hoi athina ja, je hebt gelijk, switchen kan altijd nog ik wil gewoon de beste keuze maken (welke ouders niet) het grappige is dat de reguliere school hier zelfs dingen overneemt van jenaplan, toch eens informeren wat dat voor een dingen zijn dan morgen gesprek met reguliere school woensdag gesprek met jenaplan en dan de beslissing maken hebben jullie inmiddels al besloten wat het wordt ik zie tot nu toe alleen positieve reacties heeft iemand ook negatieve reacties????
Wij hebben al besloten- maar moeten nog steeds inschrijven beetje laks.. Hier is overigens ook een openbare school die ook dingen overneemt: Zij werken o.a in de klas in 3 groepen (1 leeftijd) qua niveau. Zodat ieder kind op z'n eigen niveau kan werken. Dat schijnt wel positief te zijn. Persoonlijk twijfel ik, omdat je dan zulke hokjes krijgt, maar oke, dat is wat ik dénk. Het schijnt wel goed te werken.
net geweest voor een gesprek bij de reguliere school de dingen die ze dus overgenomen hebben van jenaplan zijn kringgesprekken (die had ik vroeger toch ook al) en we zijn er achter gekomen dat de combinatieklassen meer uit noodzaak zijn dan dat het jenaplan erachter zit volgens de directeur zitten bij hun op school ook "brutale" kinderen waar blijven de negatieve ervaringen
zo , gesprek gehad met directeur jenaplan heel leuk en functioneel gesprek we zijn eruit het wordt jenaplan bedankt voor de reacties
Je hebt je keus al gemaakt, super toch ! Nou dan heb je mijn ervaring niet nodig ook al is mijn zoontje nog maar 5 weken naar school dus ervaring is het nog niet echt, maar voor mij voelt het super goed en voor mijn zoontje ook tot zo ver. Hij kan in die 5 weken al zo veel zelf door de zelfstandigheid , ik sta er soms echt van te kijken. Wens je alvast een leuke schooltijd voor je kindje en jou !
hoi kaja wat lief dat je nog reageert en bedankt en wat goed dat het je zoontje bevalt op school ik ben benieuwd hoe het mijn zoontje gaat bevallen in oktober wordt hij 4 dus het is nog even spinnekop