Oke, misschien heb ik nog niet goed genoeg gezocht...maar kan op t moment nergens rompertjes in maat 80 vinden! Overal waar ik kom, zeeman, prenatal etc, hebben ze rompers in de maat 74/80 en dan gaat t gelijk naar maat 86/92. en ik heb dus echt maat 80 nodig! Wie weet raad?
Zoek niet verder want die bestaan niet, tenminste ik heb me toen ook het kleplazerus gezocht en nooit gevonden. Groetjes Anita
irritant he, zijn er idd niet, zit ook met het probleem dat de ene te klein zijn en de andere een kar te groot
Nou ik heb er toevallig vorige week gevonden. Bij Hans Textiel, zonder mouwen maat 80/86 In t wit, creme, rose, blauw en grijs En ze kostte 2,49 meen ik. Succes
klopt heb ik ook gezocht. 74/80 is net te klein en de volgende maat net te groot. maarja beter iets te groot toch. ik ben wel over gegaan op 86/92 en daar groeien ze opzich wel snel in hoor
ik heb ze altijd maatje groter... en het liefst gewone witte. die was ik met de witte was mee. en krimpen dus hier altijd groter dan normaal
Volgens mij heb ik ze toch echt! Van de hema maar wel met spagetti bandjes. Zou het morgen nog eens goed checken hihi.
Ik heb die rompers van de Wibra....zonder mouwtjes en in de maat 80. Volgens mij heb je ze nu zelfs helemaal mouwloos
Ik heb altijd HEMA rompers, inderdaad alleen verkrijgbaar in 74/80 of juist 86/92. Ik kies in zo'n "tussenperiode" altijd een maatje groter, dat gaat best goed en ze groeien er aardig snel in. Vind het ook niet erg als de romper wat ruim zit. Groetjes Six
Die Little star rompers zijn ook in maat 80/86, ik had hiervoor daarvan 68/74, ook voor tussenin, de anderen waren te groot en 62/68 te klein. Ze zijn wel vaak ergens in de aanbieding, ik had er 3 voor 2,50 met leuke motiefjes.
Ben benieuwd, ik ga morgen de hele stad afstruinen en kijken bij c&a, wibra en alle andere bovengenoemde winkels. Als ik ze vind, zal ik t hier even vermelden! Stom he, dat ze niet gewoon die maat rompers maken?
hmm had altijd van die "gestreepte" witte rompers beetje van dat hemd-achtige spul met witte "lijnen" erop nu heeft een of andere gek van de HEMA bedacht dat ze daar een knaloranje logo op moesten maken vond ze juist zonder logo zo ideaal omdat het echt hemdjes zijn en ze dus niet door je lichte kleding heen schijnen met zo'n oranje logootje valt dat dus best tegen baalde er echt onwijs van
idd bij de hema hebben ze ze wel! Maar ik had toch de verkeerde meegenomen, 86,92 terwijl Amy nu 74 heeft(bijna 80) maar dat kan ook goed hoor! En ze krimpen vaak wel iets.
Ik heb HEMA rompers voor Aerin maatje 80/86 maar misschien zijn dat nog hele oude (heb ik gekregen) en zijn ze nu niet meer verkrijgbaar.
Ter Stal heeft ze ook in maat 80 in leuke effen kleuren) Ik vind dit echt de fijnste rompers. Emme is nogal fijntjes en de rompers van de Hema zijn vaak te wijd. Pim