Fietsstoeltje

Discussie in 'De lounge' gestart door Mukkie11, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Voor mijn nieuwe fiets (dankzij ZP!) wil ik een fietsstoeltje voor achterop.nu ben ik gaan kijken en zie door de bomen het bos niet meer!

Welk fietsstoeltje hebben jullie?en als je je fietstassen erop wil doen, wat heb je nog meer nodig?

Kortom:tips en adviezen!

Ik heb een montego liberty...

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Op mijn Gazelle mamafiets heb ik voor en achter zitjes van Bobike. Zijn prima, maar toch ben ik helemaal jaloers op de Yepp-zitjes die mijn man op zijn fiets heeft laten zetten... De kids zitten daar veel steviger en comfortabeler in!

Ik heb zelf achterop bij het Bobike zitje gewoon fietstassen, kunnen niet helemaal meer open maarja. Hoe dat bij Yepp-zitjes kan weet ik niet, man heeft geen fietstassen ;)

YEPP | Home

3. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook een montego liberty, en bobikezitjes. Ik kan gewoon mn zitje achterop met fietstassen zonder verlengers oid.

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Toevallig kwam ik ook op bobike en die leken mij goed en niet vreselijk duur!bedankt voor jullie reacties, ga ook nog even kijken naar de link van yepp!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb een bobike fietsstoeltje en deze bevalt prima:)

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Yepp stoeltjes zien er ook prima uit! Mijn bagagedrager is tot 25kg dus ga er vanuit dat ik geen zadelbuis nodig heb...

7. Silverstar

Silverstar Nieuw lid

22 sep 2012
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een Montego Liberty moederfiets met een Bobike zitje voor- en achterop de fiets. Ik heb ook fietstassen en dat gaat prima in combinatie met een achterzitje.

8. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik ben ook druk opzoek.. Neem wel eentje voor achterop daar kunnen ze van 9 maanden tot ongeveer 6 jaar in. Ik ga denk ik voor een GMG yepp maxi, zien er wat lichter uit. En volgens mijn schoonmoeder zijn die als beste uit de test gekomen. Maar of dat waar is weet ik niet ;)

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zag ik ook op de site!even kijken of dat stoeltje qua prijs ook fijn is :p

10. ecl

ecl Niet meer actief

Yepp!!!!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik had voorop een Bobike en nu achterop toch gegaan voor een Yepp, ben er super blij mee. Mijn dochter zit ook prettiger in de Yepp.

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Toch maar eens kijken naar de yepp dan...alleen zie ik niet dat deze stoeltjes verkocht worden in de omgeving amsterdam...

Deel Deze Pagina