Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Michele: Jeetje meid, jij klinkt echt zo zwanger... ik zou zeker nog eens een testje doen, zoals ik al eerder schreef (je zou de eerste niet zijn die na 'licht' bloedverlies toch nog zwanger bleek en dat bevestigt hier Musicalfan's bericht ook nog eens).

@Musicalfan: Van harte gefeliciteerd, meid... ik ben superblij voor je... hopelijk blijft alles goed gaan en kun je binnenkort heerlijk genieten...!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super gefeliciteerd Musicalfan!!! Wat geweldig!! Hoop echt dat alles goed is en dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat!
    Succes morgen bij de HA maar volgens mij gaat het helemaal goed komen!

@Michele; alles is mogelijk.. je ziet het maar weer! Heel veel succes en hopelijk heb je binnenkort een mooie posi test in handen..

3. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik kom ook gezellig meekletsen..ben 29 mrt met mijn pil gestopt werd 1 april ONg en wacht nu af hoelang mijn cyclus duurt..vind het zo spannend! Heb wel gevoelige tepels, koffie die iedere keer omhoog komt, ong 1,5 wk geleden erge pijn in mijn onderbuik eigenlijk allemaal vage klachten..maar lees ook dat dit ontwenningsverschijnsele kunnen zijn van de pil (8jr geslikt)
    Spannende dagen nu dus..:D

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Jess07! Gezellig dat je mee komt kletsen.. Heel veel plezier op het forum en natuurlijk hoop ik ook voor jou op een mooie cyclus en hopelijk snel een posi test!

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Welkom Jess07!

@ Michele; ga jij nogmaals testen? Door het verhaal van musicalfan ga ik ook weer twijfelen. Ik had namelijk vrijdag precies wat zij ook had, heel veel bloedverlies in de ochtend, daarna al minder en vanaf zater middag was het over. Maandag wel een nega test gedaan, maar nu hoorde ik weer dat je ook pas later posi kan testen. En ik ben dus ook maar 1,5 dagen ongi geweest. Snap er echt niks meer van. :( De test was wel echt nega, helemaal wit, maar was niet met ochtend urine. Misschien probeer ik dat nog en daarna houdt het op, dan was het gewoon echt een korte ongi.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben heel benieuwd Bibi en Michele.. inderdaad, het verhaal van Musicalfan zet iedereen weer aan het denken.. ;) Fijn he, die duidelijkheid.. Succes meiden!

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Musicalfan, Van harte Gefeliciteerd!!! .. nu hopen dat alles goed mag gaan.

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja ikke was ook net 2dg ongesteld. en weer test gedaan. het ieeeets duidelijker als afg za. en vorige de rest vd week. maar t gaat wel ontzettend langzaam. wss zien jullie op foto niks. heb t op foto gezet. dus ben benieuwd of jullie wat zien...in real zien wij duidelijke streep enkeld ontzettend licht. normaal zou je zeggen je bent ongesteld geweest. dus strepen zijn weg. lijkt me ook sterk dat bij alle testen die ik heb gedaan, van deze, tot cb plus, tot kr 2 vr 5 dat ze ammel voorgedrukt zijn.. raar gedoe kreeg m za nog niet op foto. het lijkt dat ik nu beter wat zie.. maar nu jullie nog..

9. nanda1

nanda1 Lid

5 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie wel een lichte streep hoor! jeetje wat spannend allemaal..nou ik hoop dat je toch zwanger bent en misschien maakt je lichaam niet genoeg hcg aan voor een knal test? vriendin van mij heeft dit namelijk ook gehad...ze heeft in totaal 9 testen omdat ze overtijd was en wat last had van haar buik...na all nega testen toch maar op echo geweest in het ziekenhuis omdat ze aan galstenen dachten vanwege pijn...maar in plaats daarvan zagen ze een mooi kindje! er werd haar verteld dat ze wss te weinig hcg aanmaakte voor de testen..
    ik hoop het zo voor je!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop het ook voor je Michele! Heel veel succes met afwachten! en hou ons op de hoogte;)

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja t is gewoon moeilijk weetje.
    vorige week maandag verklaarde mn man me voor gek, ik zag iets op deze test,. en hij totaal niet.
    toen woensdag een cb plus gedaan. daarop kreeg ik dit gezeik ook.
    vervolgens za nog een test gedaan. en werd t duidelijker. en zag man t wel. ook op de cb plus.
    nu weer eens kruitvat gedaan de luxe omdat ik die nog overhad van vorige week. en dus wel duidelijk een streep. overigs kreeg ik die andere testen totaal niet op foto. en met deze wilde ik het nogmaals proberen omdat ie hier wel duidelijker is. heb die andere enkeld weggegooit.
    toen was ik dus afg m 3dg overtijd. en werd ik ongie. en die was gisterochtend over. ook ongie met slijm ertussen enzo. maar totaal zonder stolsels, en totaal een 3kwart dag helder bloed verlies.

nu is t dus zo dat mn symptomen van vorige week niet weggingen.
    mn temp zakte niet, misselijkheid bleef, en vann8 boven de pot gehangen.en gejankt omdat ik zo misselijk was, idd kinderachtig maar op eengegeven moment raak je t misselijke gedoe wel beu. broek krijg ik niet meer dicht. en tussen mn schaambot en onderbuik word t hard. lijkt net of dr een tennisballetje tussenzit. heel vreemd ook. tepels die met vlagen prikkelen. dus van daarruit heb ik weer testje gedaan met als uitgangspunt ok. deze moet wel neg zijn. en nu krijg ik een streep op de test die vorige week maandag niks zei. en ik wel wat zag maar manlief niet. en nu op het 1e ogenblik meteen streep, blauwig breed, en hoef m niet meer in t licht te houden om t te zien. manlief ook niet.
    maar op foto zetten valt nog niet mee. omdat die zo licht is.

dit is dus zo'n beetje mn verhaal,. t is niet zo dat ik denk dat ik zwanger ben maar vraag gewoon een beetje ervaringen van jullie..
    tuurlijk wil ik t zijn. maar ik ben geen streep aan t zoeken op de test. hij staat dr gewoon enkeld heel erg licht. en t lijkt me sterk dat overal ingedrukte strepen staan op alles tests.
    ik test volgende week nog en keer. en als ik weer zo'n streep krijg dan laat ik bloed prikken.. voor mij is dit ook niet leuk.. manlief is dr heilig van overtuigd van ok je bent zwanger.
    en ik durf niet blij te zijn ook al heb ik steeds strepen. maar dat mn broek niet meer dicht kan en dat ik dus steeds met open broeken moet lopen word je ook niet blij van. vorige maand ook met deze test getest. en toen was dr geen streep te zien..

weet t een heel verhaal..sorry daarvoor.

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Meid ga naar de HA en vraag een bloedtest, op deze manier kunnen ze veel sneller zien of je HCG aanmaakt en dus echt zwanger bent. Je klachten klinken ontzettend bekend en ik denk toch echt dat je zwanger bent. Zou sowieso na het weekend nog een keer testen en als daar weer iets vaags mee is, meteen naar de HA.

Suc-6.

liefs,
    Duveldraakje

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja ik wacht af tot na t weekend, dan doe ik di of woensdag nog n test. en anders ga ik naar huisarts en laat ik een bloedtest doen.

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ga inderdaag gewoon naar de huisarts volgende wk.. dit is ook geen leven! Bah, zou er zelf ook behoorlijk vervelend van worden.. Heel veel succes meis!

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jess Welkom op het forum
    Hoop dat je hier veel steun, ervaringsverhalen en plezier uit kunt halen.

Babbel bedankt voor je felicitatie

Dolfijn, ja mijn verhaal zet mensen aan het denken. Ik kan het zelf nog niet eens geloven. De foto's van mijn test waren van gistermiddag. Vanmorgen vroeg nog eentje gedaan en die gefilmd. En jawel, die streep is zo ontzettend duidelijk. Ben wel flink beroerd, en dizzy e.d. Heb al van mezelf enorm lage bloeddruk dus in mijn geval hoop ik dat die verhoogd. Ik plaatste mijn verhaal in eerste instantie omdat iedereen zo meeleeft, en daarbij om mensen een hart onder de riem kan steken. Anderzijds kun je daar natuurlijk niet teveel van op af gaan, want ieder lichaam is anders. Ik kan het zelf echt niet bevatten en hoop echt dat het goed zit in mijn buik. Maar soms is het wel fijn om zo'n verhaal er tussen te hebben. Heb daar zelf ook lang naar gezocht, dat dit dus echt kan.

Michele Ja, het blijft moeilijk en vaag.
    Maar een streepje is een streepje. Het probleem is dat ik je niet kan helpen met die clear blue test, aangezien ik niet zo snap hoe uitgerekend die test werkt. Had hem vaker op het forum gezien, maar bewust zelf niet gekocht.
    Maar gezien je symptomen is het nog steeds mogelijk en ik duim echt dat het bij jou net zo gaat als bij mij.
    Die testen op de foto zetten is inderdaad niet zo makkelijk. Zeker niet als het streepje licht is. Test anders pas over 3 dagen weer. Streepje moet als je zwanger bent dan donkerder gaan kleuren.
    Het blijft lastig, ik was er van overtuigd dat het over was bij mij en zie hier. Ik bleef namelijk ook de symptomen houden en ook ik krijg mijn broek bijna niet dicht. Zo gek.
    Nou ik hoop echt dat het zo mag zijn.
    Die onzekerheid is om gek van te worden. Nu heb ik duidelijkheid, maar nu maak ik me druk of het dan allemaal wel goed zit. Dus hamer straks echt op een echo over 4 weken. Dan ben ik 9 weken na nod, en 7 weken voor mijn eigen gevoel.
    Dan moet er sowieso dus iets te zien zijn.
    Nou meid, hou je haaks.

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    deze test is van kruitvat de luxe, vorige week die cb plus gedaan.. maar voor jou vind ik t helemaal leuk!! en ik ga niet van jou uit. t is enkeld omdat ik de klachten zo blijf houden. vind t niet esteld. normaal namelijk dat die tests blijven kleuren, en in 1,5wk tijd zijn ze idd een stuk duidelijker geworden.. maar ja.. miss duurt t bij mij ff.
    dan erbij 2dg ongesteld. ik ga nu op dit moment ff assistente huisarts bellen.

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hey Musicalfan..
    zo te lezen voel je je goed beroerd.. gelukkig weet je waar je het voor doet! Kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk een echo wilt om te zeker te weten dat alles goed zit.. nog even geduld!
    en probeer ook vooral te genieten van het idee.. alleen maar zorgen maken is ook echt niet goed voor je!
    Doe rustig aan meis en geniet! xx

@ Michele; ben benieuwd wat HA zegt...

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    gebeld gaan over paar uur met vakantie. en mag 10 mei terug komen voor urine test daar. is die ook afwijkend dan bloedtest.. lekker nog 2wk wachten.

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    twee weken??????
    wat ontzettend lang! Balen voor je meis..
    maar één ding is zeker, dan heb je duidelijkheid!
    Succes met afwachten.. en blijf je verhaal lekker hier doen..
    KNUF!

20. marsonny

marsonny Niet meer actief

Welkom gezellig dat je mee komt kletsen

Spannend allemaal, ik zie ook een licht streepje
    Wat ontzettend balen dat je over 2 weken pas terecht kan bij de HA

Voor jou ook spannend allemaal en een bijzondere situatie!!

Deel Deze Pagina