Ik weet niet of je al bent geweest anders heel veel succes vandaag bij de FM Ik duim voor je Liefs wolly
He meiden! Thanx voor al jullie vragen! Ben net thuis van de gyn en er ligt weer een mooi eitje klaar! Volgens de gyn mag ik er van uit gaan dat ik vandaag en morgen vruchtbaar ben, dus de zwemmertjes van vannacht liggen vast goed klaar!
Nou weet ik waarom Mirthe vannacht om 4.00 wakker werd En waarom ik hier nou zo vroeg zit, bedankt jullie Nou hopen dat het ergens goed voor is geweest!
He Jelske, Spannend! Wanneer is je NOD? Ik hoop voor je dat ie niet komt! Dat zou zo mooi zijn! Liefs, Doortje
whahahaha Monique... ja hoor, je mag mij de schuld geven.... maar 4:00 uur pas.... dan is het daar toch pas laat doorgekomen! Woon je aan de andere kant van het dorp dan? @ Doortje, mn NOD is 7 december.... duimen dus tot die tijd!
Oh, spannend! Die van mij is de 30 ste.... volgens de gyn mag ik dinsdag testen maar volgens mijn eigen berekening pas donderdag.... Ik wacht maar gewoon af tot volgend weekend denk ik (als ik het zo lang vol kan houden tenminste ) Nou, succes en ik lees het graag! Liefs Doortje
Woon bij het sportpark in de buurt. Maar het dorp heeft dus nog heel lang staan te schudden Ga duimen voor een mooi sinterklaaskadotje!
@ Monique, bij het sportpark kom ik vaak genoeg! Ik speel zelf bij de softbalvereniging En vrienden van ons wonen daar ook!
Ik kan op het speeltuintje kijken vanuit de huiskamer, wat links naast de inrit ligt van het sportpark. Wat gaaf dat jij sofbalt zeg!
Hoi Jelske, Hier wat gelukshormoontjes voor volgende week! ********************************************* Liefs Evi
He Evi! Thanx meid.... hoe is het met jou? En alle andere meiden dank jullie voor het duimen... hoe stom ook, het wordt toch weer spannend! Maar tot nu toe geen gekke klachten....