Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dank je Bibi. Welke ovulatietesten ga jij gebruiken? Ik gebruikte sensitest, maar vond ze bij bij niet overduidelijk zoals je hier soms op het forum ziet. De kruidvat testen daarentegen waar juist wat negatief over gesproken werden lieten wel een echte piek zien, die ook bij sensitest de donkerste streep van allemaal uiteindelijk liet zien. Ik ga nu voor het eerst maar proberen dmv tempen.
    Kijken of ik wat inzicht kan krijgen daarin.
    En wat je schreef over vroege miskraam, inderdaad niet leuk, maar dan weet je het wel. Anders blijf ik gissen.

Heb jij een lange cyclus, omdat er staat nog 17 dagen tot eisprong, dus op dag 21 pas of lees ik dat verkeerd.
    Succes in ieder geval met klussen, hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Als je eenmaal begint willen we natuurlijk allemaal meteen zwanger zijn.

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn Karen dat de MRI goed was! Nu weer lekker aan de klus:) Geniet ervan meis!

@ Musicalfan; balen zeg dat het zo heeft moeten gaan.. hopelijk heb je snel duidelijkheid, want wat je zegt; dan weet je het tenminste! Hele dikke knuffel voor jou xx

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dank je wel meiden.

Michele: Jeetje, dat is ook spannend dan. Hoop dat het bruinverlies snel weggaat en er geen ongi komt.
    Ik duim enorm voor je, had jij al getest.
    Sorry, hoor als ik deze vraag stel, maar ik zit op zoveel stukjes forum dat ik soms het even niet meer weet.
    Ik laat jullie zeker even weten wat de uitslag is, zodra ik die heb.

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Musicalfan, nee nog steeds geen ongi te bekennen.. heb op 19 april een test gedaan deze was negatief & afgelopen vrijdag test gedaan deze was ook negatief :(
    Maar waar blijft die ongi dan ? :$ Zit alweer op 41 dagen.. wordt er echt gek van nu !

Heb net jou verhaaltje ook zitten lezen.. Hopelijk heb je ook snel duidelijkheid ! Dikke knuffel voor jou :)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb ovutesten gehaald van Predictor en hoor nu dus ook dat er veel negatieve ervaringen mee zijn. Maar je ziet wel dat Kruidvat bij jou wel werkt en bij veel anderen niet dus je weet het nooit. Ik gebruik eerst deze, mocht het niet werken of als er een ronde 3 komt dan haal ik wel andere.
    Ik heb helemaal geen lange cyclus, mooi 29 dagen. :) Mijn ei was alleen laat, op dag 20 ;) Tenminste, dat denk ik. Heb duidelijk 3 dagen vruchtbare afscheiding gehad en steekjes in mijn onderbuik dus ging ervan uit dat dat door de eisprong kwam. Misschien komt mijn ei dit keer wel eerder, het is nog afwachten allemaal.
    Jij ook veel succes! hoop dat we snel een zwanger clubje kunnen beginnen. :)

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @michele25 spannende tijden voor je meid hoop dat het raak is voor je. suc6

7. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @musicalfan, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. sterkte.

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hey meis,
    Als ik dit zo lees (en uit eigen ervaring), denk ik toch echt dat het een vroege miskraam was. Hopelijk kunnen ze je hier ook snel duidelijkheid over geven.

Het is natuurlijk flink balen, maar het positieve eraan is dat je dan zwanger bent geweest en dat je daardoor ook weet dat het snel raak kan zijn (bij mij in ronde 2 en daar trek ik me dus nog steeds aan op... het lukt dus nog en wel snel ook). Ik heb ook gelezen dat 1 op 2 keren eindigt in een vroege miskraam, vaak nog voor NOD waardoor men het niet eens echt weet. Het komt dus echt vaak voor...

Sterkte meid!!

Over de MRI: die moest aantonen hoe groot het letsel was aan zowel kruisband als meniscus. Er is op te zien dat beide letsels minder groot waren als eerst gedacht en daardoor kan dit op zichzelf herstellen door fysiotherapie en hoef ik dus geen operatie. Uiteraard wordt het wel opgevolgd en mocht het niet beteren, dan kan er later toch nog een operatie volgen, maar voorlopig vindt de orthopeed dat het allemaal heel gunstig evolueert en dat het dus goed zit... ik geloof het graag...!

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier nog steeds hetzelfde liedje, ik kan het nog steeds met een inlegkruisje af. ben nu uur geleden in douche geweest en heb 1 puntje.
    donkerrood/bruin. temp zakt niet. maar is morgenvroeg aankijken weer.
    heel vreemd allemaal, denk van een hele dag dat ik 1 inlegkruisje net vol heb. zo'n string ding. lekker praatje idd. maar begrijp dr niks van..
    ja had van de week al getest, en kreeg steeds licht streepje. ma de 1e toen zag manlief niks en verklaarde me voor zot. op woensdag zag ie t wel. en za was dezelfde streep. maar erg licht niet op foto waarneembaar, heb dan ook uit pissigheid alles weggegooid van tests. vandaag dan 4dg overtijd. en dit bloedverlies. stom gedoe allemaal.

fijn karen!!! helemaal geweldig dat je met ons mee kunt zo voor een nieuwe ronde. ik ben benieuwd of ik dit nu als mn nod moet beschouwen of als wat anders. snap niks meer van mn lijf

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Blijft beetje vaag allemaal Michele.. balen voor je! Hoop toch echt dat je snel duidelijkheid gaat krijgen!

@ Karen; doe voorlopig dan maar wel voorzichtig, mijn stiefdochter en man hebben ook problemen met meniscus en kruisbanden en daar kan je akelig veel last van hebben als je je rust niet neemt.. Dus doe even voorzichtig met klussen:p ;)

11. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hier is de 2e ronde helaas aan ons voorbij gegaan wegens omstandigheden :(
    Volgende keer beter zullen we maar denken...

De rest die nog druk aan het klussen is of al aan het wachten veel succes :)

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier mn banner aangepast. want beschouw dit mini beetje maar gewoon als mn nod, weet t anders ook niet meer.;)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Tara; jammer dat deze ronde aan je voorbij is gegaan.. maar vol goede moed de volgende ronde in! Heel veel succes!

@Michele;Kan me voorstellen dat je er niets meer van begrijpt.. en je banner hebt aangepast.. hoop dat het nog een beetje klopt en hou je lichaam gewoon in de gaten! Heel veel succes!

@All; een hele fijne dag vandaag!

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Pff nou hier na 42 dagen ongi geworden meiden.. niet dat ik verwacht had zwanger te zijn na die negatieve testen, maar ben gewoon wat verdrietig om het feit dat die cyclus weer zolang duurde.

Volgende NOD is bij cyclus van 42 dagen pas 8 juni :$ :x

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jeetje vlindertje wat ontzettend balen zeg. Inderdaad een lange cyclus. Hou moed hoor! Maar ik snap dat je wat verdrietig bent. Kop op meid!

Tara succes in de volgende ronde.

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah, wat ontzettend balen Vlindertje:( Dat is een hele lange cyclus.. en als je zo vooruit kijkt lijkt het allemaal wel heel ver weg te zijn.. Kan me goed voorstellen dat je je even rot voelt..

Kop op hoor meid! Dikke knuffel!! xx

17. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Hey allemaal, is weer een tijdje geleden. Nu in tweede ronde, heb net een test gedaan en is een miniem roos lijntje, durf nog niet echt zeggen dat ik zwanger ben... IK BEN ZWANGER, denk ik ;)
    Nog even wachten tot zondag en dan doe ik nog een test (zondag zijn mijn man en ik 13 jaar samen) kan niet beter zijn. Succes allemaal!

18. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dobslots, een streep is een STREEP!
    Van harte!

Last van kwaaltjes gehad, voordat je door had dat je zwanger bent?

19. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    pijnlijke borsten, gevoelige maag en volgens mijn man stemmingswisselingen ;)

20. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar niet echt misselijk? Ik heb het maar zuur sinds een
    aantal dagen, wordt er gek van!

Deel Deze Pagina