In nederland wordt je al niet meer behandeld als je 44 bent. Ik snap dat je een mening hebt, maar je weet er denk ik niet voldoende vanaf om zo stellig te zijn De hoge kosten van ivf behandelingen zitten hem met name in het feit dat nl ziekenhuizen werken met vaste protcollen die niet aangepast worden aan de individuele patient. De eerste poging is dus altijd een probeersel. Dat pakt soms goed uit, maar meestal niet en dan pas wordt mondjesmaat medicatie etc aangepast voor een hopelijk beter resultaat. Darnaast worden oedwerkende en nieuwe,technieken in nl ng niet gebruikt en bv in elgie en duitsland wel waardoor ze daar sneller resultaat hebben en drie behandelingen niet nodig zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan met alle redenen waaom het geld kost en waarom dat helemaal niks met leeftijd te maken heeft Het is dus niet een kwestie van bezuinigen door 'oude' moeders te weren, maar het hele proces te verbeteren
Ik vind zelf dat ook te oud, maar wie ben ik om daar wat over te zeggen? Wie ben ik om een oordeel te vellen? Ik heb respect voor ieders keuze maar heb wel zo mijn eigen mening.
.... dat hier serieus een topic over wordt geopend.... Als een kind welkom is en men er goed voor kan zorgen zal het mij een worst weze hoe oud men is. Ik kan me eerder druk maken over het feit dat mensen kinderen 'nemen' en er vervolgens niet of slecht voor zorgen. Daarbij weten wij niets van het leven van een celeb en persoonlijke gronden. Je vind het ook niet fijn als iemand zijn persoonlijke mening / kritiek op jouw uit, dus waarom dat wel doen op een ander? Just saying....