Hoi, Ik zit even met het volgende: mijn zoontje van 15 maanden breng ik rond 1900 uur naar bed, geen probleem hij valt gelijk in slaap. Maar hij wordt elke avond na een uur wakker, helemaal over zijn toeren, en valt dan pas weer in slaap als hij bij 1 van ons zit. Dan leggen we hem weer terug en dan herhaalt zich dit dus tot diep in de nacht. Dit duurt nu al een paar weken zo, en we gaan het niet meer trekken. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Of misschien gehad? En heeft er iemand tips. We gaan nu wel de 5 minuten regel hanteren. 5 minuten laten huilen dan weer even rustig maken en weer weg. Maar dit kost ook zoveel energie, want ik ben op dit moment ook 22 weken zwanger. Iemand tips??? Liefs
hey ja ze hebben zo zijn tijden en jason heeft t dan weer wel en dan weer neit terwijl t een kei goeie slaper is. maar ik zo9u 5 en dan 10 en dan 15 min. doen. maar wij wisten t ook niet en opgegeven moment idd bijje op de borts, flesje melk ff laten spelen en weer terug, of laten huilen., heb hem echt x lang laten huilen, is hard maar ze zeiden t allemaal tegen mij en werkt wel mar ja is geenfijn gevoel. krijgt hij geen tanden of kiezen, kan ook ff duren he of iets met zijn oren, anders ff aan wijk vragen of cb. en snap je helemaal want ben zelf 23 wkn zwanger en dan is dat neit fijn succes en lees ff mee wat andere meiden zeggen
Joel, Grappig dat onze kindjes zo weinig schelen en dat we een week na elkaar zijn uitgerekend. Maar het zal dus wel even een fase zijn?? Het nadeel is ook nog eens dat wij tijdelijk bij schoonouders wonen omdat wij wachten op onze nieuwe woning, en onze oude woning al is verkocht. Dus je kan die kleine ook 's-nachts niet te lang laten huilen want dat is echt iedereen in het huis wakker. Dus dat is ook nog eens irritant. Tussen de middag en inslapen 's-avonds echt geen probleem maar je kan bijna de klok er op gelijk zetten dat het na een uur gaat beginnen, zo vervelend! Ook voor hem, want hij heeft gewoon wallen onder zijn ogen. Vannacht hebben we hem dus maar tussen ons in in bed genomen en toen sliep hij gelijk en heeft de hele nacht doorgeslapen, maar daar heb ik dus geen zin in, een kind tussen ons in...
hey ja das helemaal minde idd als je nog bij iemand in woont. en grappig ja van onze kindjes. maar dat zou ik ook niet doen nee, tussen je innemen, misschien raar, maar is dat vanaf begin dat je daar woonde. kan tijdje zijn of sprong en die kunne lang duren maar misschien water aders? kindjes zijn er gevoelig voor en anders zou ik naar huisarts gaan. of koemelkallergie, wil je niet bang maken want vrienden in er nu pas achter gekomen en die kleine is bijna 2 en deed overdag goe dmaar s nachts nietl succes