Lollies

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by annetske, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hallo meiden,

Hoe staan jullie t.o. lollies? misch een rare vraag hoor. maar mijn zoon is nu 2,5 jaar en heeft nog nooit een lollie gehad van mij omdat ik bang ben dat hij er mee valt en dan de lollie achter in zijn keel krijgt o.i.d. Ons buurmeisje die 2 weken jonger is die zie ik regelmatig lopen met een lollie... Hoe staan jullie er tegen over? en vanaf wanneer kreeg jullie kind(eren) een lollie? misch ben ik te bang ofzo nl ;)

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Mijn zoon is bijna 3 en heeft ook nog nooit een lollie gehad. Hij is zo wild en klimmerig, vind ik veel te gevaarlijk. Dus je bent niet raar oid :) (of we zijn allebei raar... haha... )

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik vind lollies vreselijke dingen voor kinderen. Heb er dan ook best de balen van, als er weer eens een lollie tussen de traktaties zit.
    En dan wil ze die juist opeten. Mag, maar dan naast mij op de bank, als ze een filmpje kijkt ofzo. En rennen met lollie is helemaal uit den boze.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

brrr hier ook geen lollies

en tegen de tijd we er niet meer onderuit kunnen.. dan mag ze ze zittend opeten :)
    geen geren en gevlieg met lollies.

5. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

Feb 3, 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Vin is 3 jaar en 2 maanden en heeft er vorige week voor het eerst een gehad bj oma maar dan wel netjes naast ons op de bank zitten wil je gaan lopen dan moest hij hem netjes op een schoteltje leggen en als hij hem weer wou moest hij weer netjes gaan zitten en dat ging goed ook ik vind het ongelovelijke gevaarlijke dingen

6. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

Oct 8, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Hier zijn de meiden 3,2 jaar.Vorige maand voor de eerste keer een lollie gehad.Zojuist hebben ze er ook 1 gehad,maar dan is het zitten blijven op de bank.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier geen lollies.. smerige dingen. Ik ben er niet bang voor want meneertje zou dan gewoon op de bank moeten blijven zitten maar ik vind het niet zo nodig. Er zijn genoeg andere dingen.

8. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de enige lollies die esmee mag zijn van die chocolade lollies die je nu kan krijgen met sinterklaas er op een gewone lollie mag ze niet, het idee dat ze er in stikt

9. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hier krijgt de jongste zeer zelden een lolly, meestal alleen als hij naar de kapper moet, zit hij tenminste stil.:D mijn dochter die is 4 krijgt em ook maar zelden, alleen als ze blijft zitten dan mag ze er 1. dit geld ook voor de jongste dus alleen als hij stil zit en als ik er bij ben.

zou niet weten wat de leeftijd voor zoiets is, denk dat je dat het beste zelf in kunt schatten.

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ze krijgen ze vrijwel nooit, maar als ze ze wel krijgen moeten ze blijven zitten tot de lollie op is.

11. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hier ooit eens 1x eraan geproeft, ze is nog erg jong. Als ze straks wat ouder is mag ze best een lollie maar dan alleen zittend opeten! Rennen of lopen ermee, no way!

12. music4life

music4life Niet meer actief

mijn dochter heeel soms bij oma ,ze word 2 van die kalk lolies.. maar het verschil is mn dochter likt er echt alleen aan en ze zit op de bank zodra ze erag gaat moet ze hem inlveren.maar ze legt hem zelf op tafel als ze gaat spelen

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn dochter krijgt ook nog geen lollies, blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zie regelmatig kinderen rennen en spelen met lollies in de mond, ook in de speeltuin enzo. Ik vind t maar niks ;)

14. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    nee dat zie ik dus ook vaak, daarom dacht ik ben ik de enige die negatief over lollies denkt? maar er zijn gelukkig meer haha. Mijn zoon krijgt ze voorlopig nog niet, stilzitten en mijn zoon gaan echt niet samen nl ;)

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    mijn zoontje was 3 toen hij voor het eerst een kalklolly kreeg (en nog vond ik het niet geweldig omdat er best nog wel eens grote brokken af komen bij het afbijten)...
    op de bank zitten en blijven zitten tot ie op is... en het stokje vasthouden!

nu is ie 5,5 en krijgt af en toe een chup-a-chup... op de bank zitten en blijven zitten en stokje vasthouden! als ie van de bank af wil weet hij gewoon: op tafel leggen...
    en als ie m helemaal niet meer hoeft moet ie m op het aanrecht leggen... lopend naar het aanrecht zonder de lolly in zn mond!!

16. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    stomme vraag misch maar kalklollies zijn dat die Zachtere lollies meestal in de kleuren geel boven en onder roze?

Mijn buurmeisje heeft vaak zo'n kleine met van dat suiker er om heen, die loopt er ook gewoon mee om en is dus ook bijna 2,5 jaar.

17. youngmom

youngmom Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik geef hen af en toe een lollie als we ergens moeten wachten en in een rij staan ofzo. Heb er ook altijd bij. Net als bij waterijsjes moeten ze van mij op hun stoel zitten als ze er één eten en dan kunnen ze ondertussen puzzelen...

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh Nathan krijgt af en toe wel eens zo'n kleine kinderlollie hoor. Daar maak ik me niet zo druk om ...

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft een paar maanden terug 1 lollie gekregen. Maar die heeft ze wel zittend opgegeten. Ze mag er van mij absoluut niet mee lopen.
    Ik heb nu toevallig wel wat lollies liggen (over van sint maarten) en daar mag ze er van mij best wel 1 van hebben, maar wel zittend op de bank.

20. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier krijgt ze ook geen lolly, en krijgt ze toevallig ene bij bv het uitdelen op school, dan idd netjes op de bank ermee blijven zitten.maar zelf koop ik ze niet, ben er inderdaad veel te bang voor dat ze ermee gaat rennen en dan in haar keel blijft steken

Share This Page