Zoals de titel al zegt zoek ik een meisjes naam die past bij Jamie. Niet oerhollands en niet te ordinair klinkend liefst met een engelse uitspraak en niet eindigen met een ie/y....... whahaha hoe bedoel je kieskeurig... tot nu toe zijn we op namen zoals; megan amber Fay Kim die t wel kunnen zijn maar, toch net niet
Erin Vivian Kate Lynn Zoiets? EDIT mischien kun je via deze site Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin? nog ideetjes opdoen..?? Succes! Meisjesnamen ben ik niet zo goed in...
Elyn Devina Levinia Felicia Fiona Jeslynn Jaylina Merrelynn Eden Erin Taylor Tara Tinisha Alicia Kate
Jamie & Loïs Jamie & Joëlle Jamie & Danique Jamie & Esmée Jamie & Carmen Jamie & Noëlle Jamie & Maxime Jamie & Sharon Jamie & Britt Jamie & Zoë Jamie & Tess Jamie & Romée Jamie & Ruby Jamie & Lana
alvast bedankt voor jullie reacties..... we hebben DE naam nog nog niet er tussen zien zitten.... Misschien nog een paar reacties..... voor een jongen was t heel makelijk, die stond al vast... maar voor een meid pffffhoe... lastig hoor
Elin Nina Emma Alyssa Bij Jamie vind ik eigenlijk bijna alles wel passen. Geen moeilijke naam om een combi bij te maken.
Jamie & Gwen Jamie & Caitlin Jamie & Rachel Jamie & Jill Jamie & Joy Jamie & Sharon Jamie & Gaby Jamie & Gina Jamie & Beau Jamie & Yentl Jamie & Robin Jamie & Nikki Jamie & Lauren Jamie & Sascha Jamie & Jessie