En kan mij hier wat meer info over geven ? http://shop.www.hi.nl/hiret/RAPRD/BlackBerry%AE-Bold-9700/TBBB9700bl.html Wil hem graag hebben maar is hij een beetje makkelijk te gebruiken ? Is het menu makkelijk ? Het fototoestel wat er op zit is niet echt super goed he ? en kan je er echt zo goed mee internetten zoals ze zeggen ? Mijn contract loopt deze maand af dus moet een nieuwe tel uitzoeken .. Als iemand anders nog tips heeft voor leuke telefoon dan wil ik die graag horen Ik wil absoluut GEEN touchscreen ...
Ik heb hem en ben er erg blij mee! Heeft best een tijd geduurd , want er zat een levertijd op (hij was niet te leveren ...al beloofde ze het overal wel), maar ik heb hem nu alweer een tijdje en vind het een super, fijn, makkelijk menu Ben zelf Samsung gewend ....altijd (en heel vroeger Nokia) maar dBlackberry wijst zichzelf ...alles is in Ned. Foto;s kwaliteit kan ik je niet mee helpen, want ik maak er geen foto's mee (we hebben een super foto toestel dus) Kortom ik vind het wel een aanrader Mirre
Oke dan, het fototoestel op zich is ook niet zo'n punt maar is altijd fijn als ik ergens ben en een foto kan maken, wij hebben ook een goede thuis maar die neem je zeg maar niet zomaar ffies mee Denk maar gewoon dat ik hem ga bestellen ...
Ik heb hem ook en ben helemaal happydepeppie Hij is heel uitgebreid, maar toch wel makkelijk in gebruik hoor! De foto's heb ik nog niet veel gemaakt, maar gewoon prima.
Weet niet wat ze beloven ......ben toen ook bij HI geweest volgens mij zeggen ze een levertijd van 5 tot 8 werkdagen ofzoiets....maar dat komen ze denk ik niet na hoor! (weet niet of je haast hebt maar dan weet je dat)
ik heb een curve 8900....vind die iets handiger in gebruik qua grootte opschieten met bestellen dan kunnen we pingen
@Pauly : Als HI opschiet met leveren dan zou het wel kunnen @Mirre: Nee er zit geen haast bij maar zou wel leuk zijn als ik hem snel binnen heb
Wat bedoel je met geen touchscreen? Bedoel je daarmee alleen mee het gebruik van een pinnetje, of ook je vingers? Ik heb sinds zaterdag een i-phone, deze wou ik altijd al hebben Hij werkt veeeeel beter dan een toetsenbordje en er zit geen pinnetje bij. Ook internet gaat super ermee en voor hyves bv heb je een speciale (gratis) applicatie, makkelijk te installeren (2 keer op een knopje drukken en klaar) waardoor het is aangepast op je telefoon en je niet de hele tijd in hoeft te zoomen om iets te lezen, dit geld voor meerdere sites, zoals nu.nl, telegraaf.nl enz. enz. Foto's zijn ook van een redelijke kwaliteit, je kunt alleen niet inzoomen (maar misschien is daar wel een aplicatie voor) En hij is makkelijk te gebruiken, bijna alles spreekt voor zich.
Geen touchscreen bedoelde ik mee dat ik dus zowel niet met een pinnetje als met mijn vinger het scherm moet aanraken om bv in het menu oid dergelijks te komen .. Heb ooit eens een LG gehad met volledig touchscreen en dat was zooooo'n drama dus doe mij maar gewoon een telefoon met bv een Qwerty toetsenbord ... Maar meiden ik ben uiteindelijk toch niet voor de Blackberry gegaan maar voor een Nokia N97 Mini ... Uiteindelijk won deze met wat meer plus punten ... iig wel bedankt voor jullie adviezen Hier mag een slotje op ..