Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Jaa dacht ook al zoiets..maar denk iedere keer dat ik mezelf valse hoop geef en gewoon aant ontpillen ben.
    Denise hoelang heb jij de pil geslikt?

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, meid...

En nu... GENIETEN...!

3. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nee, mijn hele leven nog nooit... tenzij ik zwanger was natuurlijk. Nu weet ik dat ik 100% zeker niet zwanger kan zijn, want we hebben deze ronde bewust overgeslaan wegens alle onderzoeken en de dreigende operatie van mijn knie. Een test (voor de zekerheid) was trouwens ook negatief...

Ik maak me er best wel zorgen over en word er helemaal gek van... *zucht*

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah, wat ontzettend vervelend dit Karen.. Hoop dat je echt heel snel duidelijkheid gaat krijgen.. en anders toch maar even afspraak met HA? Dan heb je in elk geval je probleem ergens neergelegd.. en natuurlijk hier blijven doen hé?! KNUFFEL voor jou!!

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Da's lief van je...
    Ik ga inderdaad zeker naar de HA toe als het deze week nog niet doorkomt. Ik hoop inderdaad ook dat ik snel duidelijkheid heb!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb 8 jaar microgynon 30 geslikt en nu gelijk na mijn stopweek niet meer begonnen.

@dolfijn: we gaan er idd ook deze ronde voor, ik ga er niet vanuit dat het meteen raak ik als zou het wel heel leuk zijn.....;)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha daarhopen we allemaal op Denise:D Heel veel geluk en hoop dat het snel raak is voor jullie..

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; welkom en veel succes met zwnager worden!

@ Karen; snap wel dat je je ongerust maakt, maar het kan altijd een keer dat je cyclus even anders is, toch? Probeer je niet te druk te maken. (makkelijk gezegd, dat weet ik ;)) Hopelijk hoef je niet al te lang meer op je ongi te wachten.

@ Jess; hoop voor jou ook dat je snel duidelijkheid hebt. Dat wachten is maar niks hè...

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Meiden

Bedankt voor al jullie reacties. Er wordt hier heel snel heel veel bijgeschreven zie ik, bijna niet meer bij te houden.
    Mij staat het huilen me nader dan het lachen. Heb vannacht nauwelijks geslapen. Geen ongesteldheidspijn, maar wel pijn.
    Nu nog wat bruinverlies. Daar waar ik een goed gevoel had, neemt het met de dag af. Alhoewel ik nog wel veel symptomen heb.
    Ik wilde eerst de afspraak verzetten naar morgen, maar niet gedaan. Als het niet goed is, is het niet goed, en daar kan niets aan worden veranderd. Ik hoop echt op een wondertje, zoals eigenlijk eerder gebeurde nadat ik al eerder dacht dat het over zou zijn en later dus positief testte.
    Ik wacht op vrijdag en zal zeker melden wat de uitslag hiervan is.
    Gelukkig heb ik wat afleidingen deze week (veel avonden), en hoop dat het snel vrijdag is.
    Als ik dus wat minder hier te vinden ben, dan weten jullie waarom. Maar vrijdag zal ik sowieso even van me laten horen.

Butterfly van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Alle anderen, succes op het wachtbankje.

Dolfijn hoop dat die pijnlijke borsten een goed teken is. Ik duim enorm voor je.

Karen die onzekerheid is zo vervelend. Verstandig dat je na deze week een afspraak maakt met de huisarts.

Iedereen een dikke knuffel van mij!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat lief dat je ook nog aan de anderen denkt Musicalfan! Kan me best voorstellen dat het moeilijk is nu, die onzekerheid lijkt me slopend...Ik duim echt voor je, hoop zó dat je een goede uitslag krijgt vrijdag!! Sterkte deze week! Dikke knuffel voor jou

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah, wat moet jij je onzeker en vervelend voelen Musicalfan! Begrijp heel goed dat je afleiding moet hebben van andere dingen dan dit forum.. goed dat je voor jezelf kiest!
    Hou je taai meissie en laat ajb vrijdag even van je horen.. We zijn er voor je! KNUFFEL voor jou.. xx

12. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik zou je precies hetzelfde willen zeggen... ook een stevige knuffel van mij... we zijn er als je ons nodig hebt, hé meid!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je het zo met me eens bent Karen;)

14. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik had het gewoon zelf niet mooier kunnen zeggen, Dolfijntje ;)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahha is goed hoor Karen! xx

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jullie zijn zo ontzettend lief allemaal. Dat doet me echt enorm goed.
    Had net mijn zus en moeder hier en met hun alles besproken. Het blijft afwachten.
    Bruin en bloedverlies is nu sinds einde van de middag denk ik wel over, dus hoop echt dat dit zo blijft.
    Ik vergeet jullie niet hoor! Maar denk dat ik er vrijdag pas weer ben.
    En voor jullie allemaal een hele dikke knuffel terug en mijn duimen blijven ook voor jullie draaien.

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je het met ze heb kunnen bespreken, geeft in elk geval wat steun.. en dat duimen draaien voor ons; doe maar even rustig aan meis.. je hebt het zelf hard genoeg nodig!
    Neem je tijd om ons op de hoogte te brengen.. Succes meis! xx

18. butterfly5

5 aug 2007
    56
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Karen sterkte!

Gr butterfly

19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Vanochtend had ik erge krampen in buik en rug en hoofdpijn, voelde me ook de hele dag heel emotioneel. Ik wist dus dat de ongi er wellicht zat aan te komen, maar het lijkt echt alsof het moeilijk doorkomt... heel raar, hoor! Intussen heb ik bruinverlies, dus waarschijnlijk morgen goed ongi.

Ben heel opgelucht nu.
    Zou het kunnen dat hier psychische factoren mee hebben gespeeld of zou de heisa rond mijn knie en de onderzoeken er voor gezorgd hebben dat mijn cyclus nu in de war is.

Hoedanook, ik kan er weer gauw tegenaan... Hopelijk was dit mijn laatste ongi!!!!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Karen; ga er voor meis! Heel veel geluk in deze ronde.. Knuf!

Deel Deze Pagina