hoeveel zien jullie jullie kinderen?

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Dec 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Nav van het werk topic

Hoeveel uur per dag zien jullie jullie kinderen?

Hier ziet mijn man ze minimaal 3 uur perdag dat hij werkt de ene dag is dit 6 uur de andere 3.
    Ik zie ze 4 dagen 24 uur en 3 dagen zie ik ze 6 uur de oudste iets korter omdat die tot half 3 op school zit.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Op werkdagen 's ochtends een uurtje en 's avonds 2/3 uurtjes.
    Ik werk 4 dgn per week. De rest van de dagen gewoon hele dagen :)

3. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Op de dagen dat ik werk zie ik:

Dochter: ca. 2,5 uur
    Zoontje: ca. 3 uur, 15 min

Mijn man:

Dochter: ca. 4 uur
    Zoontje: ca. 2 uur, 15 min

4. 2jees

2jees Niet meer actief

De jongste elke dag 24-7 bij wijze van ;)
    De oudste s ochtends een uur en s middags 3 uur. (3 dagen) 3 dagen volledig en woensdags 7 uren.

Mijn man ziet ze op zijn 5 werkdagen 1/1,5 uur en in het weekend de hele dag.

5. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Momenteel alleen de weekenden :(

6. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Maak je zulke lange werkdagen dan? Dat lijkt me echt zwaar, om meerdere redenen.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    - 3 hele dagen
    - 1 dag 4 uur
    - 2 dagen 5,5 uur
    - 1 dag 6 uur

uren dat ze thuis slapen natuurlijk niet mee gerekend ;)

Ik ben alleen met ze dus ik vind de bovenstaande uren nog best aardig.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier hetzelfde. De vrijdag werk ik nog een halve dag, maar dan haal ik meisje 's middags op en haal ik zoonlief zelf uit school. Probeer ze in het weekend ook zo weinig mogelijk naar te grootouders te brengen, tenzij ik moet werken. Dan compenseer ik die uren op een andere dag uiteraard.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Op mijn thuisdagen gewoon de hele dag (als ze niet naar school zijn). Ik werk 3 dagen, dan in de ochtend en daarna vanaf 5 uur, dus zo'n 2-3 uur.

Mijn man werkt 5 dagen en ziet ze elke dag dus vanaf een uur of 5 tot ze naar bed gaan. Het weekend is bij ons sowieso voor de kids.

10. buonanotte

Nee.

Mijn (ex)man en ik liggen in scheiding.
    Hij zit werkeloos thuis.

Omdat we op papier nog steeds getrouwd zijn heb ik geen recht op toeslagen. Dus kan ik ze nergens heen brengen als ik moet werken. En om het voor de jongens geen heen en weer geslinger verhaal te maken hebben we samen besloten dat zolang hij werkeloos thuis zit de jongens door de weeks bij hem zijn en elk weekend bij mij.

Zodra hij gaat werken gaat ons ouderschapsplan in en zijn ze om de week bij mij:)

11. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dit, alleen heb ik één van die 4 dagen een korte dag met 2 extra uurtjes met de kinderen, en een andere dag juist 2 uur minder omdat ik dan 10 uur werk. Is om minder opvang te gebruiken, levert me zowel extra tijd op met kinderen als extra stress met het schema op die dagen die niet evenredig verdeeld zijn (werken EN veel halen/brengen/vriendinnetjes op een dag gevolgd door een monsterwerkdag van 10 uur).

12. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ah, op die manier. Dat lijkt me trouwens óók zwaar. Sterkte met alles. Een echtscheiding is niet niks.

13. buonanotte

Is het ook. Enorm tegen je moeder gevoel in.

Maar voor de jongens de beste optie om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hoop dus ook dat mn ex snel werk heeft zodat ik meer tijd heb met ze.

( overigens als ik door de weeks vrij ben heb ik ze die dagen ook ) En als ik een korte dienst heb ga ik daar heen.

14. Marbella

Marbella Niet meer actief

Elke dag, bijna de hele dag door.

Ik ben twee dagen in de week thuis met mijn dochter en werk dan 's avonds vanuit huis als zij al naar bed is. De overige drie dagen komt opa/oma/tante oppassen maar ben ik wel thuis aan het werk, en in het weekend hoeft er doorgaans niet gewerkt te worden dus zijn we met z'n drietjes.

Heel af en toe gaat ze een dagje naar opa/oma.

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wisselend. normaal werk ik 3 dagen in de week, op het moment 5 tot 7 dagen. Drukke periode.
    Soms werk ik van 6-14u, soms van 18-22u, soms van 9-17u, vandaag van 16 tot 20u. Heel wisselend dus :)
    Vriend heeft op zondg en maandag weekend maar moet de komene zondagen ook 4 uren werken

16. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,367
    113
    De jongste vanaf dat ze opstaat om 7 uur tot ze naar bed gaat om 7 uur.
    De oudste van 7 tot 8.15, en dan van 14.45 tot 19.30 uur op schooldagen, op zaterdag en zondag net als dochter vanaf opstaan tot naar bed gaan.

Mijn man ziet ze beiden meestal 's morgens een half uurtje, tot hij naar zijn werk gaat, en dan vanaf 18.00 tot ze naar bed gaan

17. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zie mijn zoontje doordeweeks 2,5 uur en in het weekend de hele dag als hij niet ligt te slapen.

18. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    2,567
    221
    63
    Ik werk niet, dus alleen als ze naar school zijn zie ik ze niet.
    Mijn man is doordeweeks weg, dus die ziet ze elk weekend en soms meer als hij eens eerder thuis is.

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Sinds kort werkeloos dus gewoon elke dag als hij niet naar school is (groep 1 dus nog veel vrij).
    Ik werk normaal parttime en zo veel mogelijk onder schooltijd.
    Hij gaat eens in de 2wkn van 11.00-19.00 naar zijn vader.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Ik heb echt enorm respect voor je. Dat je je eigen gevoel zo aan de kant kunt zetten om voor je jongens het beste te doen! Ik hoop voor je dat het snel verandert en je je jongens doordeweeks ook weer wat vaker ziet.

Share This Page