Jammer Karen.. zonde dat het juist nu uitblijft.. hoop dat je snel ongi wordt (geen tekst die ik hier vaak gebruik) en weer lekker mee kan gaan doen.. Heel veel succes meissie!
Jeetje Karen wat een toestand hoop wel dat je toch ongi word en gewoon weer mee kan doen met de volgende ronde! Ik heb het ook wel gehad dat ik zo erop ging letten dat ik voor mijn eigen stress een test moest doen die zei je bent niet zwanger en toen was die stress eraf en een uur later was ik ongesteld, toen was het overgins niet de bedoeling dat ik zwanger zou zijn!
Balen Karen...Dat zul je altijd zien, dat je lichaam nu net wat anders doet dan anders. Hoop echt dat je ongi snel komt! (en dan voorlopig voor de laatste keer natuurlijk )
NOD Mei 2 - Karen1974 3 - Butterfly5 5 - Jantsjuh 6 - Beebiej 10 - duveldraakje22 13 - marsonny 17 - dolfijn1982 20 - Babbel81 21 - Bibi26 22 - hummeltje83 23 - nanda1, WLE 24 - michele25 30 - Maryam86 Mei Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Musicalfan.... Butterfly, hoe gaat het met je? Morgen NOD!?
@ babbel; zie dat jij ook een late eisprong hebt? Weet je dat zeker of denk je dat? Ik ben er namelijk niet zeker van, maar ga uit van dag 20 ongeveer. Wij zitten in elk geval met de NOD dichtbij elkaar, spannend!
jeetje Karen, tja, dat heb je altijd wil je het wel, komt het niet. Grr, die onzekerheid is niet niks. Maar nu ik zwanger ben zit ik ook in een hoop onzekerheid. Vanmorgen helder bloed verlies, daarna bruin, nu niks meer, maar wordt er enorm zenuwachtig van. Hoop dat er echt iets te zien is op de echo vrijdag. Dit wordt een hele lange week.pfff.... Hoop dat ik na de echo wat rust mag krijgen, nu probeer ik hem te vinden met heel wat afleiding. Zodra je bloed ziet, wordt ik toch zo bang.
Dolfijn, ik hoop dat het raak zal zijn. Is ook spannend allemaal. Je man moet katherisatie. Dat is heftig. (is voor het hart toch). Hoop dat het goed zal gaan. Bij mijn moeder deden ze het via de pols. Lijkt me erg eng, maar wat moet dat moet! Sterkte meid!
Bah wat een onzekerheid voor jou meis! Met al dat bloed zou ik ook zeker heel onrustig worden hoop echt zo voor je dat alles gewoon goed is en dat je straks kan gaan genieten.. Duim echt voor je! Is inderdaad voor mijn man zijn hart, ook hier doen ze het via de pols.. het moet gebeuren maar het blijft toch allemaal wat spannend.. Nu weet ik echt nog niet of het raak zal zijn, maar als het mag dan hoop ik daarvoor positief te kunnen testen. Zou wel heel mooi zijn Dikke knuffel meis! en hou ons op de hoogte.. als je wat kwijt wilt weet je ons te vinden!!
Thanks voor je lieve woorden. En inderdaad, fijn om hier mijn verhaal te kunnen doen. We houden elkaar op de hoogte
Musicalfan, het zit bij jou niet echt mee hè, moeilijk hoor. Ik hoop echt dat je vrijdag goed bericht krijgt! Veel sterkte met wachten deze week.
@ Babbel81, Ik kon 2 dagen geleden niet wachten en heb een testje gedaan. En ik had nog zo voorgenomen om pas na NOD te testen! Maar binnen 5 minuten zag ik een lichte 2de streep. Op de KV test 2 voor 5 euro. En nu lees ik op het forum dat bij die testen geen vals positief word aangegeven. Morgen ga ik testen met de CB Digitaal en dan hoop ik zekerheid te hebben. Ik kan het eigenlijk niet geloven als ik zwanger ben in de eerste ronde. Bij mijn eerste zwangerschap heeft het bijna 1 1/2 jaar geduurd. Erg spannend allemaal maar we wachten rustig af. Groetjes Butterfly
Jeetje Butterfly! Dat is wel helemaal super!! Ik feliciteer je vast voorzichtig... Laat je ons morgen de CB nog weten?? Heel veel succes!
NOD Mei 2 - Karen1974 3 - Butterfly5 5 - Jantsjuh 6 - Beebiej 10 - duveldraakje22 13 - marsonny 17 - dolfijn1982 20 - Babbel81 21 - Bibi26 22 - hummeltje83 23 - nanda1, WLE 24 - michele25 30 - Maryam86 JUNI Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Musicalfan
Musicalfan! Hoop dat alles goed met je is! Maar kan je niet eerder een echo krijgen zodat je niet hele week zo hoef te stressen!
Al getest Butterfly?? Ben heel benieuwd!! @Musicalfan; hoe voel je je vandaag? en hoe is het met bloedverlies? Hoop echt nogsteeds dat alles goed is.. Hier vandaag pijnlijke tepels (auw!) dus geen idee wat dit nu weer betekend.. ach, we wachten wel af..
@Musicalfan: Oei, meid, wat een onzekerheid weer... ik wens je het allerbeste toe en stuur je even van hieruit een dikke knuffel (stuur dat bloed maar mijn kant op!). @Dolfijn: Sterkte met je man... @Butterfly: Een streep is een streep (Kruidvat is zo wit als wat als het negatief is, weet ik uit ervaring, hoor). Dus alvast voorzichtig 'gefeliciteerd'!! Hopelijk geeft CB digitaal jou alle zekerheid... en kun je genieten! Ik heb zelf, voor alle zekerheid, een testje gedaan deze ochtend en zoals verwacht was dit negatief, maar dus nog steeds geen ongi!! Ik vind het echt niet leuk meer... maar we wachten verder af...
Butterfly, al getest?? Hoop dat we je gauw écht kunnen feliciteren in plaats van voorzichtig. @ Dolfijn; lastig hè, die tepels. De tweede dag dat ik er last van hadden deden ze écht pijn, echt zo'n zeurderig gevoel de hele dag. Hoop eerlijk gezegd niet dat ik dat deze maand weer krijg. Dan ben ik weer blij voor niks en het is alleen maar vervelend. Hoop dat het bij jou snel over is. (en dat het wél iets betekent natuurlijk ) @ Karen; jouw geduld wordt zwaar op de proef gesteld, kan me voorstellen dat je ervan baalt. Sterkte met wachten op je ongi! Wat denken jullie van mijn pendels?? Ben er echt blij mee, nu hopen dat ze uit komen.
Ik hoop het ook voor je, Bibi! Waar heb je laten pendelen??? Ik zou het ook wel willen, maar gek genoeg durf ik niet. Stel dat de pendel zegt dat er geen kindje meer komt... ik wil het gewoon niet weten...! Ooit, lang geleden heeft iemand voor mij eens gependeld. Toen had ik nog geen kinderen en daaruit bleek dat ik er 4 zou krijgen... en ik heb er nu pas 3... dus???
@ Karen; ik dacht eerst ook dat doe ik niet, kan altijd nog als het niet wil lukken ofzo. En je wil geen slecht nieuws, maar je wil je ook niet teveel laten beïnvloeden door goede pendels. Maar het is gewoon leuk om te doen. Ik heb gewoon laten pendelen door mensen van het forum; AstridDi, Zuurtje, Caruli en Franceska. Kreeg steeds erg vlot reactie. Mocht je het erop wagen dan zal ik voor je duimen dat er wat moois uit komt!