Welke meisjesnaam vinden jullie het leukste en welke het minst leuk en welke associaties hebben jullie bij de naam. Fayah, Juna, Nima, Liz en lauren.
Lauren vind ik het leukst Mijn associatie bij de namen: Fayah; denk ik aan Fayah Lourens van tv...een donkere schone Juna; denk ik aan een hond...hier in t dorp lopen 4 honden-Juna's rond van pim fortuin hondje tot bulldog Nima; Vind ik een vreemde naam....lijkt net verkeerd geschreven Nina..nog nooit van Nima gehoord iig...nu ineens denk ik aan finding Nemo... Liz ; doet me denken aan die oude amerikaanse filmster Liz taylor lauren; doet me denken aan die blonde schone van MTV the hills. Vind lauren een vlotte naam, en daarom is dat uit dir rijtje voor mij de mooiste.
Ik vind Liz het leukste! stoer, lief, eigenijws en een echte meisjesnaam! bij de andere namen heb ik een minder leuke associaties
Ik vind Fayah en Juna het leukst. Lauren vind ik ook erg leuk (op z'n Nederlands uitgesproken dan). Liz vind ik gaan. Nima vind ik niet zo leuk.
Juna Zo heet onze dochter, maar dan met de Y. En je hoort het niet zo vaak, dat vonden wij belangrijk
Ik vind Juna en Fayah het leukst. Simpel en toch bijzonder. Nima vind ik de minst leuke, doet me denken aan een opleiding
Liz: korte stoere naam en zeker wel vrouwelijk. Stond ook op mijn verlanglijstje, maar is inmiddels door vage bekenden 2 keer gegeven aan hun dochter. Dus daarom kiezen we voor een andere naam die we minstens zo leuk vinden. Succes met kiezen!