Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    NOD

Mei
    5 - Jantsjuh
    6 - Beebiej
    10 - duveldraakje22
    11 - Klevkin
    13 - marsonny
    17 - dolfijn1982
    18 - Twinklestar
    19 - DeniseG1986
    20 - Babbel81
    21 - Bibi26
    22 - hummeltje83
    23 - nanda1, WLE
    24 - michele25
    30 - Maryam86

JUNI
    2 - Karen1974
    5 - Jess07
    Zwanger/Uitgerekend

Miekiee 19 november 2010
    Mamsey 22 november 2010
    Anna 1 december 2010
    Musicalfan
    Butterfly5 9 januari 2011 ?

@Twinklestar, je moet de codes voor quote eruit halen als je het lijstje kopieert op die manier :) dat zijn de volgende codes:
    [ quote] en [/ quote]
    Anders kunnen anderen je lijstje niet meer overnemen als het als quote komt en daarom verdwijn je steeds uit de lijst :).
    Ik heb je er nu in gezet :)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ klevkin dankje wist ik niet sorry voor het ongemak

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    geen ongemak ;) en had al het vermoeden dat je het niet wist :D vandaar de uitleg :)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ klevkin nogmaals bedankt

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel had ik afgelopen ronde dus ook, ik voelde echt zo niks aan mn lichaam, behalve vlak voor dat ik ongesteld ging worden, toen had ik opeens wat opgezette borsten.

En deze maand heb ik het gevoel dat het raak gaat zijn...maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik graag WIL dat het deze maand raak is (duh :D) ;)

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nou, Maryam, dan hoop ik dat jouw gevoel helemaal 'raak' is... ik duim alvast!

Ik ben zelf momenteel super nuchter. Mijn cyclus was deze maand in de war en mijn ongi was nu minimaal. Ik verwacht van deze ronde dus niet veel. Verder heb ik het ook heel druk met voorbereidingen rond de communie van mijn dochtertje en dus heb ik geen of weinig tijd om met zwanger worden bezig te zijn of om er aan te denken... misschien is dat juist wel bevorderlijk! Ik hoop het alvast...

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Quote:
    Ik hoop dat je je hele succes verhaal kan maken musicalfan!
    Blij dat je hier steun ervaart.. en hoop dat je een beetje door de weken heen komt, dit wachten is heel wat intensiever dan al dat wachten wat we allemaal moeten.. Vind het echt heel vervelend voor je meis en wou dat je lekker kon gaan genieten..
    Toch duim ik dat je over twee weken alsnog kan gaan genieten! xx

Dolfijn:Lief dat je dit weer schreef. Het komt vast goed allemaal. is het niet nu, dan vast een andere keer. Ik ga gewoon heel veel afleiding zoeken in leuke dingen en mijn rust nemen waar dat kan.

Hummeltje: Lief berichtje van je. Logisch toch dat iedereen 2 weken wachten lang vind duren. Dat had ik ook. Ondertussen "wacht" ik al vanaf 21 maart, maar dan nu met een positieve test. Zo vaag! Mijn geduld wordt nu gewoon enorm op de proef gesteld. Hopelijk voor het goede doel.

Tara: Fijn dat je een korte cyclus had. Maar weet je dan wel ongeveer wanneer je je ei hebt? succes in komende ronde.

Jantsjuh: Spannend nu dus. Kan nog alle kanten op. Hoop voor je de goede kant.

Marsonny: Ook bij jou kan het alle kanten nog op
    Kun je meestal wel op je gevoel afgaan?

Klevkin: Ik wil zelf pas eind Mei weer terug. Ik kon wel eerder, maar als alles echt zo pril is, dan wil ik liever straks zekerheid. Ze moeten hoe dan ook wat zien bij de volgende echo. Zien ze dan niets of leeg vruchtzakje, dan is het niet goed natuurlijk. Maar als ik volgende week ga, dan is er misschien nog niet zoveel te zien, en zit ik net zo goed nog steeds in onzekerheid en ik wil gewoon duidelijkheid. Mijn gevoel zegt wel dat het goed zit, dus hoop dat ik daarop af mag gaan. Vanaf het begin heb ik dit gevoel gehad en het klopte steeds. Dus nu maar hopen dat het zo mag zijn. Bijna testen, zie ik. Spannend!

Maryam86: Ook bij jou spannend. Hou ons op de hoogte. Hoop dat het raak mag zijn.

Karen: Spannend de communie van je dochtertje, Wanneer gaat ze dat doen? Ze zeggen wel dat het bevorderlijk kan zijn als je er minder mee bezig bent. Maar ben jij er zo veel mee bezig??
    Met een druk gezin heb je wel genoeg afleiding toch?

Voor allen die bijna mogen testen hoop ik dat jullie snel zekerheid hebben. Succes meiden, hoop op roze!!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Marsonny Ik heb je handtekening ook nageaapt, vind deze toch leuker..en leerzaam.

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    en die Ovulatie-pijn heb ik,dus ik val wel onder die 4.7%;)

10. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, vandaag ongesteld geworden dus een mooie cyclus..op naar rond 2 en kijken op 1e pendel gelijk heeft..ben benieuwd. trusten..

11. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Maryam, dat je gevoel maar gelijk moge hebben :D zou toch fijn zijn!!

@Karen, wat leuk dat je dochter ter commune gaat :) heeft ze er wat zin in?? Is toch wel spannend. Wij hebben ons dochtertje net afgelopen zondag gedoopt.

@musicalfan, op die manier, dat is ook wel logisch en kan het me ook wel voorstellen dat je dan liever wat langer wacht.
    Ervaring heeft mij geleerd dat je gevoel vaak wel gelijk heeft. Zo "voelden" mijn man en ik achteraf een aantal dingen wat betreft onze eerste ook aan. Dus voor nu zou ik zeggen, vertrouw op je gevoel meid!

@Biancje, op naar ronde 2!! :) veel succes! :D

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ karen veel plezier met de voorbereiding van de commune van je dochter

@ biancje succes in de ronde 2

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik heb inderdaad wel genoeg afleiding, maar soms zorgt de mix van verlangen en angst dat het niet meer zal lukken, er toch voor dat ik er teveel en bijna obsessief mee bezig ben... en dat lijkt me niet goed! De laatste tijd is dat heel wat beter...

Mijn dochtertje is 6 en doet haar eerste communie op 13 mei en zoals het een echte zesjarige past, is ze dolenthousiast, maar ook een beetje zenuwachtig, want ze moet voor de microfoon voorlezen in de kerk. We maken er echt haar feest van...

14. marsonny

marsonny Niet meer actief

De symptomen die ik nu ervaar had ik vorige maand ook en toen werd ik ongi, maar wat ik al eerder zij de begin symptomen van zwanger zijn lijken op ongi worden.
    Hoop wel dat het raak is voor je, ook wel voor mezelf, maar ik ga het meemaken komende week of mijn gevoel klopte ja of nee

Meestal kan ik wel op mijn gevoel afgaan, maar misschien is dit gevoel ook wel een heel groot stuk zelfbescherming, ik zie het niet zo zitten mocht het een tijd duren voor het raak is dat ik dan iedere maand geestelijk in de kreukels lig.

Hoe gaat het nu met jou??

Succes met ronde 2!

Wat ontzettend leuk, ik herriner mijn eigen communie nog, ga daar lekker van genieten!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Karen; alvast veel plezier met de communie! Is toch weer een speciale dag in je leven en in dat ven je dochter.

@ Marsonny; ga voor je duimen dat je posi mag testen meid!

16. marsonny

Thanx hoop het ook! Ik zie in jou onderschrift dat het voor jou eisprong-dag is ik hoop dat jullie ook raak kunnen klussen deze ronde!

Vandaag toch maar wel maandverband meegenomen tijdens het boodschappen doen, mocht ik het toch nodig hebben komende week, dat bederft gelukkig niet :) mocht het niet nodig zijn!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat hoop ik ook! Gisteren flink geklust dus wie weet. ;)

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny: Ik snap wel dat je jezelf wat in bescherming neemt, omdat je niet teleurgesteld wilt worden. Ik had ook rare klachten en dacht, nee dat kan niet hoor, kan toch niet meteen raak zijn, ging het gevoel uit de weg, maar had me nog nooit zo gevoeld. En tja, dus toch wel zwanger. Hoop dat het goed uitpakt.

Karen: heel veel plezier woensdag. Spannend dat ze een stukje gaat voorlezen. Dat lukt haar vast. Leuk hoor! Ik heb mijn hele doopfeest al een soort van idee van hoe ik dat wil, dus hoop dat ik met mijn gevoel juist zit en dat er een prachtwondertje in mijn buik groeit.

Biancje: succes in de volgende ronde

Alle meiden die over een aantal dagen mogen testen
    Hoop dat het roze is!

Bibi, hoop dat het een goede klus geweest is, haha!

Nog even ego:
    Ik heb een beetje mijn rust gevonden en ik heb voor mezelf besloten:
    Ik kan me nu wel druk maken en stressen, maar straks is het wel goed en heb ik voor niets zitten stressen. Ik ben hoe dan ook zwanger, dus ga nu gewoon proberen te genieten.
    Dan zie ik eind Mei wel verder. Hier haal ik dan mijn hoop maar uit, en hoop dat ik met mijn gevoel die zegt dat het goed zit, dat dit zo mag zijn. Tot nu toe klopte het wel. En tja, bij mij hoort het bloeden er laten we het hopen gewoon bij.

19. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, yep ik ga naar ronde 2 dus NOD in JUNI..zou mijn pendel dan gelijk krijgen?;)

20. marsonny

Dan binnenkort op het wachtbankje, dan gaan we ook duimen dat het bij jullie gelukt is!

Ik werd vanacht overvallen met misselijkheid, manlief had de avond van te voren uitjes gegeten bij de patat en hij rook er erg naar en ik heel droog wil je je omdraaien :), 's morgens wilde hij knuffelen ik zo heb dr niet erg zin in, wilde hem niet zeggen van de misselijkheid, hij zo ben je misselijk?? tja toen kon ik niet meer ontkennen ik zo ja, misschien ben je wel.... ik zo nee daar zouden we het niet over hebben!
    Loop ik de gang op kom met dezelfde vaart weer terug hij had de snijplank van die uien niet opgeruimd, hij springt uit bed holt naar de wc en zegt wacht jij daar maar even ik ga het nu gelijk opruimen voor je naar beneden komt!
    ;) tja zal het dan toch................ :( (ik zeg het niet hard op)

Dat is op dit moment ook denk ik het beste wat je kunt doen er toch van proberen te genieten, mijn nicht heeft ook de hele zwangerschap bloedingen gehad en toch een mooi kindje gekregen.
    Kan het ook niet door de endometriose komen die bloedingen?

Deel Deze Pagina