Wat vinden jullie van de naam Jelte? Mijn man en ik vinden het beiden een mooie jongensnaam maar hebben toch het gevoel dat het evengoed een meidennaam zou kunnen zijn en dat willen we natuurlijk niet. Daarom graag jullie mening gevraagd.
Ik vind het een hele aparte naam. Is Jelte een bestaande naam want ik heb de naam nog niet zo vaak gehoord. Het is jullie keuze als jullie je knulletje Jelte willen noemen.
Kennissen uit Singapore hebben een kleine die Jelte heet, ik vind het een mooie naam, en zeker geen meisjesnaam!
Mooi hoor, je hoort hem de laatste tijd steeds vaker. Ken al 2 babietjes die in 2008 zijn geboren en die Jelte heten.
Hé bedankt allemaal! Waarschijnlijk wordt het die naam dus! In Belgie hoor je hem niet zo veel dus is hij lekker origineel!
Ik vind het ook een hele mooie naam. heb m zelfs stiekem in gedachten voor een eventueel jongetje straks..... maar denk wel eens dat er van die mensen zijn die overal maar tje achter zetten (daarom heeft onze dochter een naam die niet te verkleinen is...) en in dit geval wil dat nog wel eens Jeltje worden en dan is het weer een meisjesnaam.... Maar ja, dat ligt meer aan je omgeving dat aan jezelf Dus: ik zou het doen als ik jou was!
Nare ervaring mee Sybje? Wel aardig als je dat er bij vermeldt. Sarake, ik vind hem erg mooi! Vrolijk klinkend En past goed bij zijn zusje