Hallo meiden, Ik ben al vanaf dag 17 aan de ovulatietesten, tot nu toe zijn die steeds negatief. Ik heb ze elke dag gedaan. Ik heb net voor de zekerheid ook een afscheidings- en bmm test gedaan. Ik hem nu afscheiding waar ik draden van kan trekken en een zachte ronde bmm die naar mijn idee ook iets openstaat. (sorry voor alle details ) Wat moet ik nu geloven? Omdat de ovulatietest nog steeds negatief aangeeft. Liefs Hummel.
Ik zit inmiddels op dag 23, volgens mij wel mn ei gehad maar ook geen positieve test, dus ga toch maar uit van mn eigen lichaam.... groetjes Jelske
Ik zou de volgende keer eerder beginnen, ik had een licht positieve test op dag 11 en een postitieve op dag 12. Succes!
ik heb een poosje dipsticks gebruikt en die gaven bij mij niets aan. heb van deze site ovu.testen gebruikt met een pipet en die gaven wel mijn ovu aan. misschien dat de ene test beter bij je werkt dan de andere? succes
Ik gebruik zelf die van CB en dan de digitale en test daarmee iedere keer op dag 12 of 13 positief. Gezien de lengte van jou cyclus zou ik de volgende keer eerder beginnen.