Ik vroeg me af hoe jullie dat doen???? Onze hond heeft vanochtend niet gepoept :s dus hij moet er eigenlijk weer even uit. Gaan jullie dan ook gewoon en de kleine mee onze kleine is nu 6 maand en zit lekker in de buggy met een regenhoes ervoor. Is dit slecht voor een kindje of kan het geen kwaad?????
kan toch geen kwaad, lekker weer een blokje om.. Kan ze trouwens al helemaal zelfstandig zitten dat ze al in de buggy zit? Zo niet dan moet je buggy helemaal plat kunnen ivm het ruggetje.
Frisse lucht is altijd goed voor je kleine! Ik ga ook minimaal 1x in de 2 dagen een ommetje maken met dochterlief in de kinderwagen. Ook toen het vroor.
Lekker naar buiten gaan. Is toch heerlijk even een frisse neus halen? Als je er maar voor zorgt dat je kindje niet nat wordt kan het echt geen kwaad!
Inderdaad, gewoon lekker naar buiten. Kindje goed aankleden en de regenhoes op de wagen doen. Lekker even een frisse neus halen!
Ben er ook even uit geweest, meteen boodschapjes kunnen doen En de kleine heeft even geslapen ideaal want hij was super vroeg wakker vandaag en zo hoefde ik niet te heel erg te rekken voor de voedingen. Ik vind zelf ook dat het goed is om elke dag er even uit! Was benieuwd naar andere meningen
Ja hoor, lekker doen! Hier ook een hond en ik heb Dennis vanaf week 2 gewoon meegenomen als ie niet lag te slapen. (Ik heb een lieve buurvrouw die dan een oogje, of beter gezegd oortje in het zeil houdt ). Wij wonen in een groene wijk met hondenuitlaatplaatsen etc., hoeven dan ook niet ver weg als we de hond uitlaten. Maar ik betrap mezelf erop dat als Dennis mee gaat ik veel verder ga wandelen, dus goed voor de hond, goed voor Dennis en nog beter voor mezelf!
vrisselucht is goed voor kinderen. ik ga elkedag een blokje om. het is belangrijk dat ze weerstand opbouwen.
Waarom zou je niet gaan? Ik ga altijd, met -10 of met +30 graden naar buiten. Met regen of sneeuw, of stralende zon. Ik ga alleen niet als het onweert. Heel gezond juist.
wij gaan... weer of geen weer naar buiten de hond uit laten.. jasje aan..regenhoes .. klaar toch? Lekker die frisse lucht
Ik ga ook elke dag met Tycho naar buiten. vaak 's ochtends om boodschappen te doen en dan vaak ook nog 's middags na het slaapje en zn koekje maar dan mag hij zelf wandelen. Gaan we naar de speeltuin of eendjes voeren en 9 van de 10x gaan we gewoon even een blokje om. Dat wandelingetje 's middags doen we niet als het regent maar boodschappen moeten er gehaald worden ook al regent het xx