Spanning...

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Hallo meiden,

Nog een weekje en dan is mijn zus uitgerekend! :D

Met 19 weken wou het kindje er al uit, toen heeft ze met 28 weken ook met weeën in het ziekenhuis gelegen. Nu is ze al 39 weken zwanger. Niemand had gedacht dat ze het zolang vol zou houden.
    Nu is het wel erg spannend. Ik ga niet ver meer van huis, omdat ik bang ben dat als ik aan de andere kant van Nederland zit het kindje wordt geboren, haha! (A) Stappen doe ik de aankomende tijd ook maar even niet, anders word je dadelijk gebeld als je met je zatte hoofd in de kroeg staat, dat is ook niet wat geloof ik! (A)
    Niet dat ik nu als een kluizenaar ga leven, maar ik wil graag nuchter & in de buurt zijn als ik een telefoontje krijgt dat mijn petekindje geboren is! :D

Zodra het kindje er is, laat ik het hier uiteraard weten!
    Ik moest de spanning even van me afschrijven!

Liefs.

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wat spannend! :D
    Mijn zus zat in Italie toen Sem geboren werd :( dus zij heeft Sem pas een week later gezien maar ja, het was vakantieperiode en ik was nog niet uitgerekend dus het is eigenlijk gewoon Sem zijn schuld :p

Veel succes met de spannende laatste week :D

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh das zeker spannend! :D

Mijn schoonouders gingen 7 augustus op vakantie, en die zeiden diezelfde week nog tegen me: "Niet gaan bevallen in onze vakantie he?!"
    En de volgende dag belde mijn man ze al op, dat ze opa en oma waren geworden... En zij zaten op dat moment in Kroatië, met zo'n busreis, dus die konden niet terug. Oh die baalden joh, en ze kwamen pas 15 augustus terug..

Mijn zusje en haar vriend waren op dat moment ook een weekendje weg, naar Antwerpen geloof ik, en die zijn 9 augustus rechtstreeks naar het ziekenhuis gekomen. :D Die baalden ook al dat ze dr petekindje niet meteen kon zien.

En tot slot waren óók mijn schoonzus en zwager op vakantie, maar die waren in Nederland op de camping, dus die zijn meteen gekomen.

Ach ja, dat krijg je he, als je 5 weken te vroeg bevalt. :p

4. Corrine

Corrine Lid

15 okt 2007
    20
    0
    0
    K.A.M.
    hi,
    wat spannend allemaal voor jullie. En fantastisch dat haar zwangerschap toch nog zo lang heeft mogen duren, heerlijk en goed voor het kindje.
    Groetjes en een hele goede bevalling gewenst voor je zus!
    Corrine

5. Revit

Revit Niet meer actief

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Vervelend lijkt me dat idd dat de familie dan zover weg zit, mja, als de kindjes eigenlijk nog een poosje hadden moeten blijven zitten, is daar idd niks aan te doen, haha.
    Toch wel vreemd idee dat er dadelijk een beebje bij ons in de familie zit hihihi

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

spannend, zeg! en wat lief dat je zo meeleeft en nuchter & in de buurt wilt zijn! :)

7. Revit

Revit Niet meer actief

Ze belde net! :|

Verloskundige is geweest, ze heeft weeen, maar geen ontsluiting. Ook zijn de vliezen nog niet gebroken en slijmprop nog niet verloren. Omdat t kindje nog niet ingedaald is, denkt de verloskundige aan indalingsweeen, maar wat heeft ze een pijn! Als dit al zo pijnlijk is, wil ze niet weten hoe 'echte' weeen voelen...

8. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Wat lief dat je zo meeleeft :D

Ooh en het kan nu al gaan gebeuren :O
    Succes!!

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    owww wat spannend! ik denk nog spannender als zelf bevallen :D ik zou willen dat mijn broer al aan een gezinnetje begon! die is ondertussen een jaar of 6 samen met zijn vriendin en wonen ook al 2,5 jaar samen maar die hebben er nog niet echt zin in. die zijn veel te hard gesteld op hun vrijheid en gaan nog ieder weekend stappen enzo :)

ik kan nie wachten tot ik Tante Sharon mag worden! maarrr ik heb 3 broers dus zit er vast en zeker wel in :) en van 1 van de 3 zal ik vast wel eens meter worden :D

10. Revit

Revit Niet meer actief

Spanning spanning hier.

Ooh Sharon, dat zit er dan vast wel in! Je moet geloof ik wel goed tegen zenuwen kunnen, haha.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owwww spannend hoor !!

heel veel succes voor jullie beide

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    haha ja dat wel :D en daar ben ik nou net niet goed in :D

ik hoop dat ze tegen die tijd willen zeggen wat het geslacht gaat worden ed... anders word het 9 maanden lang gokken en maar zeuren: Zeg het nouwww... :D:D op het werk ook een paar zwanger die het niet willen zeggen grrrr word daar zo nieuwschierig van! :D

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wat spannend!!

mijn familie was er ook niet bij, maar ik woonde zelf in het buitenland. mijn moeder was net 2 weken eerder op vakantie geweest, en ging weg met een: tot in oktober, als je bent uitgerekend. tsja, dat werd dus augustus.

gelukkig was wel mijn beste vriend bij ons, is een soort broer voor me. die kwam op vakantie, en heeft bijna alleen maar ziekenhuis gezien, maar wat speciaal dat hij er bij was!

mijn vader kwam twee weken later. (ookal voor geboorte gepland, hij wou mij zwanger zien..)

kan me dus heel goed voorstellen dat je niet ver weg wilt zijn van je zus, wij zijn terug gekomen naar nl vanwege familie, zeker nu ik weer zwanger ben! tussen nu en eind februari mag niemand op vakantie!

14. Revit

Revit Niet meer actief

Ik weet ook niet wat t word en dat is ook zeer zenuwslopend.

Even een update.
    Gister bij de verloskundige geweest, lichte zwangerschapsvergiftiging. Vandaag naar het ziekenhuis & dan word hoogstwaarschijnlijk het kindje gehaald. Het mag, iedereen is er klaar voor & Anita heeft het zwanger zijn wel weer gezien, ze heeft heel veel pijn. Wie weet kan ik aan het eind van de dag wel melden dat het kindje geboren is! :)

Deel Deze Pagina