken over het plaatsen van een cerclage..(bandje) hoe voel jij je? leuk dat je buik al groeit! zal indd wel sneller gaan bij de 2de 3de ect.. ik had gister een positieve ovu test! en vandaag de hele dag krampen..dus ik ga er maar vanuit dat vandaag mijn eisprong is.. ik had jammer genoeg geen testen meer in huis om het zeker te weten.
LIJST Mamsie (1e kindje)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kindje)- NOD 4 april - Ronde 1 Karen1974(4e kindje)- NOD 5 april - Ronde 3 Proberen (1e kindje) - NOD 11 april - Ronde 2 Corine26 (1e kindje)- NOD 16 april - Ronde 2 Pluis81 (1e kindje)- NOD 17 april - Ronde 1 xVlindertje (1e kindje)- NOD 19 april - Ronde 2 marsonny (1e kindje) - NOD 18 0f 20 April - Ronde 1 Israe (1e kindje) - NOD 20 april - Ronde 3 WLE (1e kindje) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kindje) - NOD 22 april - Ronde 0 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 3 Bibi26 ( 1ste kindje) - NOD 22 april - ronde 1 michele ( 3e kindje) - NOD 23 april - ronde 1 Nanda1 (3e kindje)- NOD- 23 mei -ronde 1 Mammienes (3e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Eternity (1e kindje)- NOD 26 april - Ronde 2 Dnise(1e kindje)- NOD 27 april - Ronde 3 Maryam86 (1e kindje) - NOD 29 april - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - NOD 1 mei - Ronde 2 Dobslots (3e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Butterfly5 (2e kindje) - NOD 3 mei - ronde 1 Jantsjuh (2e kindje) - NOD 5 Mei - Ronde 2 zo, ik heb mezelf er ook ff tussen gezet. al is het nog steeds een beetje gokken..
Goeie morgen! Wat is het hier rustig! Hier nog steeds geen ongi te bekennen , ik snap mn eigen lichaam echt niet, gisteren weer negatief getest en als ik maandag echt nog niet ongi ben ga ik echt naar de HA. Misschien heb ik wel gewoon geen ei gehad. Ik heb wel wat last van krampjes, maar deze lijken echt niet op een naderende ongi. Pffffffff, voor mn gevoel duurt t nu wel erg lang. (Sorry voor mn mega-ego berichtje) Liefs, Duveldraakje
@Duveldraakje, het wachten is echt vervelend he?! Wij zitten ook in ronde een, rond 18 april heb ik mijn ei. We zijn gisteren toch maar begonnen met klussen, gewoon omdat het lekker is haha. Maar in mijn achterhoofd denk ik wel , dit is nog niet de keer dat het raak is, want er is geen ei
Ik heb mijn banner opnieuw ingesteld, ben ongesteld geworden, en heb dit keer ook de bijbehorende buikkrampen Dan is mijn cyclus 29 dagen ipv 26 dagen Ach ja, is ook niet slecht natuurlijk
@ Nanda; nou, volgens mij is mijn ei nu wel onderweg! Heb nu de afscheiding die volgens mij bij de vruchtbare periode hoort. Als dat aanhoudt gooi ik er morgen avond nog een ovutest tegenaan denk ik. was echt zo blij vanochtend toen ik het zag, haha, waar je al niet blij mee kan zijn hè. Hoop voor jou dat je inderdaad je ei gehad hebt nu. @ Dolfijn; je hebt gelijk, we moeten ook gewoon genieten. Ik wil alleen zo graag terwijl mijn vriend nog best moet wennen. Hij wilde eigenlijk pas vanaf Juni ervoor gaan en vindt het best 'eng'. Dus hij wil niet genoeg klussen naar mijn zin, maar ik moet gewoon niet zo ongeduldig zijn. @ Duveldraakje; vervelend dat je geen duidelijkheid hebt nu. Hopelijk komt die er snel en anders idd even naar de ha dan heb je weer rust als je weet hoe het zit.
@ duveldraakje. Is dit de eerste maand na het stoppen van de pil? Toen ik stopte met de pil voor mijn eerste zwangerschap duurde het 74 dagen ik had ook de huisarts gebeld rond de 40 dagen maar die zei dat het van het ontpillen komt en dat het sops drie maanden kan duren voor je ongi word. dat is bij iedereen verschillend. Ik hoop voor je dat het niet zo lang duurd. Gr butterfly
Hey Duveldraakje, mijn vorige cyclus was ook ineens 3 dagen langer dan daarvoor. Heb toen wa opgezocht maar er zijn veel factoren die ervoor kunnen zorgen dat je hormonaal een keer anders functioneert om het zo maar te zeggen. Al begrijp ik goed hoe vervelend dit voor je is, ik vond 3 dagen al erg. Laat staan een week. Succes meid, en misschien mogelijk een laat ei dus ook een laere positieve zwangerschapstest. Weet je zeker wanneer je ei geweest is? Groetjes Hummeltje.
@Tara; 29 dagen is zeker nogsteeds geen verkeerde cyclus.. maar kan me voorstellen dat je nu niet helemaal weet waar je aan toen bent.. Succes meis! @Duveldraakje; nogsteeds geen duidelijkheid.. balen zeg!! lees dat er meerderen zijn waarbij het wat langer duurde, maar kan me goed voorstellen dat je het afwachten zat bent Hou ons op de hoogte.. we lezen met je mee.. @Bibi; fijn hé?! merken dat je vruchtbaar bent en je ei onderweg is kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen Geniet van het klussen!!
Goeie avond allemaal, Ben eigenlijk alleen vanochtend geweest aangezien we vandaag een afdak hebben gemaakt in onze achtertuin. Het is echt ontzettend mooi geworden . Hier nog steeds niet ongesteld pfffffff, wel heb ik sinds vanmiddag een ontzettend strak gevoel in mn buik, mn broek zit niet lekker, heb de hele tijd al een kloppend gevoel van onderen zeg maar en ik ben ontzettend moe. @Butterfly: Dit is inderdaad de eerste ronde na t stoppen van de pil. Heb 1 maart mn laatste pil geslikt, toen 7 maart ongi geworden en nu nog steeds in afwachting. @Hummeltje: nee ik weet niet zeker wanneer mn ei is geweest, heb wel erg lang last gehad van buikpijn (zo'n 1,5 week) en toen ineens had ik 's avonds bij het afvegen een heel klein beetje bloed en slijm, sindsdien is die buikpijn ook over. Nu heb ik af en toe wat krampjes, maar het lijkt helemaal niet op de ongi-krampen. Ook heel veel last van afscheiding, moet bijna elk uur mn inlegkruisje verwisselen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik in de 2e ronde zwanger, maar had meteen na het stoppen met de pil een cyclus van 28 dagen. Ik heb toen 10 jaar de pil geslikt, ben wel ondertussen overgestapt van de Microgynon 30 naar de Yasmin. Nu heb ik nog geen 3 jaar de Yasmin geslikt (mijn dochtertje wordt in juni 3) en nu wordt ik maar niet ongi. Ik snap er echt niks meer van...:x Hellup!!! Liefs, Duveldraakje
Blij dat je vandaag wat afleiding hebt gehad Duveldraakje!.. lijkt me niets om zo in onzekerheid te zitten.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt; dus of ongi of positief.. Succes nog even het weekend door.. xx
hey duveldraakje, erg vervelend dit zo zeg. kan me voorstellen met bijna 8dg overtijd. dat je graag of positief wil testen onderhand, of dan maar je nod moet krijgen. je klachten die klinken voor n zwangerschap wel goed maar ja, zolang je nog niet positief hebt getest heb je hier niks aan natuurlijk. miss een vragen om een bloedtest? dan heb je zekerheid.. knuffel en liefs van mij.
Ik wil ook maandag voor de zekerheid nog een test doen en anders naar de HA, maar ja als de test positief is ga ik sowieso naar de HA. Dus maandag heb ik gewoon een afspraak bij de HA. Het kloppende gevoel van onderen wordt ook steeds erger, lijkt net of daar een spiertje zit (net als dat je ook wel eens trekt, weet trouwens niet of iemand dit herkend), maar het komt echt op 3 verschillende plekken voor. Very strange so to speak! O ja was nog vergeten te melden dat ik ook al een dag of 3 heel erg misselijk ben, kan gelukkig wel eten. De duizeligheid is ook continu aanwezig, al zit ik stil dan voel ik het nog. Aaaaaaaaaaaargh, wordt echt knettergek van mezelf. Ga nu echt mn bedje opzoeken, heb net nog ff Ghost whisperer zitten kijken en gruwelijk zitten janken (en dat terwijl manlief naast me een of ander oorlogsspel aan t spelen is). Maar goed het heeft me wel een beetje opgelucht. Welterusten allemaal! Liefs, Duveldraakje
lekker ff uithuilen is ook welleens goed. zoals zovelen van ons zitten we allen in de zenuwen. maar kan me in jou situatie helemaal wel zenuwachtig worden. je klachten zijn wel zwangerschapssymptomen. maar ja of dat ook zo is? dat moet nog uitwijzen, gun het je van harte! misschien ben jij een van de zovelen waarbij hcg wat langer op zich laat wachten. of heeft je nod nog ff geen zin. of sla je die over. wat in mijn ogen een raar iets zou zijn. ik ben reuze benieuwd naar je test van maandag. wel sochtends doen he. ik houd bij hoe t gaat liefs
@Duveldraakje; huil maar lekker uit.. de spanning loopt zo wel heel erg op.. maandag weet je meer, het is nu zondag.. nog een dagje doorzetten.. Knuffel!
Duveldraakje, kan me voorstellen dat de spanning er even uit moest. Zoals Dolfijn al zei, nog één dagje en dan kun je naar de ha. Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. Sterkte vandaag, maak er toch een fijne dag van zou ik zeggen.