ik mag over 8 dagen testen, maar ik voel dus helemaal niets geen steekjes, geen krampjes, niets, haha. Ga er ook vanuit dat het deze ronde niet gelukt is aangezien ze hier begonnen met verbouwen precies toen mijn vruchtbare periode begon, en we allebei dus heel moe waren steeds dus helaas niet zoveel geklust.
hey meiden! ik had hier laatst ook ff meegekletst....maar ik kom zoveel leuke onderwerpen tegen dat ik hier niet dagelijks was.. maarrr.....ik stond in het lijstje en dacht ik laat jullie toch ff weten dat ik ZWANGER ben! de eerste ronde en maar 1 keer kans gehad tijdens mijn ovulatie...dus maryam....je hoeft niet veel te klussen hoor om kans te maken! ik heb eigenlijk morgen mijn NOD maar ik kon niet wachten met testen en ik had weer het gevoel wat ik bij mijn andere zwangerschappen ook heb gehad! nou meiden ik hoop op nog veeeeel meer goed berichten van iedereen! en voor de meiden die nog niet zwanger zijn....heel veel klusplezier liefs nanda
Gefeliciteerd Nanda. Echt heel fijn voor je. En dat al in de eerste ronde. Geniet er van. Ik heb vanmorgen getest en helaas geen streepje. Alhoewel ik dacht iets heel lichts te zien als je de test op een bepaalde manier in het licht houd. Maar daar ga ik niet vanuit. Ook dus nog geen ongi te bekennen. Wel veel witte afscheiding (sorry voor de details) en allerlei andere klachten. Ik wacht nu gewoon af, meer kan ik toch niet doen. We zien wel. Over een week of twee probeer ik het opnieuw, mocht ik natuurlijk niet ongi zijn geworden. Maar ik wordt hier wel onzeker van.
bedankt meiden! ik sta zelf ook verstelt dat het de eerste ronde al gelukt is... @musicalfan...ik heb nog steeds last van veel witte afscheiding..lekker praatje indd maar ach vrouwen onder elkaar he wie weet over een paar dagen is misschien je test duidelijker! kan je er geen foto van maken? of is hij daar te onduidelijk voor? liefs
Hoi nanda Tja, van dat zien van een heel licht streepje is niet mijn ding zo. Heeft inderdaad geen zin om foto van te maken. Maar dat zijn van die streepjes waar hele discussies over gaan. Ik wil pas een foto plaatsen als het streepje het waard is en niet dat iedereen zich gaat verbeelden wat je graag wilt zien, of dat het een indroogstreepje is o.i.d door de hele tijd te turen naar iets wat er dan misschien achteraf toch niet bleek te zijn, snap je. Ik weet het niet. Heb wel rust nu op de een of andere manier in mijn lijf. Heb een goed gevoel, dus wat dat betreft was het een domper dat die test negatief was, maar ja, we zien wel. Kan toch niet meer doen dan alleen meer wachten, wachten en nog eens wachten. Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Ook al is dat negatief
Wow Nanda, gefeliciteerd!! Dit geeft me wel extra veel hoop. Zit ook in ronde 1 en ook maar 1 keer geklust toen er echt iets kon gebeuren zeg maar en zit nu al op dag 29. Nog geen ongi te bekennen en al sinds zaterdag allerlei symptomen. Maar wacht nog heel even met testen, ben echt bang voor een teleurstelling.
@ Nanda : Gefeliciteerd, en al in ronde 1 superrr ! @ WLE : Lees bij jou ook nog geen ongi, en wat voor symptomen heb jij ? Hier nog steeds geen ongi meiden en symptomen zijn nog steeds aanwezig.. Morgen maar een testje weer doen Spannend !
Gefeliciteerd, Nanda... het geeft ons (mij) inderdaad weer hoop! Overigens heb je maar één goed zaadcelletje nodig, hé, om zwanger te worden. Ik ben destijds ook in ronde 1 met 1 keer klussen zwanger geraakt van mijn zoontje. Ik vond dat toen ook ongelofelijk, maar inmiddels is hij al 9 jaar oud! Blijkbaar lukt het nu wat minder goed, maar ben dan ook al wat ouder en daar zal het wel aan liggen (ben nu 36). WLE, Bibi, Vlindertje en musicalfan: SPANNEND, meiden...!
Nanda gefeliciteerd! en hopelijk is er bij mij dan ook eentje tussendoor geglipt Moet in ieder geval nog een week wachten voor ik zou kunnen testen.
Soort buikkrampen en was eergister en gister heel moe van niks. lag al om 6 uur op de bank te slapen! En een gevoel van het is raak, terwijl ik dat normaal nooit heb! En nog geen spoor te bekennen van ongi! Maar kan goed dat ik het me in beeld!
April 11 - Proberen 16 - corine26 17 - musicalfan 19 - xvlindertje 22 - Eeva 23 - Michele 26 - Mammienes, Eternity 27 - sweetangel28, Dnise, Bibi26 29 - Dobslots, Maryam86 Mei 2 - Karen1974 3 - Butterfly5 5 - Jantsjuh 6 - Beebiej 9 - Tara26 13 - marsonny 17 - dolfijn1982, Israe 18 - duveldraakje22, WLE 20 - Babbel 81 22 - hummeltje83 23 - nanda1 Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010
Balen WLE! dat je ongi weer is gekomen.. had gehoopt dat het raak zou zijn voor je.. Heel veel succes in de volgende ronde! xx
hier is t nog afwachten, krijg ook krampjes, maar of t is dak naar de wc moet of wat anders is ff afwachten