Ik ben nu 24 weken, dus heb nog wel even te gaan en dus nog heel lang om te twijfelen ! Mijn man is er helemaal uit en ik tot een paar weken geleden ook. Dit moest en zou de naam zijn... En ineens die twijfel :S... Denk ook dat het de hormonen zijn, twijfel op het moment echt aan heel veel dingen! Je man / vriend is nog wel helemaal overtuigd van de naam?
@ anoniem 1211 Voor mijn man is het minder lastig, hij vind meerdere namen leuk. Hij staat ook achter deze naam. Dat moet ook wel, maar lastig hoor om een naam te vinden die je allebei leuk vindt en die ook nog eens bij de naam van onze eerste past. Dat twijfelen hoort er denk ik bij, ik twijfel ook over de meest simpele dingen inderdaad haha 24 weken zwanger, dat schiet ook al mooi op! We verschillen precies 7 weken, ik ben vandaag 31 week en 1 dag zwanger. Maar goed, jullie hebben in ieder geval nog even om aan de gekozen naam te wennen, dan merk je gauw genoeg of je hem leuk vindt of niet. Tot week 31 haha dan ga je weer twijfelen
Haha ik hoop dat de twijfel bij 31 weken juist weg is . Het verschilt hier echt per dag qua twijfels!