Benthe. Ik heb het niet opgezocht, maar volgens mij is dit de meest gebruikte spelling. Ik persoonlijk vindt dit mooier geschreven.
Ik heb op Bente gestemd, terwijl het me eigenlijk niet uitmaakt, maar de 'h' is in principe overbodig.
Benthe! Normaal vind ik altijd "hoe makkelijker, hoe mooier", dus in principe zou ik normaal zonder "h" antwoorden, maar volgens mij is Benthe toch de meer gangbare schrijfwijze, dus ik ga in deze voor Benthe, omdat dat er "normaler" uitziet en omdat mensen het (denk ik) automatisch zo zullen schrijven als ze de naam horen.
Hoewel ik ook voor het weglaten van overbodige 'h's' ben.. is dit een uitzondering. Benthe is voor mij de gebruikelijke schrijfswijze. Maar Bente is ook prima. Voor mij maakt de H 'm niet mooier.
Met h. Mijn man wilde zonder h, maar ik kreeg m'n zin. Anders had ik het idee of er iets miste ofzo, nu is de naam meer 'af' vind ik.
ik vind het met 'h' iets klassieker en iets sjieker staan, terwijl het toch juist een stoere naam is... dus ik heb gestemd: Met 'h' .