er is bij ons een tweeling geboren in het dorp, twee jongetjes: jens&bent wat vinden jullie hiervan? ik vind het wel wat hebben
Ik ben persoonlijk niet zo weg van 'Jens' en zijn broertje heet dus 'Bent'. Die naam vind ik niks.. Brent vind ik mooier. Ach, smaken verschillen he.
geen mooie combi... lijkt te veel op elkaar. bent vind ik ook niet mooi eigenlijk, net wat iemand al zegt; brent is mooier, nu doet het me denken aan benthe en jens is gewoon m'n smaak niet, maar vind ik in principe geen verkeerde naam ofzo
Smaken verschillen, ik vind het vreselijke namen. Gelukkig maar anders zouden we allemaal hetzelfde heten!
O, ik vind ze eigenlijk best leuk hoor! Maar ik woon in Duitsland en daar wemelt het van de Jensen, dus daar zou ik zelf niet voor kiezen.
vind jens nog wel aardig maar bent? krijg je straks, jij bent bent.. en ik ben bent, dat is ook niet leuk lijkt me
Ik vind Jens een hele mooie naam. Bent is weer niet mijn smaak, dan vind ik Brent mooier, of Bente (maar dan voor een meisje )