Hallo allemaal Mijn dochter van net vijf maanden poept normaal gesproken maar 1 keer in de 10 dagen (ik geef bv) Sinds de afgelopen week is dit ineens 2 of 3 keer op een dag en dan heel dun! (eerder was dit een dikkere brui, sorry voor de lekkere woorden ) Ze is verder vrolijk enzo dus maak me ook niet direct zorgen ofzo... maar vraag me af hoe dit ineens kan? Ik voel nog geen tandjes oid. Wel is ze snachts wat onrustiger dan normaal (huilend wakker worden etc.) Misschien herkend iemand dit? Groetjes baby001
Je geeft dus nog geen bijvoeding? Kunnen wel tandjes zijn hoor. Hoef je niet direct iets van te zien. Kan best zijn dat je volgende week pas iets gaat zien. Verder heeft je kindje geen koorts of verhoging?
Klinkt als tandjes of buikgriep, m'n dochter had ook buikgriep, speelde en at de eerste dagen vrolijk door en spuugde etc wel flink, kan dus ook...
Ik zou niet weten waarom ineens verandering, maar ik weet wel dat ijn baby van 4,5 maand altijd al meerdere keren per dag poept.
Ik zou gokken op tandjes. Daar kunnen ze al last van hebben voordat ze doorkomen. Hou het even in de gaten. Misschien zie je binnen een paar dagen een bultje of een wit puntje op het tandvlees. Als ik jou was zou ik alvast iets halen, mocht ze er last van krijgen. Gengigel, chamodent of dentinox.