Handig buggy-tasje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ProudMom, Nov 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Hoi meiden,

Hebben jullie een tip voor de perfecte tas?
    Ik heb nu een grote luiertas, die onhandig is aan de buggy ivm kans op kiepen/in de weg hangen met lopen.
    Nu zag ik dat er ook kleine tasjes zijn als de 'dooky travel buddy', al lijkt deze mij meteen wel weer erg klein. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me wel handig dat je hem kunt vastmaken aan de duwstang en dus altijd bij je hebt.
    Ik heb ook al van die haken voor boodschappentasjes.

Wat voor tas hebben jullie mee als je op pad gaat met de buggy?
    Een tasje die vooral niet te groot is, maar waar je wel je sleutels/telefoon/portemonnee/doekjes/luier/speentje en eventueel een klein flesje in kwijt kunt.:(

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik heb een krokidillentas voor luiers etc en vaak gaat daar mijn portomonnaiee ook in, sleutels gaan in broekzak of jaszak.

Voor dagjes uit heb ik een rugtas. En soms naast de krokidillentas gewoon mijn schouderhandtas

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Heb je 1 duwstang of 2 handvatten aan je buggy?

Ik heb een kinderrugtasje voor kinderdagverblijf/uitstapjes/bezoek, hier staat hij toevallig op de foto. Ik was niet van plan hem zo te gebruiken (dan had ik een neutralere kleur gekocht), maar qua formaat vind ik hem ideaal. Er past drinkfles + luiers + doekjes + reservekleding in en nog extra ruimte voor wat te eten bijv, en telefoon en sleutels kunnen in het voorvakje.

Share This Page