Hoi dames, Moet even mn ei kwijt. poosje geleden een topic geopend over reuma. ik kwakkel al sinds de bevalling. Toen diagnose fybromyalgie en nu weer ontsteking en verkalkingen in gewichten. maar nu komt t. 10juli bij reumatoloog geweest, 11 juli wordt ik wakker met een dikke voet. ik dacht dat is ontstoken. liep er mee verder en na 2 weken toch naar de hap gegaan, die zei, is ontstoken. 13 aug zou ik toch weer naar reumatoloog moeten. maar ik trok t niet en na veel zeuren mocht ik vorige week di komen. Reumatoloog maakt een foto, blijkt mijn voet gebroken te zijn! Uit t niks. niets raar gedaan. Het wordt steeds gekker. nu wordt onderzocht hoe het kam dat ik zomaar botten breek. Heb al sinds mn geboorte een ernstige afwijking aan mn heupen en al vaak geopereerd, maar daar schijnt het los van te staan. Herkent iemand dit??? En wat kwam er bij jullie uit?
zo heey! dat is erg! Ik hoop dat je er neit te veel pijn bij hebt. Ja ik heb er wel eens van gehoord, maar ik zou de onderzoeken eerst maar eens afwachten. Het kan heel ernstig zijn, maar misschien dat het toch een ''klein'' ongelukje is geweest waar jij je niet bewust van bent geweest? struikelen op de trap, drempels, afstappen van de fiets oid? Heel veel sterkte in iedergeval! Hopelijk ben je gauw weer beter!
Wat zou het kunnen zijn? Ik heb geen idee. osteoporose? Nee heb echt niks gedaan. de dokter zei ook dat dit een breuk is die echt door een flinke klap of zeer zware belasting veroorzaakt wordt. aangezien ik door mn heup al slecht beweegt is dit niet aan de orde.