Kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal! Ik hoop dat je straks positief test, ik zal voor je duimen! Liefs, Doortje
Nog vreemde klachten Jelske? Iets wat kan duiden op zwanger zijn. Soms is het ook allemaal niet te peilen en is het gewoon afwachten tot de testdatum en dan...spannend! Ik Groetjes Scat
Ach, heb eigenlijk niet echt bijzondere klachten.... mn boobs zijn weer voller enzo. Net wel wat rozige afscheiding op dpo 10.... ik begin meteen weer van alles te denken maar dat wil ik helemaal niet! Waarom geeft dat lichaam nou iedere maand weer rare signalen af?
Heey Jelske, spannend meid.....nog een paar daagjes afwachten! Ga je testen, wanneer? Ik ga voor je duimen! Liefs Nikkie
Eerst de komende dagen maar eens door zien te komen.... Ik ga in ieder geval niet testen voor mn NOD, dat heb ik wel afgeleerd....
Dat testen voor de NOD heb ik nooit gedurfd. Ik wacht geduldig op nieuws en duim voor mooi nieuws Groetjes Scat
Jelske, spannend komende dagen! Heb je voor jezelf een datum vaststaan, waarop je wilt gaan testen? Ben benieuwd!
Nee, nog niet over aan het nadenken... in ieder geval na zondag! Dan zien we heel de familie en welke kant het dan ook op zou gaan, lijkt me dat niet zo'n handig idee (ben zo'n open boek!)
Hier wordt het spannend! Mn temp was vanochtend weer hoog, en zit nu op 14 dpo. De afgelopen cycli had ik hooguit een luteale fase van 13 dagen, nooit langer. Vandaag nog niks te zien!
Ohhh spannend hoor, ik kan bijna niet meer wachten ben zo benieuwd Heb je nog niet durven testen? Maar het klinkt goed dat de temp nog hoog is. Ik ga verder met duimen voor je.
Ohhh Jelske, Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar klinkt allemaal wel heel positief! Ik hoop het zo, voor jullie. Morgen testen he ( please) Groetjes Monique