Jemig dat is schrikken!!

Discussion in 'De lounge' started by ikke1981, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Wij lagen nog heerlijk te slapen vanmorgen, totdat Quinn om 4.45 begon te huilen! Heeft hij wel vaker, maar toen ineens na 5 min, hoorde ik een keihard getikt.
    Dus ik schiet mn bed uit, want ik dacht dat het mn buurman weer was, (die houd niet van huilende kinderen) en Quinn was natuurlijk nu helemaal van slag.
    Ik kom de gang in (appartament) en zie een hoop zwaailichten buiten, en nogmaals getik tegen het raam, en er word geroepen, de brandweer, open doen!!!!!

Nou wat er dan door je heen gaat..... ik riep mn man, de brandweer, die was ook gelijk goed wakker, en ik had alleen maar oog voor Quinn, moest hem pakken, moest hem redden, enz enz.

Mn man had ondertussen de deur open gedaan, en gelukkig na grondig inspectie was er niks aan de hand.
    Er was gebeld dat er een brandlucht was, en de brandweer rook hem ook toen hij in de straat kwam, en volgens de buurman kwam het uit de meterkast.

Nou hier roken we dus gelukkig niks, en jemig blij dat we een rookmelder hebben bedenk ik me nu.

Ik kan niet meer slapen, had weinig nu gehad ook, want nu zou mn wekker ook af gaan.
    Quinn banjerd ook door het huis, die is ook klaar wakker.
    De dag is vroeg begonnen, en de droom voor veel vrouwen om door een brandweerman gewekt te worden, gaat voor mij niet op hoor :p

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

Wow dan schrik je inderdaad! Gelukkig dat er niets aan de hand was!

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Jeetje, dan schrik je je inderdaad helemaal kapot.:$
    Gelukkig dat er niks aan de hand was.

Liefs mij

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,149
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Nou, als ie er een beetje goed uitziet wil ik wel door een brandweerman gewekt worden hoor, maar niet zo! Ik zat meer te denken aan een croissantje, verse jus...

Wat een schrik zeg! Wel goed trouwens dat ze het zekere voor het onzekere willen. Maar jullie zullen allemaal wel op tijd slapen vanavond!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja we liggen er vanavond zeker op tijd weer in, m'n ogen zijn nu al zwaar en dan moet m'n werkdag nog beginnen!!

6. Blaak

Blaak Niet meer actief

Haha ja idd! En in uniform he! ;)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Whahaha meiden toch!!

Ik zit nu een beetje op mn werk bij te komen, en besef me nu, dat ik echt volkomen voor aap heb gestaan zeg!
    Haar in coupe net wakker dus, alleen een thirt aan, net te kort en een oma onderbroek (zit zo lekker) whahahahaha ohwwww die gasten zullen wel gedacht hebben!!

Moet zeggen hun haar zat ook in coupe we zijn wakker gemaakt door het alarm hoor, en jonge gasten, maar hoe ze eruit zagen, heb geen flauw idee meer hahah

8. giraf

giraf Niet meer actief

Zo das inderdaad lekker wakker worden....

Wij hebben het ook een keer gehad. Midden in de nacht "schrik" ik wakker van allerlei rare geluiden. Ik kijk uit het raam en er staat een grote groep van die jonge gasten (hangjongeren) naar ons raam te kijken en 2 brandweerauto's met zwaailichten. Roept er ineens een jongen "Oh kijk, er is iemand binnen!" En ze staan allemaal te gebaren dat we moeten komen. Dus ik slaapdronken in mijn boxer en topje de voordeur opendoen, staat daar een brandweerman voor de deur "Mevrouw, jullie moeten gelijk naar buiten" Dus ik zeg nog "Ja, wacht even ik kom eraan" "Nee, nu gelijk" zegt die man. We mochten niet eens meer ons jas pakken....
    Sta je daar midden in de nacht half naakt op straat...pfff..vreselijk...gelukkig waren die jongens die stonden te kijken heel lief en kreeg ik een jas van hun en vroegen ze om de minuut "Gaat het een beetje?" "Heeft u het niet te koud?"
    Het huis van de buren stond in licht laaie en onze muren stonden tegen elkaar aan, dus uit voorzorg moesten we ons huis uit ivm ontploffingsgevaar of zoiets...
    Gelukkig was het al snel onder controle en konden we een uur later ofzo weer naar binnen, maar echt slapen konden we toen niet meer...

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

jeetje dat is schrikken! wat zul jij een 4 uur dip krijgen vanmiddag.......

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wow dan schrik je je rot. idd heel fijn dat jullie rookmelders hebben. moeten we ook nog steeds aanschaffen. hadden we in ons oude huis wel, maar die ging steeds af als we aan het koken waren (hing in de gang naast de keuken).

Heel blij dat er niks aan de hand was.

11. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik had dit laatst overdag (gelukkig niet in de nacht haha) Ik had broodjes in mijn oven en was in de kamer gaan zitten, mijn zoon lag op bed voor zijn middagdutje. en inene een Herrie! Dus ik zat echt zo "wat is dit?" ik denk hey de rookmelder van de buren... En zo komt mijn buurman er aan lopen dus ik de gang in om de deur open te doen... Staat mij hele gang, trapsgat en Keuken Bomvol met rook! En het was dus mijn rookmelder die af ging! Dat eerst mijn zoon van bed gehaald want die was ook wakker geworden van die herrie. Buurman heeft de rookmelder gereset en ik heb alles open gezet om te luchten. Wat eens stank geeft dat zeg... mijn broodjes waren helemaal zwart geworden! Maar wat was ik mijn rookmelder dankbaar zeg! Echt ik Adviseer ze echt voor iedereen! en vooral als er kleine kinderen zijn anders lag mijn zoon in die vieze stinkende rook boven omdat ik echt niks in de gaten had. ;) Maar je schrikt echt behoorlijk als je dit overkomt :)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nou er was toch wel iets aan de hand.
    Mn man was vanmorgen nog even naar de bovenbuurman gelopen, er blijkt dat er water in de meterkast is gekomen en sja dat gaat natuurlijk niet goed.

Vandaag is de meterkast en alles eromheen vervangen.
    Ben nu wel een beetje bij gekomen, maar ach Quinn die heeft het er op zijn manier de hele dag op het kdv over gehad, en nu met slapen gaan heel veel moeite, hij is bang voor ieder geluid en flink in paniek geweest.
    Zo zielig voor zijn klein manneke :(

13. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,149
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @Giraf: Wat vreselijk eng! Ik moet er niet aan denken zeggen!

@Brandmelders: Wij hebben ze gelukkig ook; één beneden, één op elke slaapkamer en één op zolder. Maar de ene na de andere batterij begaf het, met een hoop irritant gepiep tot gevolg. (Elke keer 's nachts, natuurlijk.) Dus steeds bij een andere rookmelder de batterij eruit getrokken, tot ik ineens ontdekte dat we er nog maar één overhadden!! Gauw allemaal nieuwe batterijen gekocht. Stel je voor dat er net dan iets gebeurd. :$

@Ikke1981: Wat sneu dat jullie mannetje er ook zo'n last van heeft gehad. Ik hoop dat hij het morgen na een lekker nachtje slapen weer wat kwijt is!
    Enne... die brandweermannen zijn wel verwarde coupes gewend hoor. ;)

Share This Page