Zoontje 4 maanden hoest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shirleytje26, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zoontje van 4 maanden hoest sinds gister hij is niet verkouden en heeft het ook niet benauwd
    Hij heeft er wel last van want hij slaapt veel en eet bijna zijn flessen niet leeg hij heeft nog wel voldoende plasluiers hij heeft ook geen koorts
    Wat denken jullie aankijken of huiarts bellen

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Mijn zoontje heeft toen hij 2 maanden was een hele poos gehoest. Omdat hij niet ziek was, geen koorts had en ook verder wel vrolijk en niet benauwd heb ik geen HA gebeld en heb het afgewacht. Vind dat een lijfje ook zelf moet leren genezen en dat deed het ook. Ik persoonlijk zou niet zo snel bellen met alleen maar hoesten maar het is wat je zelf voelt. Wil jij wel bellen dan bel je toch? Ik ben er niet zo'n voorstander om er zo jong al medicatie voor te geven dus als mijn kindje niet al te ziek is dan kijk ik het altijd even aan. Merk ik geen verbetering of is hij er wel erg ziek van (hoge koorts, benauwd, niet willen spelen en duf zijn) dan zou ik wel bellen voor advies.

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Gewoon huisarts bellen en overleggen met de assisitent. Hier wel een verkouden meisje, die er bij hoest. Ben vanmorgen dus maar wel even langsgeweest om te laten luisteren, maar als ze zo klein zijn, krijg je alleen maar advies: zoutoplossing bij verkoudheid, en bedje iets omhoog aan 1 kant, zodat waar ze last van heeft dat ze er bij hoest, omhoog kan komen.

Is het bij jou een droge hoest of hoor je wat roggelen?

4. Mikhna

Mikhna Lid

4 jul 2011
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou wel naar ha gaan. Mijn neefje moest ook veel hoesten met 4 mnd bleek dat hij bronchitis had. Nu is het wel over (bijna 6 mnd is hij nu) maar hij kreeg wel zo'n apparaatje voor.

Deel Deze Pagina