Wie weet welke slaapzak het diks of eigenlijk het warmst is. Mijn kleine man moet echt niks van dekens weten en heeft geen voor af achterkant in bed en slaapt dus altijd is een slaapzak. Maar nuu het weer kouder word wil ik natuurlijk dat hij het niet koud krijgt. Heb altijd wel een winterslaapzak, maar toch ben ik zo'n miep die twijfelt of hij het wel warm genoeg heeft. Hij had in de winter vorig jaar lange romper met pyama aan en dan deed ik hem sokjes aan. Nu nog een gewone romper en pyama en nog geen sokjes. Nou ben en heb ik het heel koud dus denk hij ook altijd kou heeft haha en wil hem nu nog niet warmer aankleden straks is het echt koud en heeft hij er niks meer aan. lang verhaal weer sorry
Ik heb nu een winterslaapzak van Hema met mouwen. D. heeft een romper korte mouw en een pyjama korte mouw en lange broek aan. Maar ik vond zijn armpjes vanmorgen best fris in de zak dus ik zit nu te twijfelen om lange mouw pyjama aan te doen.. Als het echt winter is, dan heb ik een slaapzak van slaapje en een flanellen pyjama..
Hier een vierseizoenen-slaapzak (Puckabag), dochter ligt nu met pyjama'tje in het herfstdeel en heeft het warm genoeg. Als het wat kouder wordt, dan waarschijnlijk een wat warmere pyjama. In de winter in het winterdeel met warme pyjama en eventueel sokjes/maillot, ik denk dat dat wel warm genoeg zal zijn. (Haar kamer wordt sowieso niet super koud, vorige winter was het buiten -20 en binnen op z'n koudst 15 graden oid, met een lekkere dikke slaapzak houdt ze het dan echt wel warm.)
Onze dochter is ook een koukleum en heb nu via MP de combisleeper van little company gekocht voor 17,50 maar. Ziet eruit als ideaal ding, hangt nu nog op de waslijn te drogen en dan ga ik hem vanavond of morgen voor het eerst gebruiken...
Mischien maar is kijken voor de Puckabag, is alleen maar tot 2,5 dus dan zou hij er nog een jaar plezier van hebben. Best prijzig je wilt natuurlijk er minimaal 2 hebben, voor de was en 1 om te slapen.
Ik heb voor alle kids een langemouwen slaapzak van Prenatal gebruikt, daaronder altijd een langemouwen pyama...verder geen dekentje overheen ofzo en ze hadden hen eigenlijk nooit koud, als het wat warmer word rits je de armen er zo af... Kost zo een 20 a 25 euro en zijn nu in de aanbieding
Ik heb voor mijn zoontje een dikke slaapzak gekocht met mouwen (die heb ik er nu wel afgehaald) daaronder een pyama en heeft het heel de nacht niet koud.Hij heeft ook een enorme hekel aan dekens over zich heen.
Ik heb er een van bambino, kruidvat En deze van c&a http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Baby%E2%80%99s//Accessoires/Slaapzakken/88993/2 Erg fijn en blijft mooi in was..
Grappig hoe er meerdere kleintjes zijn die zo'n hekel aan dekens hebben! Thanks voor de tips dames. Die van de Cen A zien er ook warm uit. Hij slaapt nu natuurlijk ook nog met mouwen afgerits.
Die van C&A zien er idd wel lekker uit. Toch zijn dat soort zakken niet voldoende voor onze meid. Wij twijfelden een tijdje tussen de Combisleeper en de Puckabag. M.i. is de Puckabag toch echt even iets warmer dan de Combisleeper, dus zijn we voor The Bag gegaan. Nog geen spijt gehad, maar dat ding is dan ook retewarm (gelukkig maar, we hebben een koukleum).
Haha ik ook . Puckabag is hier veruit favoriet! Elin slaapt nu in een romper met korte mouwen in het herfstdeel. Mijn ervaring is dat de Pckabags vrij groot vallen, bij mij konden ze ze pas aan met ruim een jaar (maar zijn ook kleine kindjes), terwijl ze vanaf 6 mnd zijn. Je kunt er met een gemiddeld kindje denk ik best langer mee doen dat 2,5 jaar. Al wilde Julie met die leeftijd echt niet meer in een slaapzak...