Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi dames!
    Ik voeg me bij jullie, ben nu in de tweede ronde, heb 14 mei m'n NOD. Ben 12 jaar aan de pil geweest maar kreeg gelukkig de eerste ronde een eisprong en een cyclus van 25 dagen. Dus ik hoop dat er gelijk een beetje regelmaat in zit.
    Wordt voor ons nu klussen rond koninginnedag! Extra feest dus haha

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Violeriot! Voeg je gezellig bij ons..
    Heel veel plezier op het forum en natuurlijk ook met klussen;)
    Ook hier rond koninginnedag een gezellige extra feestje:p

3. danip

danip Niet meer actief

Succes dames :) Hoop dat het snel raak mag zijn!

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nou, ik wilde het eerst echt niet geloven... je leest het overal en de gyn waarschuwde me er ook voor, ik moest echt wat meer geduld hebben... maar ik vrees dat het toch zo is!

Ik schrijf ook in het 30+ zwanger worden topic en ik zie echt wel het verschil met hier. De meiden zijn daar allemaal wat ouder en ik lees toch meer vroege miskramen en meer pogingen voor het raak is... daartegen is dit een heel rooskleurig topic, valt echt op!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kom hier dan maar af en toe positieve energie op doen Karen!
    Hoop dat het voor jou dat je toch een mooi klein wondertje in je armen mag sluiten.. Heel veel succes!

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dat is precies de reden dat ik hier ook schrijf... dankjewel... hopelijk hebben we allebei snel zo'n kleintje in onze armen!

Voor alle dames die ongi zijn geworden: Sterkte en vol goede moed op naar de volgende (ik zelf zal blij zijn als ik volgend weekend ongi word, dan kan ik eindelijk ook weer actief mee doen).

Voor alle dames die het nog spannend houden: Ik duim!

Ikzelf ben gisteren onder de MRI geweest en wacht nu vol spanning op de resultaten morgenvroeg. Ik hoop echt dat een operatie niet nodig zal zijn (de knie doet het verder elke dag beter), want ik verlang ernaar om volgende ronde weer gewoon mee te mogen doen... met een operatie in het vooruitzicht zal dit helaas niet mogelijk zijn en deze ronde overslaan was al zo k*t...

7. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Karen1974

Ik hoop voor je dat die operatie niet nodig is, en dat het snel raak zal zijn, en dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat met een gezond kindje als resultaat :)

Ik moet nog 5 daagjes...de hele maand ging best snel, maar nu deze 5 dagen lijken wel eeeeeeeeeeeeuwen te duren, ik moet mezelf echt inhouden om niet te gaan testen, want dat heeft nu volgens mij nog geen zin.

Ik voel overigens helemaal niets, geen gevoelige borsten, geen krampjes, noppes, nada, zelfs niet het gevoel dat ik binnenkort ongesteld zou moeten worden.

Heb alleen wel veel last van afscheiding (sorry...), maar of dat iets zegt? maarja...nog een paar dagen geduld :)

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop ook dat je volgende ronde weer intensief mee kan doen Karen.. En dat de operatie niet nodig blijkt te zijn..
    Lijkt me inderdaad een heel vervelend gevoel als je een ronde 'ontgebruikt' voorbij moet laten gaan..
    Hou je ons even op de hoogte over de uitslag van MRI?? Nogmaals succes meis!!

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dankjulliewel, meiden... enneuh, ik houd jullie zeker op de hoogte!

@Maryam: Spannend, hé, die laatste dagen. Ik duim!

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Nou het is hier over.:x Heb enorme buikpijn en ben echt ongi. Niet zoals normaal, maar net wel tijdens plassen flinke stolsels verloren.
    Vanmorgen had ik toch nog een test gedaan(ik was zeer onrustig) en die was licht positief.Maar wel zeer licht streepje (krijg hem helaas niet op de foto) dat ik dacht ben ik het me nu aan het verbeelden of is het echt zo. Donderdag had ik ook getest en toen was er ook iets te zien in een bepaald licht maar nu was het dus echt duidelijker. Ik blij, dacht zou het dan toch echt zo zijn? Maar dat was dus voor zeer korte duur. Even later kreeg ik enorme buikkrampen en met plassen veegde ik wat bloed weg. En helaas zette dat dus door.
    Dus op naar de volgende ronde. Moet wel zeggen dat ook al was het te mooi geweest om waar te zijn dat het in een keer gelukt zou zijn ik nu flink teleurgesteld ben.
    Juist vanwege dat lichte streepje, maar eigenlijk daarvoor nog vanwege dat ik overtijd was en ik dat nooit ben en ik heel veel klachten heb die zwangerschapsgerelateerd zouden kunnen zijn.
    Maar ja we houden de moed erin en gaan door.

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah, balen Musicalfan:( Kan mij goed voorstellen dat je, juist met alles wat je normaal niet had, goede hoop had..
    Bah, wat een teleurstelling.. Maar inderdaad, heel veel succes in een volgende ronde.. en hopelijk is het snel positief!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier is het rustig.. Allemaal aan de klus?? hihihi veel plezier en fijne avond!! xx

13. WLE

WLE Niet meer actief

Hier nog geen ongi denk dat het morgen komt. :(

14. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nu sinds de namiddag opeens last van gevoelige borsten, en als ik manlief mag geloven zijn ze ook enigzins opgezet :) (ja sorry...ik twijfelde, heb even manlief laten checken, en die zei het...:))

tepels zijn ook wat groter dan normaal.

Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gehad voor een menstruatie, dus ik hoop dat dit een voorteken is?....

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop het met je mee Maryam!!
    Nog even geduld en je mag testen.. hoop het echt voor je!!
    Heel veel succes...

16. WLE

WLE Niet meer actief

hier is ronde 4 er!
    Heb zon rugpijn, niet te geloven!
    Heb me gewoon ziek gemeld, stomme ongi! :(

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier heel erg licht bruinverlies, ook pijn in rug en benen dus de ongie komt eraan. ben ergens wel blij ook dat ik nu weer verder kan. ;)
    op naar ronde 2

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat een ongi's meiden:( Hoop dat ik er niet zo'n last van krijg (of het liefs geen ongi;)).. maar dat is nog afwachten..
    Mijn man voelt zich vandaag goed beroerd, maar gelukkig is het mooi weer en kan ik een lekker stuk gaan fietsen..
    Fijne dag vandaag meiden!

19. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wat balen hier voor iedereen die ongi is geworden of voelt aankomen.
    Volgens mij is dit niet een super vruchtbare maand geweest of heb ik het mis?

We gaan met zijn allen voor mei.. is vast een vruchtbare maand.

Succes allemaal..

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Toen ik vier maanden geleden begon, zei mijn gevoel me dat het raak zou zijn in de maanden mei of juni en dat ik dus een baby zou krijgen in februari of maart. Ik hoop nu zo dat mijn gevoel gewoon goed zit. Ik ga er dus voor, voor dat roze in mei...

Over de uitslag van de MRI weet ik nog niet hoe het zit. Ik moet straks om vier uur bellen. Maar ook daar hoop ik dat mijn gevoel goed zit, want dat zegt: "Geen operatie...". De orthopeed vond toch al dat mijn knie goed evolueerde, dus ik heb hoop!

Aan alle meiden die ongi zijn geworden: Balen zeg, maar geef de moed niet op... veel sterkte!

Deel Deze Pagina