Voor mijn nieuwe fiets (dankzij ZP!) wil ik een fietsstoeltje voor achterop.nu ben ik gaan kijken en zie door de bomen het bos niet meer! Welk fietsstoeltje hebben jullie?en als je je fietstassen erop wil doen, wat heb je nog meer nodig? Kortom:tips en adviezen! Ik heb een montego liberty...
Op mijn Gazelle mamafiets heb ik voor en achter zitjes van Bobike. Zijn prima, maar toch ben ik helemaal jaloers op de Yepp-zitjes die mijn man op zijn fiets heeft laten zetten... De kids zitten daar veel steviger en comfortabeler in! Ik heb zelf achterop bij het Bobike zitje gewoon fietstassen, kunnen niet helemaal meer open maarja. Hoe dat bij Yepp-zitjes kan weet ik niet, man heeft geen fietstassen YEPP | Home
hier ook een montego liberty, en bobikezitjes. Ik kan gewoon mn zitje achterop met fietstassen zonder verlengers oid.
Toevallig kwam ik ook op bobike en die leken mij goed en niet vreselijk duur!bedankt voor jullie reacties, ga ook nog even kijken naar de link van yepp!
Yepp stoeltjes zien er ook prima uit! Mijn bagagedrager is tot 25kg dus ga er vanuit dat ik geen zadelbuis nodig heb...
Ik heb ook een Montego Liberty moederfiets met een Bobike zitje voor- en achterop de fiets. Ik heb ook fietstassen en dat gaat prima in combinatie met een achterzitje.
Ik ben ook druk opzoek.. Neem wel eentje voor achterop daar kunnen ze van 9 maanden tot ongeveer 6 jaar in. Ik ga denk ik voor een GMG yepp maxi, zien er wat lichter uit. En volgens mijn schoonmoeder zijn die als beste uit de test gekomen. Maar of dat waar is weet ik niet
Ik had voorop een Bobike en nu achterop toch gegaan voor een Yepp, ben er super blij mee. Mijn dochter zit ook prettiger in de Yepp.
Toch maar eens kijken naar de yepp dan...alleen zie ik niet dat deze stoeltjes verkocht worden in de omgeving amsterdam...