Daan is altijd en nog een heerlijk kind. Maar sinds van de week is hij hele dagen aan het jengelen om niks. Als het hem niet lukt, als hij niks te eten krijgt omdat het net is gebeurt of bijna tijd is. Als ik roos op schoot heb word hij boos want hij wilt dan ook op schoot of net als Roos een fles maar dat gebeurt gewoon niet hem aan de fles hij krijgt er 's middags en 's avonds 1 en dat is het meer gewoon niet. We leven best wel op tijd met eten en drinken dus hij weet waar hij aan toe is. Is dit echt de leeftijd? Ik doe al hee bewust spelen en doen als Roos op bed ligt. Ik doe eerst spelen dan even iets andesr en dan Roos de fles geven zodat hij niet denkt dat ik stop voor haar . Wie heeft er tips of heeft op dit moment het zelfde "probleem"
ik zit eigenlijk ook met hetzelfde probleem. precies ja jengelen om niks. Trekken om drinken te geven, terwijl hij het flesje al heeft. Als hij het niet krijgt, schreeuwen en huilen enz. ja ik weet ook niet echt wat te doen. Hij praat ook niet veel. hij kan ook niet veel uitleggen, ik leg hem wel uit dat hij het al heeft. anders daarna ga ik hem negeren. dat moet wel. anders is het niet te doen. ik denk echt wel het leeftijd ja.
als ik naar de leeftijden kijk zou dat wel eens heel goed kunnen. Maar hier is het negeren alleen nog maar harder brullen en jengelen. En dat praten doet hij wel wat maar lossen woorden waar ik heel weinig uit kan halen. Het is iedere keer maar raden en gokken wat er aan de hand is
Ik vraag ook wat er aan de hand is, maar er komt nog niet veel uit. Begin ik ook maar te gokken. Tuurlijk negeren zal misschien in het begin erger zijn, maar toch ik heb op dat moment echt geen andere keus. Als ik er op in ga helpt het ook niks bij hem tenminste. Afleiden helpt soms ook wel trouwens.
hier zit ik bijna met dezelfde leeftijd, en hier word ook erg veel afgejengeld de laatste tijd, om sjaga van te worden ik vrees dat het de leeftijd is, en als hij pech heeft, word ie misschien ziek? (vlak voor mn oudste ziek word, issie soms ook al een hele tijd heel jengelig en 'lastig')
pff hier ook dus youame wil altijd wat anders dan wij hebben eten we een koekje wil ze chips nou dus echt niet he dit krijg je en anders niet gelukkig heb ik geen last van der als ik dice de fles doe maar ook zo met drinken heeft ze net drinken wil ze wat anders moet steeds meelopen om drinken te pakken en dan krijgt ze het en dan is het niet goed zucht denk dat het de leeftijd is