hier staat de bel ook uit! mijn zoon zou er ook wakker van worden en chag. van worden Bekenden kloppen wel op het raam altijd waar ik me wel aan kan ergeren is dat sommige mensen keihard met de brievebusklep gaan slaan omdat de bel het niet doet...
Joh, ik ga het nu voor de 1000ste keer neerzetten voor de mensen hier die kennelijk alleen lezen wat ze willen lezen: HET HAD SINTERKLAAS WAT MIJ BETREFT KUNNEN ZIJN! Dan had ik dit topic nog Verdomme genoemd.
Ik een sticker op mijn bel. Nee, geen geloofsovertuigers en verkopers, ja, wel collecte. Je hebt ze ook in nee/nee versie. ideetje? Volgens mij www.nietaandedeur.nl
ja je punt was en is duidelijk mensen moeten zich niet aanstellen schreef je ergens, maar jij mag wel schrijven wat je wilt
nou ja ik kan het begrijpen,vind het verschrikkelijk associaal om zo ff proberen een geloof op te dringen.. als ze dat niet zouden willen dan zouden ze wel alleen inde stad staan hier krijgen ze heel simpel het antwoord als ze zeggen wij komen u jezus brengen, mooi krjg nog geld van hem..Mijn man heeft een keer ze binnen gelaten maar hij is nogal fan van Slayer en dus hangt er een nogal geloofsonvriendelijke poster,.zodra ze die gezien hadden gingen ze weg zonder ook maar iets er over te zeggen.. Ik heb echt wel respect voor geloven en zomaar niet als ze aan mijn deur komen.. Alsik wat te maken wil hebben of wat wil weten ga ik wel naar een kerk.. daar zijnze voor toch? Even voor de duidelijkheid ik heb het over de geloofsovertuigers die een voetje tussen de deur zetten omdat ik de deur dicht wil doen..
Een oud collega van mijn man was het. Zijn ouders en schoonfamilie ook. Manlief is altijd dan wel nieuwsschierig en stelde hem een paar vragen. Ze mogen bv geen bloed etcetc van een ander dus mijn man vraagt stel je wordt aangereden heftig bloedverlies etc etc het eerste wat ze doen is een zootje zakken leegspuiten in je lichaam... Niemand ziet immers aan jou dat je gelovig bent van de buitenkant Wat gebeurt er dan met je ? Tjah geen idee Egt hij... Zal het eens vragen.. Hij gevraagd aan opperhoofd... Het was een schande dat hij dat vroeg etc etc... Nou lekker geloof.. Als je niet eens iets mag vragen. Hij vertelde ook dat als hij dus uit geloof zou stappen hij verbannen werdt uit de Fam... Lekker geloof zeg... Zijn vrouw dacht dat haar dochter bezeten was ( was gewoon een puber ) weet niet wat ze die mensen wijs hebben gemaakt maar dat is echt niet goed hoor.
Hoezo? ze mochten prima hun verhaal vertellen maar man had ook al vermeld niets met het geloof te hebben. en na het zien van de slayer poster waren ze weg gegaan volgens man dus tja..
Tja dat kan zijn maar ik heb het dan over de Mensen die het voetje tussen de deur zettentja sorry daar heb ik geen respect meer voor nee dat klopt,..
Nou dit dus: na het zien van de slayer poster??? waren ze weg? dit zijn ook gewoon mensen hoor, die kennen dit soort dingen ook wel, zie zijn heus niet bang voor een slayer poster oid..
ze mogen idd geen bloed nemen, maar tegenwoordig zijn er genoeg andere mogelijkheden zonder bloed te nemen. bezetn geloven ze niet in dus dat kan al niet. geesten en zo bestaan niet dat zijn gewoon demonen. dus ook dat kan niet. maar goed zo zie je maar hoe mensen er over denken ze weten niet eens wat het woord jehova betekent
En wáárom zouden ze dat doen? Mocht je geen belangstelling hebben dan gaan ze vanzelf wel weer weg. Ze hoeven echt geen zieltjes te redden/winnen hoor.
Dat heeft de beste man zelf verteld. Bloed wist ik niet... Ben dan wel weer benieuwd wat dat dan is.. Want waarom wordt er dan zoveel om bloed gevraagd als het ook anders kan worden opgelost
Nou nou, wat een verontwaardiging weer. Ik heb werkelijk nog nooit een onvriendelijke jehova aan m'n deur gehad. We kletsen altijd 2 minuten, ze geven een foldertje, we wensen mekaar een goede dag toe en klaar ben je. Is toch niet zo moeilijk? Waarom moet je daar nu weer sjacherijnig over worden? Dan moet je je bel uitzetten of een briefje ophangen dat ze even moeten kloppen of zo als je kindje slaapt. Dat kunnen die mensen toch niet weten? Ik ben echt geschokt dat mensen zich daar zo druk om maken, kunnen we even gewoon respect hebben en vriendelijk blijven? Als je het ziet als een geloof opdringen is dat echt wat je er zelf van maakt hoor. Als je hier in amerika die mensen zo zou behandelen zou je echt het land worden uitgekeken. Ik kan alleen maar zeggen: typisch hollands. Helaas.
Nou ja kan me voorstellen dat ze ervan geschrokken zijn want het is nogal een heftige poster.. En als jij dan komt om te proberen mensen te vertellen van jegeloof dat sprak deze poster nogal tegen laat ik hemmaar zo omschrijven.. dus tja toen waren ze weg..