Hey mischien is dit al eerder gevraagd maar ben op zoek na stevige sneeuwboots maat 19. Alles wat ik op internet zie zijn of in die maat uitverkocht of lijken niet stevig of zijn te duur. Weet iemand waar je stevige kan kopen liefst onder de 30 euro? Groetjes larissa
Nou nu is er nog geen sneeuw maar als klein laagje licht en hij straks 1 jaar is geweest voor de deur aan een handje .
Over 5 weekjes is die alweer een jaar ! En het is natuurlijk zo en zo warm. Maar iedereen heeft een mening daar gaat dit keer de vraag niet over .. sorry Maar weet iemamd het ?
Zijn allemaal 20/21 en de enige die vanaf 19 was weer niet in voorraad leverbaar... hahaha of hopen me zoontje ze voeten snel groeien
volgens mij bestaan die pas vanaf maa t 20/21, weet dat vriendin van mij er ook naar op zoek is geweest vorig jaar en ook niet kon vinden. hou er wel rekening mee dat snowboots wel echt een heel stuk stugger zijn dan gewone schoenen en je kleine er dus ook lastiger op zal lopen. maar hoop jij nog op sneeuw? ik hoopte dat t alweer bijna voorjaar werd maare scapino ofzo ook niet eigenlijk? die is wel van de kleine maten in die soort dingen...
Nou hopen hahahaha dat niet maar Ja in nl kan je alles verwachten. Ze bestaan wel echt in die maat. Zoek nu maar na kleine 20 hahaha
Anders kiezen voor regenlaarsjes met goede dikke sokken? Voor die kleine stukjes is dat echt wel warm genoeg en heeft hij erna mogelijk ook nog wat aan met regen
Maar denk je dan echt al dat je kindje op deze leeftijd in de sneeuw gaat spelen? Zo'n laarsjes zijn echt stug, daar kan zo'n jong ding echt nog niet goed mee stappen. Voeg daar nog het voortdurend vallen aan toe, en veel sneeuwplezier zal er volgens mij niet zijn.
De h & m heeft sneeuwboots maat 18/19. Zalando heeft er ook nog. En kijk eens op marktplaats. Staan nog zo goed als nieuwe snowboots op maatje 19. Ik heb ze ook gezocht voor mij dochter ze heeft met 17 maanden ook nog maar maatje 19. En deze site Snowboots voor Baby's - Babysnowboots online Succes
Niet spelen nee lijkt me logisch maar wel kleine stukjes lopen . En ga ook niet in grote lagen sneeuw zoals al eerder had vermeld. En nogmaals haat in dit geval niet over mening maar om de vraag waar ze te koop zijn. Me ma heb ook met der kids gedaan en we zijn gezond .
Dankje ga ik even kijken! Marktplaats is niks in me buurt en anders verzendkosten van 6,50 en dat vind voor een paar tweedehands beetje te duur .maar in de buurt al gekeken der was niks helaas .
Valt nog best mee hoor. Tenminste onze nu middelste heeft twee hele winter op regenlaarsjes doorgebracht omdat ik absoluut geen snowboots kon vinden in haar maat (eerst te klein, later overal uitverkocht) en kon er prima op spelen en rennen. Maar ligt natuurlijk aan het soort laarsje, sommige hebben wat meer profiel etc. Zelf zou ik ze op die leeftijd gewoon lekker even tillen hihi, hoef je ook niet op zoek naar die dingen Maar zie dat je al wat tips hebt gehad, hopelijk zit er wat voor je bij