Jehova getuigen aan deur

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha

Misha Actief lid

26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Pffffff bij mij kwamen ze vorige week, ik stapte net uit de douche en shayden sliep, dus ik racen naar beneden om open te maken voordat er nog een keer aangebeld zou worden en shayden dus wakker zou worden..

was best wel pissig toen k zag dat hun het waren....

2. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
  3. Skye

Skye Niet meer actief

Ik kan daar ook niet zo goed tegen, die mensen die je een geloof op komen dringen aan de deur. Ik vind het best dat hun geloven, maar laat mij daar gewoon buiten.
    Bij mij loopt de hond altijd mee naar de deur, en als dat dus onbekenden zijn, dan laat ze ook wel duidelijk merken dat ze waarschijnlijk niet gewenst zijn. En bij mij komen ze dus ook geen tweede keer. Ik denk dat ze het bordje met daarop een herder (naast de deur) ook wel begrijpen hahaha

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wij hebben ze nu 2 keer aan de deur gehad, 1 keer in ons appartement 2 jaar geleden en 1 keer vorig jaar in ons huidig huis.
    Dezelfde mensen!
    Toen ik zei dat we moslim waren en dat ik me zelf pas bekeerd had, waren ze zo stil

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    lol, ik zie het al voor me :p hahahaha

he, effe offtopic... ik zie aan je banner het woordje Cryo, is dat een embryootje of zo:(... stuur jij mij eens een pb om uit te leggen wat dat is?:) sorry als ik zo nieuwsgierig ben, maar hier lukt het ook nog niet zo goed en wil eens zo de verschillende dingen die er bestaan kennen...:)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb eerlijk gezegd niks tegen die mensen en wil best met ze in gesprek, maar zij willen dat zelf niet. (hiet net als Elif ook een bekeerde moslima).
    Wanneer zij mij iets willen vertellen over hun geloof, vind ik dat ik ook iets mag uitleggen over het mijne.. maar goed.

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Die tactiek heb ik ooit eens toegepast bij die goede doelenmensen in de stad. Praten over wat ik zelf belangrijk vind in de wereld en dat geld niet altijd de oplossing is. Nou ik was zo van ze af. :D

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bijna mijn hele schoonfamilie is Jehova getuige en ik vind ze helemaal niet zo opdringerig. Als wij zeggen dat wij niet geloven dan accepteren ze dat wel. Natuurlijk hebben ze het er wel eens over maar dat is normaal als je ermee bezig bent en erover predict (ze schijnen nogal hoog te staan in de gemeenschap).
    Ach ik vind het af en toe wel interessant om te horen waar anderen in geloven.

Hier aan de deur heb ik ze trouwens nog nooit gehad!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zul je ook altijd zien ... staan ze hier net aan de deur !
    ik heb maar niet open gedaan ..

11. augustus

augustus Niet meer actief

Hier stonden ze voor de deur net toen ik hier ging wonen. Heb toen duidelijk gemaakt dat ze niet welkom zijn aan mijn deur.
    Stond er tijdens mn zwangerschap weer iemand voor de deur, toen iets minder vriendelijk gezegt dat ze op moesten zouten (ja hormonen) en toen de deur dicht gesmeten. Tja

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ons geloof willen ze niet echt wat van weten;)

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn tante heeft een keer een heel verhaal lopen vertellen dat zij de uitverkorene was en ze dus niet langer meer hoefde te wachten. Toen werden ze kwaad en zijn ze nooit meer teruggekomen.

14. geertje29

geertje29 Lid

25 aug 2008
    85
    0
    0
    Hahha gewoon vertellen dat je een donorcodicil hebt en bloeddonor bent:p

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier zijn ze nu 2 keer geweest in 1,5 jaar tijd. Hele vriendelijke mensen, ik heb ze gelijk verteld dat ik geen interesse had, ze wensten mij een fijne dag verder en gingen naar het volgende huis.

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Hoe weet je dan dat het Jehova getuigen zijn?

Als ik ze aan de deur heb dan begin ik ook altijd over mijn eigen geloof.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Owww die ken ik wel!:D
    Ga er geregeld shoppen en áltijd zit die vent er!
    (ergens bij de V&D zit ie vaak, als ik het me goed herinner)

Wat een schreeuwlelijk he?!:D

18. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    heel simpel op te lossen, gewoon een anti- jehova sticker op je deur plakken.:)

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ben ik ook :p (nou ja was ik tot ik zwanger werd dan mag je geen bloed meer geven)
    Misschien helpt het ook als ik ze vertel dat ik niet getrouwd ben, seks voor het huwelijk heb gehad en zwanger ben :p

20. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ze komen bij ons 1 maand lang niet aan de deur.....zou het iets te maken kunnen hebben met al de haloween versieringen die we in de maand oktober voor het raam hebben hangen? ;)

Ik heb een keer echt lang met die mensen gesproken over hun geloof.
    Ik vanuit de deur post en zij buiten in de kou wel is waar hihihi.
    Ik zou nooooooit kunnen stoppen met verjaardags feestjes vieren.
    Ik zou altijd alles voor mijn kinderen doen....denk aan bloedtransfusie enz...
    Ik hou vreselijk van kerst (boom, versieringen enz...)
    Ik ben getrouwd met een horror freak waar ik met heel mijn hart van hou!
    We houden allemaal heel erg van haloween.
    En ik wil me eigen vrienden kunnen "kiezen" en niet verplicht zijn om het alleen bij jahova's te houden!
    Geloof me...we waren snel uitgepraat!

Deel Deze Pagina