Is dit dan echt een sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

    trotsemama Actief lid

    9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hey Hey,

    Ik dacht dat het mij niet zal overkomen.....
    Maar dus wel!
    Mijn dochter wordt al bijna deze hele week om 04:45 wakker en klaar wakker en onwijs vrolijk daar heb ik wel geluk aan.
    Ze valt dan ongeveer weer rond 07:30 in slaap tot 08:30.
    Overdag doet ze twee slaapjes om 10:30 en eentje om 14:30 in haar eigen bedje in haar eigen kamertje slaapjes van een uurtje.
    S'avonds om 22:30 geven we haar de laaste fles en dan terug in bed maar dan wilt ze niet meer slapen ze wilt dan bij ons in bed en dan slaapt ze meteen.
    Ook wilt ze de hele dag staan op me schoot zodra ik haar wil laten zitten wordt ze heel erg boos!
    Ook wilt ze niet meer in de box, kinderen moeten zich toch ook ontwikkelingen in de box?

    Pff die nachten breken me wel zeg.....maarja ik heb het er wel voor over voor me meissie.
    Maar ik wil ook lekker doorslapen hihihi
     
  2. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Heel herkenbaar! Alleen dat vroege wakker worden is er niet bij, maar wel hangeriger, huilen als je wegloopt, sneller ontevreden...

    Inderdaad een sprongetje!

    Heb je het boek van "oei ik groei"? Bijna alles wat er in staat klopt.. en heeeeeeel herkenbaar..

    Succes, het gaat ook weer over..

    Liefs Faith
     
  3. kcrientje

    kcrientje Lid

    19 dec 2006
    23
    0
    0
    Hier op dit moment precies hetzelfde! Vandaag heeft Lucas welgeteld een uur geslapen en dit terwijl hij normaal na elke voeding (5) 2 uur slaapt! Nu heb ik hem net weer een uur te slapen, na de hele dag met hem rondgezeuld te hebben, want hij wil ook niet meer in de box, alleen maar op schoot.. Hij is verder wel gewoon vrolijk, maar ook heel moe, constant in z'n oogjes te wrijven, alleen slapen wil hij echt niet, kijsen, krijsen, krijsen. Zodra hij er weer uit wordt gehaald kan hij weer lachen.

    Normaal gesproken krijgt hij s'avonds rond een uur of 7 z'n laatste fles (papfles) en hierna slaapt hij tot de volgende morgen half 7. Maar nu niet meer! s'Avonds weer krijsen, gister was het half 10 dat meneertje pas sliep en om 5 uur was hij weer wakker :(

    Ik hoop toch wel voor ons dat het de sprong is, en dat het gauw weer over is ;) !

    Blijft je dochtertje ook wel de hele dag gewoon vrolijk?
     
  4. trotsemama

    trotsemama Actief lid

    9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ja ze is gelukkig wel vrolijk.
    Maar ze vindt heel veel dingen niet leuk meer.
    Wat ik een week geleden met haar deedt vondt ze allemaal leuk maar dat hoef ik nun niet te doen.
    Ik MOET nu DOEN wat zij wilt.
    Ze slaapt wel gewoon nog haar vaste tijden overdag maar ze is na een half uur en een uurtje wakker.
    Ze wrijft ook veel in haar oogjes maar ze wilt dan niet slapen.
    Ze is wel bezig met haar tandjes want ik zie al iets beginends doorkomen.
    Maar daar heeft ze geen last van denk ik want ik zie haar geen pijnlijke indruk maken of dat ze er last van heeft.

    Ja gelukkig gaat dit over....
     

Deel Deze Pagina