Voor het paasontbijt op school, wil ik leuke 'lente' koekjes/cakes maken. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik eetbare bloemen kan vinden? Iemand een idee? Liefst wel in een winkel want online bestellen duurt iets te lang helaas.
Oh daar is best moeilijk aan te komen. Ik heb ze toen ook gezocht voor m'n bruidstaart. Als particulier kon ik ze niet echt vinden. Een vriend van ons heeft ze toen via het restaurant waar hij werkte besteld. Je zou bij een groothandel zoals sligro of makro kunnen kijken. Op de site vd sligro staat dat ze ze verkopen iig, geen idee of je daar als particulier zo kunt kopen.
Oo maar bij de Sligro en Makro komt mijn man elke dag om inkopen te doen voor de zaak. Ik ga vandaag wel even mee 😁
Echte eetbare bloemen heb ik weleens in de Turkse winkel gekocht (dat waren wel gedroogde bloemen overigens)
Ja die ken ik, die zijn lekker in de thee! Maar niet om zo droog te eten op cake haha. Wel bedankt voor het meedenken!
Vorig jaar had de AH XL ze hier op de afdeling met voorberpakte sla etc, misschien even rondbellen naar grote supermarkten/groothandel?
Leuk! Misschien wel klein beetje uitleg meegeven aan de kinderen dat deze speciaal gekweekt zijn? Niet dat ze nu alle viooltjes uit de tuin gaan trekken...
Ik was al van plan om zo iets tegen de juf te zeggen inderdaad haha! Ze gaan namelijk zonder de ouders ontbijten 😅
Misschien kan je ze via de AH persoonlijk bestellen. Meestal komen ze rond de feestdagen wel bij ons in de AH in de winkel. of kijk even op vers-bestellen.nl
Als je in de buurt woont dan wil ik best wat voor je halen hoor, mocht je geen Sligro pasje hebben😊
Net deze suikerschelpen bij de AH gevonden, die ga ik vullen met room en dan versieren met de bloemen en fruit! Moet niet moeilijk zijn denk ik zo en het ziet er super vrolijk uit 😁