ik sta ze altijd netjes te woord. ik zou het ook niet fijn vinden om van alles naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.. of een deur in mijn gezicht of een hond achter me aan. Hier op het forum zie ik vaak genoeg topic van mensen die zich onjuist behandeld voelen. Waarom zouden wij dat dan bij die mensen wel mogen. Ik kan er alleen maar respect voor opbrengen dat ze hun gefoof willen verspreiden...want zo leuk is het niet denk ik Ik laat ze dan wel weten dat ik hun leefwijze niet nastreef en dat ze de volgende keer niet meer hoeven te komen. Ik woon nu 9 jaar hier en ze zijn 1 keer geweest dus dat valt hard mee. en NEE ik ben geen jehova
De zwarte lijst bestaat helemaal niet dus daar kun je niet "op' komen. En er bellen wel meer ongewenste mensen aan, wel normaal om gewoon netjes te blijven, niet? Tja heb hier ook een wakker kind omdat er buiten mensen aan het werk zijn, ik ga ze daar toch ook niet opzoeken om te zeggen dat ze ermee moeten stoppen? Je hebt gewoon pech, dat hebben we allemaal wel eens.
Oh maar ik ben wel altijd beleefd hoor. Vertel gewoon dat ik gen interesse heb en wens ze een ''werk ze'' toe. Tenzij ze doordrammen,dan ben ik minder vriendelijk. Maar goed, het voetje tussen de deur etc maak ik nooit mee hoor. maaaar, kan me wel heel goed voorstellen dat als je kleine eindelijk even maft en je tijd voor jezelf hebt en dat dat ruw verstoord wordt door iets '' onzinnigs'' als de jehova's, je daar wel wat geïrriteerd van wordt
+1 ik heb dit topic met verbazing gelezen... begrijp me niet verkeerd, ik sta ook niet te juichen als ze langs komen, maar om er zo respectloos mee om te gaan... Het zijn naast jehova's ook nog steeds gewoon mensen. Als je niet wil dat er aan gebeld word, moet je zelf actie ondernemen door de bel uit te schakelen of een briefje op te hangen, maar niet de mensen de schuld geven die toevallig aanbellen.
Jeetje zeg, ik heb heus geen emmer koud water over de hoofd gekletterd hoor (hmmm idee?? ). Maar zoals draak86 al zei: Ik word loeisjaggerijnig als mijn kind wakker schrikt van zoiets onzinnigs. En die is weer loeisjaggerijnig omdat hij wakker is geschrokken. Mogen we niet meer klagen?
Ojeetje, gaat een luchtig klaagtopic nu een relletje worden? Niet zo op je lipjes getrapt zijn aub...
zo erg zijn diejehova`s nou ook weer niet hoor. zijn hard werkende mensen die dit als hobby er bij doen. meer niet. toevallig woon ik er met 1tje samen. het is niet mijn keus en hier blij dat ons meisje aangeleerd is om in slaap te vallen met de stofzuiger en wat dan ook.
Het is misschien niet zo netjes, maar ik vin het op mijn beurt vervelend dat mensen hun geloof komen verkondigen aan de deur in mijn vrije tijd. Ik ga de deuren ook niet bij langs en ik dring ook niemand mijn geloof op. Als mensen dat nu eens zouden respecteren... Anyway...ik ga werkelijk stuk hier...god in de kroeg gezien , zet maar op het balkon, ik kan daar om lachen...hoewel het inderdaad niet zo netjes is. wanneer ze bij mij aan de deur komen leg ik uit dat ik niet mee ga en ze niet weer hoeven te komen...en dan is het klaar, ieder zijn meuk
Het feit hoe jij en andere zp gebruikers met deze mensen omgaat is echt laag bij de grond, bewaar je fatsoen zou ik zeggen.
Compleet mee eens, ik heb niets met het geloof, vaak zelfs anti, pas kwamen ze en heb toen uitgelegd dat ik momenteel niet kan praten over god en zijn doel op aarde e.d. dat mm moeder pas was overleden en dat extra gevoelig ligt. Als ik ze tegenkom zeggen we netjes hoi ze vroeg pas hoe het met me ging maar wist perfect mijn grens en respecteren deze, het werkt dan dus beide kanten op.
Ooo hier ook hoor! Hij is heus geen trutje. Die slaapt normaal door alles heen, hij is alleen bang voor de telefoon van de deurbel. Niet zo gek, dat is een abnormaal hard geluid en zo plotseling.
haha zo had de oma van mijn man dat ook, "wij komen u het licht brengen" zegt de oma van manlief, aah dat komt goed uit, zet maar in de gang mijn lamp is net kapot