Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik ga er alsnog van uit dat ik niet zwanger ben, maar ik ga mezelf niet gek lopen maken vandaag. Natuurlijk laat ik weten hoe het nu verder gaat. Zou het kunnen dat je gewoon een keer de NOD overslaat? Ik weet wel dat ik dit een keer eerder heb gehad (nu zo'n 10 jaar geleden). Ik slikte toen gewoon de pil, maar werd in de stopweek niet ongesteld. Toen heb ik er helemaal niet over nagedacht dat ik eventueel zwanger kon zijn, ik werd de keer daarop wel gewoon ongesteld (van de pil dan he ;)). Maar nu...ik snap het niet meer. Zo raar :(

Maar goed, zijn er nog testers vandaag???

Liefs,
    Duveldraakje

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Tja geen idee duveldraakje, wel erg vervelend voor je die onzekerheid zeg :(

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goed dat je je niet gek laat maken Duveldraakje! Maak er een goeie dag doen en zorg dat je lekker bezig blijft.. Afleiding!! Heel veel succes!

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik ben er weer, helemaal terug uit Frankrijk. Ik ben absoluut nog niet bezig geweest met bijlezen en weet ook niet of ik dat wel kan na een week afwezigheid...
    Is alles nog goed met onze zwangeren en zijn er nog bijgekomen??

Ikzelf ben inderdaad vreselijk ongesteld geworden op 4 april. Met het bruinverlies dacht ik al zoiets, maar het kwam toch nog hard aan. Ik voelde echt van alles wat op zwangerschap kon wijzen en voelde me echt in de steek gelaten door mijn eigen lichaam. Misschien wilde ik het na de miskraam vorige maand, ook te graag... enfin!

Ik had een superbaaldag net voor ik op vakantie vertrok en was overstressed. Op de koop toe werd mijn jongste dochter ook nog ziek in de nacht van ons vertrek, overgeven. Het was voor mij allemaal zo zwaar dat ik (typisch voor iemand met borderline dus) dissocieerde (zo kan ik al te heftige emoties overleven en zorg ik er voor dat ik niet helemaal instort). Ik herinner me nu dus niks meer van die heenreis...

Maandags kreeg ik mijn eerste skiles en ik was meteen helemaal verkocht... dit was echt mijn ding... ik skiede constant, oefende voortdurend en hield er van! Ik kwam weer helemaal tot rust!!

Helaas op de derde dag lag de piste nogal ijzig, ook was ik niet bang en nogal wat overmoedig. Al na een half uur les, crashte ik op de top en moest ik per slee en ambulance worden afgevoerd. Mijn kruisbanden van mijn rechterknie zijn gescheurd en ik loop nu op krukken, ik lig voor zes weken uit...

Ik kon alleen nog maar huilen en heb het mentaal veel zwaarder dan fysiek... het is me allemaal zo teveel aan het worden dat ik het voor volgende ronde ook niet meer positief kan zien... ik zou deze week ook weer aan de klus moeten, maar kan ik dat nu wel...?

Ik heb zo het gevoel dat het me even niet kan schelen, maar dat lijkt me eerder zelfbescherming. Ik wil nog altijd heel graag een beebje erbij, alleen ik wil geen nieuwe (zware) teleurstellingen meer en ik weet dus even niet of ik het nog wel aankan...

Sorry voor mijn lange bericht en dat ik zo meteen weer met de deur in huis kom vallen, maar ik moest het echt kwijt!

Liefs en knuffels voor jullie allemaal. Ik ben blij dat ik er weer ben!
    Karen.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je er weer bent Karen!
    Jammer dat je vakantie zo is gelopen.. en dat je het even niet meer ziet zitten:(
    Eigenlijk kan ik je maar één tip geven; niets MOET! dus gewoon zo laten lopen als waar jij je prettig bij voelt..
    een ronde overslaan kan echt (en zeker na een mk), hoop dat je uit dit gevecht met jezelf kan komen en je verhaal kan je hier altijd kwijt! Dus je staat niet alleen..
    Dikke knuffel xx

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,:)
    Zo ben er even een tijdje tussen uit geweest, maar daar ben ik dan weer!! Heb net alles weer bijgelezen....daar was ik wel even een tijdje zoet mee...haha!

@duveldraakje: Jeetje zeg, wat een onzekerheid!! Ben benieuwd morgen naar je test. Ik duim voor je!! ;)

@karen: Wat een vervelend nieuws!! Waarschijnlijk heb je er niet zo veel aan, maar ik kan alleen maar zeggen...."Kop op meis, blijf kijken naar de positieve kanten". Maak jezelf niet gek en zet alles voor jezelf goed op een rijtje!! Kom even tot rust en laat het allemaal even bezinken. Sterkte!!!

Hier inmiddels nog 5 dagen verwijderd van me NOD!! (tenminste als me cyclus klopt). Nog weinig te merken. Heb wel super veel last van me (.)(.)!! En steekjes aan de linkerkant van me buik. Soms erg moe...maar dat kan natuurlijk ook aan het weer liggen!! En s'avonds vlagen misselijkheid. Ben benieuwd!!

Nog meer mensen die bijna hun NOD hebben en al vaag iets voelen??

Succes allemaal en mijn excuses dat ik zolang niet meer geweest ben. Mijn duimen zijn weer volop aan het draaien voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf!! ;)

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    *duveldraakje, dikke knuff meis, ik houd bij hoe het verloopt.
    tja ik ken dat zelf niet een nod overslaan. maar het rare is dat je bijna al in je nieuwe ei zit. daarom dat ik het vroeg. en wss of miss ben je idd gewoon zwanger en duurt t hormoon wat langer.

*karen, wel shit dat je je zo voelde op vakantie. en ik kan erg goed begrijpen hoe het voelt.
    punt 1 als je al zwanger wil raken is het sowieso elke maand een zenuwmaand. lukt t wel of lukt t niet, dan erbij als je dan een mk krijgt is het helemaal erg. de blijdschap van een zwangerschap wat af word gedaan door zoiets. dat is gewoon vreselijk. en kan me dus ook voorstellen dat je nu zoiets hebt van. wat als: ik weer zwanger word krijg ik dan weer een mk.
    maar lieve schat. die angst zal dr altijd blijven. of je nu stopt en over n jaar bijv weer verder gaat. dan is die angst dr nog.
    weet t is makkelijk gezegt. en ik zeg dan ook neem je tijd. de tijd die je verdiend en nodig hebt. om weer verder te kunnen op jou tempo. en een hele dikke knuff van mij naar jou.xx

hier gaat het nog steeds wel ok. heb mn eitje weer gehad eergister of gister. en heb lichtelijk was buikpijn onderin.
    maar ja. nu kijken of het zich innesteld dat weet je sowieso toch nooit. op de hoop maar dat het net zo snel ging als vorige keertjes met mn 2 zoontjes. maar ook dit is nooit zeker. kan ook n jaartje duren. zou pijnlijk zijn. zoals bij zovelen. maar komt ook heus wel goed. dikke knuff allemaal van mij

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve reacties... ik houd moed... en zie wel wat er komt! Fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan!

Liefs.

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie avond!

Ben er maar ff, dadelijk gaat de kleine meid met papa in bad en ga ik weer verder met de was!
    Da's trouwens wel een goeie opmerking Michele, ik had er niet een aan gedacht dat ik nu weer in de buurt van mn ei zou zitten, maar ja alles is natuurlijk mogelijk. Ik ga gewoon aan de klus en we zien vanzelf wel wanneer ik ongi of zwanger ben. Morgen sowieso wel even naar de HA (alleen als ik ongi ben geworden niet, maar niks lijkt er nu op).

@ Karen: Jeetje meid wat vervelend dat je vakantie zo is verlopen. Dolfijn heeft inderdaad gelijk. Niets MOET, gewoon rustig aan doen (vooral nu) en vooral het klussen niet forceren. Dan wordt het echt een moet en dat is voor jezelf en voor je wederhelft niet prettig.

Liefs,
    Duveldraakje

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Duveldraakje; veel succes met de was:p moet ook gewoon gebeuren hé?! Ben ook de middag aan het vouwen geweest..
    En heel veel succes morgen bij de huisarts.. hoe laat moet je? hou ons op de hoogte!!
    Fijne avond!

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    :)wij zijn hier vandaag aan t schilderen geweest.
    mn beide zoontjes willen bij elkaar op de kamer. slapen en spelen. dus ja in principe kwam dit dus ook nog goed uit ook nog:D
    ons huis staat ook te koop, en waren nog wat afwerkpuntjes. dus die zijn we nu aan t afwerken. om te verkopen is toch al zo'n rottijd nu.

dus morgen aan het kamertje van de oudste beginnen. kunnen ze over n paar weken samen slapen daar.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt gezellig Michele! Fijn om lekker bezig te zijn.. is inderdaad een rot tijd om te verkopen.. ook daarmee heel veel succes!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Karen; wat vervelend van je vakantie. :( Doe maar even lekker rustig aan en maak het jezelf even niet te moeilijk. ;)

Heb meteen een vraagje aan jullie; heb echt het gevoel dat mijn ei eraan komt aan mijn afscheiding te zien. Nou heb ik net een ovutest gedaan. Eigenlijk moet je na drie minuten kunnen zien of ie posi is of niet. Nu is het inmiddels dik vijf minuten geleden denk ik en nu verschijnt er een licht streepje. Wel veel lichter dan het testvenster dus dan is de test gewoon nega denk ik hè?

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey Bibi, die testen zijn idd pas positief zodra de teststreep even donker of zelfs donkerder is als de controlestreep.

Het kan handig zijn om rond de dagen dat je je ovulatie verwacht of zodra de streep donkerder wordt 2 x per dag te gaan testen. Zodat je evt de LHpiek niet mis kan lopen!

Suc6 meid!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je Kellox!

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Daar ben ik weer! Net de was gevouwen, mannetje heeft me gelukkig ook nog even geholpen. Morgenochtend eerst even een test doen en dan kan ik om 8:00 bellen voor een afspraak te maken. Begin nu echt weer knettergek te worden *lees helemaal compleet van het padje en zwaar onzeker*, de duizeligheid wordt niet minder, mn buik voelt aan alsof ie elk moment kan klappen (mn broek zit ook helemaal niet lekker) en ik heb vandaag iets gedaan waar ik normaal echt een superhekel aan heb: Ik heb een of andere opruimdrift gehad! Boven en beneden is alles opgeruimd en alle was is weg. Zelfs de keuken is helemaal schoon.
    AAAAAAARGH, wat is dit!!! :(

Liefs,
    Duveldraakje

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja duvel, dat klinkt toch wel veelbelovend ;)

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik wordt er alleen al zo knetter van dat het zo lang duurt. Heb de laatste test vrijdag gedaan en deze was net als de andere 3 negatief. Ik hoop echt dat er morgen wat uitkomt (of een positieve test of ongi).
    Maar denk eerlijk gezegd niet dat ik ongi word, ik heb totaal niet het gevoel dat t eraan komt. Normaal heb ik mega-migraine, buikkrampen enzovoorts en nu compleet niks behalve dan de andere klachten/symptomen.

Liefs,
    Duveldraakje

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het blijft onzeker Duveldraakje:( Hou nog even vol.. het is bijna maandag.. hoop dat je nog een beetje slaap hebt vannacht maar kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen:$
    Je symptonen werken niet echt mee.. alles zou er op kunnen wijzen dat je toch een posi test in je handen zou moeten krijgen.. morgen weet je hopelijk meer.. (en wij ook...............) xx

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry da'k kom storen, maar kan er iemand mij zeggen hoe die banner hier moet ?

Deel Deze Pagina