Gefeliciteerd met jullie 2 dochtertjes en geniet ervan! Vind het ook 2 hele mooie namen. Groetjes Anna
Gefeliciteerd zeg, ik denk dat iedereen wel zo'n voorspoedige bevalling wenst. Heel erg mooie namen en wat fijn dat ze helemaal gezond zijn.
Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes, enne wat een goed startgewicht al zeg! Toppie! Groet van Kiki
Super! Gefeliciteerd met jullie twee wondertjes! Wat zijn ze lekker aan het gewicht zeg! Dat moet wel een hele opluchting voor jullie zijn geweest! Ik hoop voor jullie dat jullie snel thuis mogen gaan genieten.... Groetjes van de andere (maart-maar toch februari)tweelingmama
heeej Caithlin en Jeroen, Traantjes in mijn ogen hier, wat gaaaf zeg 2 supergezonde meiden! WAUW... van harte gefeliciteerd allebei en geniet er van. Ik kom jullie gauw eens opzoeken, ik ben zo vreselijk nieuwsgierig. Pas goed op jezelf de komende dagen/ tijd... ik hoop dat de bevalling een beetje meeviel.. *knuffel* Trouwens erg goed gekozen namen, blijkt wel weer dat we dezelfde smaak hebben *hihi*
ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie meiskes en idd wat een super startgewicht hebben de meiden.