hahha dacht dat het er al was.. omdat je ook je lijst al weer aan had gepast maar zolang het er nog niet is houden we hoop! en inderdaad mijn klusperiode komt eraan.. jippie!!!
Nou meiden, vanmorgen weer een test gedaan.. helaas was deze weer negatief Maar nog steeds geen ongi te bekennen ! Pff ik wordt er nu gewoon beetje gek van.. zit alweer op dag 38. Ze zeggen vaak geen bloed geeft moed, maar de moed is nu ver te zoeken hier in huis :x
@ Vlindertje; vervelend die onzekerheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ de rest; vandaag ongi geworden...Dus helaas kwamen alle klachten toch echt door het ontpillen, is blijkbaar heftiger voor je lijf dan je verwacht. Maar ik had er wel op gerekend, ronde 1 zwanger is wel erg snel. En ik weet nu dat ik een hele mooie cyclus heb dus daar ben ik erg blij mee. Heb ook ovutesten gehaald net dus deze ronde gaan we echt gericht aan de slag!
Jammer Bibi.. maar idd het zou wel heel veel mazzel zijn als het meteen eerste ronde raak is.. toch blijft het altijd jammer.. Heel veel succes in de volgende ronde meis!
Hey meiden, Nog een weekje en dan is het alweer mei! Hier twee dagen niet geklust (oh oh ), druk en een vermoeid vriendje. Vanavond maar iets leuks voor hem bedenken, want gezien mijn slijm ben ik wel erg vruchtbaar nu. Allemaal een heel fijn weekend, het schijnt super weer te worden!
hahha Maartje.. dan mag je inderdaad wel even heeeeeel lief voor hem zijn haha hoop dat het werkt.. Fijne avond!! xx
Dank je wel! Het is ook wel jammer, maar ben nog steeds vol goede moed hoor. Ga gewoon lekker genieten van alles wat op me af komt. Mijn tepels zijn alleen nog steeds onwijs gevoelig, hoop wel dat mijn lichaam snel gewend is aan de hormonen want alles voelt nog wel vreemd.
@bibi wat vervelend, maar je hebt inderdaad wel een hele mooie cyclus. We gaan gewoon als zwangeren uit mei. Deal??? Liefs, Duveldraakje
Mei.. dat zou voor mij betekenen dat het de eerste ronde raak moet zijn.. hmm.. IK HOOP HET!! maar ga er zeker niet van uit.. hihihih maar hoop zeker op heel veel roze deze én komende maand!
Ah meid, da ga je lukken!!! Wanneer is eigenlijk je NOD? of wacht je t gewoon af? Liefs, Duveldraakje
Het zal rond 17 mei zijn.. maar hoe het precies gaat lopen weet ik natuurlijk nog niet Hoop dat het allemaal gewoon een beetje gaat lopen en dat ik zelf mijn lichaam genoeg ken om veranderingen op te merken.. dus die datum hou ik wel in mijn hoofd maar laat het verder gewoon een beetje op zijn beloop; anders wordt ik helemaal gek
Hoeveel dagen heb je aangehouden? Ik had in eerste instantie 28 dagen omdat ik bij mn dochtertje ook zo'n cyclus had, maar helaas bleek dit niet waar te zijn. Nu 36 dagen. In mn banner ga ik momenteel ff uit van 31 dagen, maar het kan best wat vroeger zijn of later. Mn NOD is wel gebaseerd op 36 dagen. Alleen denk ik dat ik de testdrang niet zo lang kan uitstellen. Misschien dat ik wel een weekje eerder al ff test. We zien wel! Liefs, Duveldraakje
Ik ben meteen al uit gegaan van 30 dagen.. zodat ik in elk geval wat speling heb maar idd echt zeker weten; dat doe ik niet. Dus hou mijn lichaam in de gaten ivm vruchtbare dagen en verder gaan we het wel zien.. en vanaf koninginnedag zal het toch echt wel wat spannender gaan worden